Υπάρχουν πολλοί και διαφορετικοί τρόποι προσέγγισης στη δημιουργία ενός αρχιτεκτονικού χώρου, ωστόσο οι περισσότεροι αρχιτέκτονες συμφωνούν ότι η υπεροχή του ανθρώπου είναι η κυρίαρχη προτεραιότητα για τη δημιουργία ενός επιτυχημένου σχεδιασμού. Αντιλαμβανόμαστε την αρχιτεκτονική μέσα από τις αισθήσεις μας, ερμηνεύουμε τη κλίμακά της σε σχέση με το σώμα μας και φυσικά απαιτούμε από την αρχιτεκτονική να μας προστατέψει από τις δυνάμεις τις φύσης. Για τους λόγους αυτούς, οι σχεδιαστές πολύ συχνά προσθέτουν ανθρώπινες φιγούρες στα σχέδια τους, για να αποδοθεί έτσι πιο ολοκληρωμένη η αίσθηση τόσο της κλίμακας όσο και του περιβάλλοντος.
Ωστόσο, οι ανθρώπινες αυτές φιγούρες μπορεί να είναι ακόμη πιο αποκαλυπτικές. «Οι αρχιτέκτονες προβάλουν τους εαυτούς τους μέσα από αυτές» ισχυρίζεται ο Noor Makkiya, ο οποίος συνέλεξε ανθρώπινες φιγούρες από τα σχέδια των πιο γνωστών αρχιτεκτόνων του κόσμου. «Αν συγκρίνουμε τα σχέδια από διαφορετικούς αρχιτέκτονες, πάρα πολύ συχνά θα βρούμε διαφορές στο σχήμα και στη 'γλώσσα' του σώματος, γιατί πρακτικά οι αρχιτέκτονες παρουσιάζουν την δική τους ιδεολογία ως σημείο αναφοράς για την κατανόηση της ανθρώπινης φυσικής κατάστασης».
Μέσα από την ενδιαφέρουσα συλλογή του Makkiya μπορούμε να αναγνωρίσουμε αυτές τις διαφορές περνώντας από την επιστημονική προσέγγιση στη απόδοση του σώματος που χρησιμοποιήθηκε από τον Da Vinci και τον Le Corbusier, στη πρωτόγονη φιγούρα που χρησιμοποιούσε ο Glenn Murcutt και φτάνοντας στη δημιουργική εκρηκτικότητα με την οποία ο Frank Gehry αποδομούσε τον άνθρωπο.