Η Μέριλ Στριπ αποκαλύπτει πότε άρχισε να μισεί τους κριτικούς θεάτρου - και είναι απολαυστική

Η Μέριλ Στριπ αποκαλύπτει πότε άρχισε να μισεί τους κριτικούς θεάτρου - και είναι απολαυστική Facebook Twitter
0

Ακόμη και οι βραβευμένοι με Όσκαρ ηθοποιοί έχουν κάποια στιγμή στη ζωή τους αντιμετωπίσει μία σκληρή ή άδικη κριτική που τους έχει κόψει τη φόρα και έχει ρίξει το ηθικό τους. Ακόμη και η Μέριλ Στριπ, η οποία πάντα ειλικρινής, πριν από μερικές μέρες εξομολογήθηκε σε ποια φάση της μεγάλης καριέρας της άρχισε (κυριολεκτικά) να μισεί τους κριτικούς - του θεάτρου, για αρχή - και εν συνεχεία τους λόγους για τους οποίους αισθάνεται έτσι για οποιονδήποτε γράφει κάτι αρνητικό, χωρίς σοβαρό επιχείρημα. 

Κατά τη διάρκεια συνέντευξης της για την προώθηση της τελευταίας της ταινίας, "Florence Foster Jenkins", η πρωταγωνίστρια μεγάλων κινηματογραφικών επιτυχιών, αποκάλυψε ότι στα μέσα της δεκαετίας του '70, στα πρώτα της βήματα και ενώ συμμετείχε σε μία θεατρική παραγωγή του Broadway, βρέθηκε αντιμέτωπη με ένα κακοπροαίρετο σχόλιο, που, τελικά, έκανε κακό στην προσπάθεια όλης της θεατρικής ομάδας. 

"Ήμασταν μια υπέροχη ομάδα με τον Mandy Patinkin (σ.σ.: γνωστό από την αστυνομική σειρά "Criminal Minds") τον John Lithgow και τη Mary Beth Hurt. Όλοι μας τότε βρισκόμασταν είτε στην αρχή της καριέρας μας, είτε στα πρώτα μας βήματα στον χώρο του θεάτρου. Είχαμε κάνει τις πρώτες πρόβες και είχαμε περάσει υπέροχα. Γελούσαμε, είχαμε ταιριάξει σαν ομάδα από τις πρώτες κιόλας παραστάσεις και τότε ήρθε ένα δημοσίευμα από τον John Simon, κριτικό του περιοδικού και διάσημο για τον εριστικό τρόπο γραφής του. Αυτός, λοιπόν, έγραψε μία σκατένια κριτική και μετά ακριβώς από το σχόλιο του, το κοινό που ερχόταν να μας δει ήταν εξαιρετικά αμήχανο. Γι' αυτό γιατί υπήρξε κάποιος που υπαγόρευσε στο κοινό πώς να νιώσει", είπε με ειλικρίνεια η Στριπ. 

 

"Σε κάθε περίπτωση, η διαφορά που υπήρξε ήταν αισθητή (αναφορικά με τις αντιδράσεις του κοινού). Τότε ήταν που άρχισα να μισώ τους κριτικούς. Κι ύστερα, ήταν κι αυτοί οι 3 κριτικοί, που ό,τι έγραφαν μετρούσε στη Νέα Υόρκη και κάθε φορά που συμμετείχες σε ένα θεατρικό, ένιωθες τρομερό άγχος και έτρεχες από νωρίς το πρωί να αγοράσεις εφημερίδα για να δεις τι έγραψαν για 'σένα. Ναι, είναι παλιομοδίτικο όλο αυτό και σου προκαλεί ένα απίστευτα ενοχλητικό συναίσθημα.   

Με στοιχεία από το Vanity Fair 

 

 

 

Πολιτισμός
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η Νταϊάνα Ρος κάνει ντεμπούτο σε νέο Billboard Chart για πρώτη φορά στην καριέρα της

Πολιτισμός / Η Νταϊάνα Ρος κάνει ντεμπούτο σε Billboard Chart για πρώτη φορά στην καριέρα της χάρη στο «Stranger Things»

Παρά τις δεκαετίες επιτυχίας στα charts σε πολλαπλές μορφές, η Ρος δεν είχε εμφανιστεί ποτέ προηγουμένως σε αυτήν τη λίστα, κυρίως επειδή μεγάλο μέρος του μουσικού καταλόγου της προηγείται της εποχής των ψηφιακών πωλήσεων
THE LIFO TEAM
Αλέξης Ακριθάκης, Χωρίς τίτλο, 1970, 45 Χ 71 εκ., λάδι σε καμβά © The Estate of Alexis Akrithakis

Πολιτισμός / Μεγάλη αναδρομική έκθεση του Αλέξη Ακριθάκη στο Μουσείο Μπενάκη

Μετά από 30 χρόνια θα παρουσιαστούν για πρώτη φορά στο κοινό σημαντικά έργα από ιδιωτικές και δημόσιες συλλογές, αναδεικνύοντας το εύρος μιας από τις πιο αναγνωρίσιμες και ιδιοσυγκρασιακές μορφές της νεοελληνικής τέχνης.
THE LIFO TEAM
Τζέιμς Κάμερον, Σίντνεϊ Σουίνι και Αμάντα Σέιφριντ από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Τζέιμς Κάμερον, Σίντνεϊ Σουίνι και Αμάντα Σέιφριντ από αύριο στους κινηματογράφους

Η επιστροφή του Αμερικανού σκηνοθέτη στον πλανήτη της Πανδώρας και το ερμηνευτικό μπρα ντε φερ των δυο πρωταγωνιστριών σε ένα απολαυστικό throwback στα ‘90s ξεχωρίζουν από τις ταινίες της εβδομάδας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ