H H&M και η Μ.Ι.Α. ενώνουν τις δυνάμεις τους

H H&M και η Μ.Ι.Α. ενώνουν τις δυνάμεις τους Facebook Twitter
0

Η H&M ενώνει τις δυνάμεις της με τη μουσικό και τραγουδίστρια M.I.A. για τη νέα παγκόσμια πρωτοβουλία της H&M, το World Recycle Week, και παρουσιάζει ένα νέο μουσικό βίντεο κι ένα φιλόδοξο παγκόσμιο πρόγραμμα Garment Collecting (Συγκέντρωσης Ρούχων). Στη διάρκεια αυτής της εβδομάδας, η H&M επιδιώκει να συγκεντρώσει 1.000 τόνους ανεπιθύμητων ή μεταχειρισμένων ρούχων από τους πελάτες της σε όλο τον κόσμο στα περισσότερα από 3.600 καταστήματα της εταιρείας. Η πρωτοβουλία αυτή αποτελεί μέρος του στόχου της H&M να δημιουργήσει έναν κλειστό κύκλο ανατροφοδότησης στη μόδα, ανακυκλώνοντας ανεπιθύμητα ρούχα, για να κατασκευάζει ανακυκλωμένες υφαντουργικές ίνες για καινούργια προϊόντα. Για να αυξήσει την ευαισθητοποίηση, η M.I.A. δημιούργησε ένα νέο μουσικό βίντεο αποκλειστικά για την H&M που υπογραμμίζει τον περιβαλλοντικό αντίκτυπο των ρούχων που καταλήγουν σε χώρους υγειονομικής ταφής ανά τον κόσμο. Το βίντεο θα παρουσιαστεί για πρώτη φορά στις 11 Απριλίου στο hm.com.

Το πρόγραμμα Garment Collecting της H&M είναι απλό και μπορεί να έχει σημαντική επίδραση. Από το 2013, οι πελάτες καλούνται να φέρουν οποιαδήποτε ανεπιθύμητα και μεταχειρισμένα ρούχα και υφάσματα, οποιασδήποτε μάρκας και σε οποιαδήποτε κατάσταση, σε οποιοδήποτε κατάστημα της H&M. Με αυτή τους την κίνηση, οι πελάτες διασφαλίζουν ότι λιγότερα ρούχα θα καταλήξουν σε χώρους υγειονομικής ταφής και, ως αντάλλαγμα, λαμβάνουν κουπόνια τα οποία εξαργυρώνουν στην H&M. Από το 2013, όταν η H&M λάνσαρε για πρώτη φορά το πρόγραμμα Garment Collecting, η εταιρεία έχει συγκεντρώσει περισσότερους από 25.000 τόνους ρούχων, ενώ πριν από δύο χρόνια η H&M παρουσίασε τα πρώτα καινούργια ρούχα που κατασκευάστηκαν από ανακυκλωμένες υφαντουργικές ίνες, ένα σημαντικό βήμα για την κατασκευή προϊόντων μόδας από ανακυκλωμένα απορρίμματα πρώτων υλών.

Για να σηματοδοτήσει το πρώτο World Recycle Week, η H&M σκοπεύει να συγκεντρώσει περισσότερα υφάσματα από ποτέ, μέσω της συνεχούς πρωτοβουλίας της Garment Collecting. Παράλληλα με το βίντεο της M.I.A., bloggers και πρόσωπα που εμφανίζονται στο βίντεο θα γυρίσουν τα δικά τους βίντεο "rehaul", στα οποία θα δείχνουν τα κομμάτια που ανακυκλώνουν μέσω του προγράμματος H&M Garment Collecting στη διάρκεια του World Recycle Week - το "rehaul" είναι το αντίθετο των βίντεο "haul", στα οποία οι bloggers δείχνουν τα κομμάτια που αγόρασαν πρόσφατα. Δημιουργήστε τα δικά σας βίντεο χρησιμοποιώντας το hashtag #HMrehaul, φέρτε τα ρούχα σε οποιοδήποτε κατάστημα της H&M και γίνετε μέρος ενός παγκόσμιου κινήματος στη μόδα, για να κάνετε το Garment Collecting να αποτελέσει ένα φυσικό κομμάτι της ζωής των ρούχων.

Από το 2013, οι πελάτες καλούνται να φέρουν οποιαδήποτε ανεπιθύμητα και μεταχειρισμένα ρούχα και υφάσματα, οποιασδήποτε μάρκας και σε οποιαδήποτε κατάσταση, σε οποιοδήποτε κατάστημα της H&M. Με αυτή τους την κίνηση, οι πελάτες διασφαλίζουν ότι λιγότερα ρούχα θα καταλήξουν σε χώρους υγειονομικής ταφής και, ως αντάλλαγμα, λαμβάνουν κουπόνια τα οποία εξαργυρώνουν στην H&M.

Το πρόγραμμα Close the Loop (προϊόντα μόδας από ανακυκλωμένα απορρίμματα πρώτων υλών) αποτελεί μια κεντρική δέσμευση των Conscious Actions της H&M με στόχο την αειφορία. Ο στόχος είναι να δημιουργηθεί ένας κλειστός κύκλος ανατροφοδότησης υλικών υφαντουργίας, ώστε να μπορούν να επαναχρησιμοποιούνται και να ανακυκλώνονται τα ανεπιθύμητα ρούχα, για να κατασκευάζονται ολοκαίνουργιες υφαντουργικές ίνες για καινούργια προϊόντα. Ο μακροπρόθεσμος στόχος είναι να μην καταλήγει κανένα ρούχο σε χώρους υγειονομικής ταφής, καθώς και να εξοικονομούνται φυσικοί πόροι. Ανακυκλώνοντας μόνο ένα T-shirt, μπορούν να εξοικονομηθούν 2.100 λίτρα νερού – φανταστείτε τον αντίκτυπο των 1.000 τόνων ρούχων που θα συγκεντρωθούν στη διάρκεια του World Recycle Week. Όλα τα υφάσματα είναι καλοδεχούμενα – μονές κάλτσες, παλιές πετσέτες, τρύπια ρούχα – και τίποτα δεν είναι υπερβολικά φθαρμένο, φορεμένο ή χρησιμοποιημένο για να αποκτήσει δεύτερη ζωή.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα προγράμματα Garment Collecting και Close the Loop, επισκεφτείτε το www.hm.com/garmentcollecting

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Επιχειρείν/Market / 50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Με κεντρικό μήνυμα το “Express your true colours” και με τη βιτρίνα να μεταμορφώνεται σε καμβά δημιουργικότητας, ο street artist Soteur αναλαμβάνει να αναδείξει την αισθητική της πολύχρωμης επετειακής συλλογής
THE LIFO TEAM
H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Επιχειρείν/Market / H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο χώρο εκδηλώσεων Solid Events, στο Νέο Ψυχικό, που με την επίπλωση και τη διακόσμηση αποκλειστικά των προϊόντων της JYSK μεταμορφώθηκε για λίγο σε ένα σκανδιναβικό Χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν 
THE LIFO TEAM
Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Επιχειρείν / Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Οι ιδρυτές του GGFI, μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του LAGFF Lia Bozonelis και Έρση Δάνου και ο Διευθυντής του LAGFF Άρης Κατωπόδης, θα έχουν την υποστήριξη ενός Συμβουλίου Trustees και μιας ομάδας αξιωματούχων, αποτελούμενης από τους πιο έμπιστους χορηγούς και κορυφαίους επαγγελματίες του Hollywood,
THE LIFO TEAM