Ο Γιαπωνέζικος οίκος μόδας Comme des Garçons προχωρά σε ένα εντελώς προσωπικό δρόμο. Παίρνοντας τη σκυτάλη από την αινιγματική ιδρύτρια Rei Kawakubo-πάντα ντυμένη στα μαύρα και χωρίς να πρειμένει ποτέ κανέναν- η προσέγγιση του μάρκετινγκ της φίρμας σπανίως καθοδηγείται από εμπορικά κίνητρα όμοια με των ανταγωνιστών της.
Για την κυκλοφορία του τελευταίου τους αρώματος Blackpepper- μια βουτιά στην οσφρητική εμπειρία του μαύρου πιπεριού της Μαδαγασκάρης- η πρωτοποριακή εταιρεία προσέλαβε την καλλιτέχνιδα Katerina Jebb, η οποία συνέθεσε μία σπουδή αφηρημένων επιφανειών για να επικοινωνήσει τις αισθήσεις που κρύβονται πίσω από το άρωμα.