Στο νοσοκομείο ο Πολ Γκασκόιν μετά από καβγά σε ξενοδοχείο

Στο νοσοκομείο ο Πολ Γκασκόιν μετά από καβγά σε ξενοδοχείο Facebook Twitter
0

Στο νοσοκομείο μεταφέρθηκε με τραύματα στο κεφάλι ο πρώην ποδοσφαιριστής Πολ Γκασκόιν, μετά από καβγά που είχε σε ξενοδοχείο στο ανατολικό Λονδίνο.

Ο 49χρονος πρώην άσος του ποδοσφαίρου φέρεται να έκανε ρατσιστικά σχόλια σε πελάτες, πετώντας τους νομίσματα ενώ βρισκόταν σε κατάσταση μέθης, σύμφωνα με μάρτυρα.

Ο  Alvin Carpio, δήλωσε ότι ο παλαίμαχος ποδοσφαιριστής της Τότεναμ, της Λάτσιο και των Ρέιντζερς, ο οποίος από καιρό δίνει μάχη με τον αλκοολισμό, εμφανίστηκε πολύ μεθυσμένος κατά τη διάρκεια της φιλονικίας.

Ο μάρτυρας έκανε λόγο για «θλιβερή κατάσταση» με τον Γκασκόιν, «να φτύνει, να πετάει χρήματα, να κάνει ρατσιστικά σχόλια και να χουφτώνει γυναίκες».

Ο εκπρόσωπος του Γκασκόιν, Terry Baker, δήλωσε ο πρώην ποδοσφαιριστής μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο με τραύμα στο κεφάλι, σύμφωνα με την Daily Mirror.

Συμπλήρωσε ότι ο πρώην ποδοσφαιριστής δεν έχει συλληφθεί και θα επιστρέψει στο σπίτι του, όταν αναρρώσει. Εκπρόσωπος της Scotland Yard είπε ότι νοσηλεύεται στο νοσοκομείο και παραμένει σε σταθερή κατάσταση. Πρόσθεσε ότι δεν έχουν υπάρξει συλλήψεις και ότι έρευνες βρίσκονται σε εξέλιξη.

Ο Γκασκόιν είχε τιμωρηθεί με πρόστιμο 1.000 λίρες το Σεπτέμβριο, από δικαστήριο, μετά από ρατσιστικά σχόλια προς τον σωματοφύλακα που είχε προσλάβει για να τον προστατεύει.

Πολιτισμός
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΕΠΕΞ Ρόμπερτ Πάτινσον, Πανελλήνιον και September 5 από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Ρόμπερτ Πάτινσον, Πανελλήνιον και September 5 από αύριο στους κινηματογράφους

Η νέα σάτιρα επιστημονικής φαντασίας του Μπονγκ Τζουν-Χο, το σφιχτοδεμένο δημοσιογραφικό θρίλερ «September 5» και ένα καταπληκτικό ντοκιμαντέρ με αντικείμενο το ιστορικό σκακιστικό καφενείο των Αθηνών ξεχωρίζουν από το πρόγραμμα αυτής της εβδομάδας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Μια σημαντική έκθεση στο Παρίσι με τη συνδρομή του Μουσείου Μπενάκη

Πολιτισμός / Μια σημαντική έκθεση στο Παρίσι με τη συνδρομή του Μουσείου Μπενάκη

Η συνεργασία του Μουσείου Μπενάκη με το Musée du Quai Branly στο Παρίσι φέρνει στο σήμερα το μεγάλο ερώτημα, που προέκυψε τη δεκαετία του 1930 και απασχόλησε τους σουρεαλιστές αλλά και την επιστημονική κοινότητα της εποχής, σχετικά με το τι θεωρούμε αντικείμενο τέχνης. 
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ