Vans -This Is Off The Wall

Vans -This Is Off The Wall Facebook Twitter
0
Vans -This Is Off The Wall Facebook Twitter

Η Vans, το brand που είναι άμεσα συνδεδεμένο με τα action sports και ένα από μεγαλύτερα youth culture brands στον κόσμο, ανακοινώνει την νέα παγκόσμια καμπάνια, This Is Off The Wall.

Μετά τον εορτασμό των 50 επετειακών χρόνων της Vans, μέσα από τον οποίο υπενθυμίσαμε στον κόσμο την πλούσια κληρονομιά του brand αλλά και ευχαριστήσαμε την πολυετή αφοσίωση και αγάπη του κόσμου προς το brand, η καμπάνια του 2017 επικεντρώνεται στην δημιουργική έκφραση, η οποία αποτελεί και την καρδιά και τον πυρήνα της Vans ο οποίος είναι η " Off The Wall "κουλτούρα.

  Η Vans δημιούργησε μια digital καμπάνια στην οποία χρησιμοποιεί ένα εύρος από τεχνικές ταινίας, από το slow motion μέχρι το time-lapse, εστιάζοντας στις δημιουργικές προσπάθειες που έχουν γίνει σε αθλήματα δράσης, στην τέχνη, τη μουσική και την κουλτούρα του δρόμου, τομείς που προασπίζει και υποστηρίζει η Vans. Στόχος της καμπάνιας είναι να αναδειχθεί το εύρος των δραστηριοτήτων αλλά και των πεποιθήσεων που ορίζουν τη σημασία της φράσης “Off The Wall”. Η ουσία του "Off The Wall" αναδυκνύεται μέσα από ένα διαφορετικό σύνολο πρεσβευτών οι οποίοι προβάλλονται τόσο σε ένα hero montage αλλά και σε μία σειρά από μικρότερα spots.

Vans -This Is Off The Wall Facebook Twitter

«H πραγματική ερμηνεία του “Off The Wall” είναι το ίδιο το ήθος της Vans, η ταυτότητα του brand - όλα όσα πρεσβεύουμε» δήλωσε ο Doug Palladini, Global Brand President της Vans. «Είμαστε πολύ χαρούμενοι που θα μοιραστούμε μέσα από την οικογένειά των ambassadors μας μία ιστορία πέντε δεκαετιών η οποία βασίζεται στην έμπνευση και την ειλικρίνια και έχει σκοπό να επικοινωνήσει story οι οποίοι έχουν έρθει κοντά χάρη στα διαφορετικά πάθη τους για δημιουργικότητα."

Η καμπάνια ThisIsOffTheWall δίνει τα φώτα στους επαγγελματίες αθλητές, καλλιτέχνες, μουσικούς και τους ανθρώπους που δημιουργούν το δικό τους στυλ και που έχουν μακροχρόνια σχέση και ιστορία με το brand. Οι ιστορίες τους είναι μοναδικές και δίνουν έμφαση στα πάθη που η Vans ανέκαθεν υποστήριζε. Η οπτική φύση και τα συναισθήματα που δημιουργούνται μέσα από κάθε ιστορία είναι εύκολα κατανοητά σε όλο το κόσμο, δείχνοντας ότι η δημιουργική έκφραση δεν έχει περιορισμούς ούτε και σύνορα.

Vans -This Is Off The Wall Facebook Twitter

Η Fara Howard, Global Marketing Vice President της Vans, μοιράζεται πως, «Είναι δύσκολο να δώσεις έναν ορισμό για την φράση ‘Off The Wall’, για αυτό το λόγο θέλαμε να δημιουργήσουμε μία καμπάνια που δείχνει πραγματικά πώς το μάντρα μας πέρνει σάρκα και οστά μέσα από διαφορετικές μορφές δημιουργικότητας. Είτε αυτό είναι μέσα από τη μουσική, surfing, skateboarding ή κάνοντας customize ένα ζευγάρι παπούτσια, όλες οι ιστορίες θα επικοινωνήσουν το μοναδικό τρόπο μέσα από τον οποίο η Vans βλέπει τον κόσμο.»

Vans -This Is Off The Wall Facebook Twitter

H φράση “Off The Wall” γεννήθηκε στα μέσα του 70 όταν οι skateboarders δοκιμάζανε νέα κόλπα μέσα σε άδειες πισίνες όπου κυριολεκτικά κάνανε skate off the wall.

Οι skateboarders διαφοροποιούταν από την υπόλοιπη κοινωνία καθώς ο τρόπος με τον οποίο εκφράζονταν ήταν αλληλένδετος με το στυλ που εκπροωπούσε το sport τους. Αυτοί δεν ήταν μόνο οι πρωτοπόροι του skateboarding, αλλά αυτοί που έζησαν και γεύτηκαν τη δημιουργικότητα μέσα από την τέχνη, τη μουσική, τη μόδα και την τοπική κουλτούρα. Για περισσότερα από 50 χρόνια, η φράση "Off The Wall» είναι συνώνυμη με αυτό το αρχικό πνεύμα της διαφορετικότητας και της δημιουργικής έκφρασης.

   

Μπες στο link https://www.vans.eu/offthewall και δες τα series
“This Is Off The Wall”!!

#vasgr #vans #vanseu

Vans, “Off The Wall” Since ’66

vans.eu

youtube.com/vans

instagram.com/vans_europe

facebook.com/vans

twitter.com/vans_europe


 

 

 

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Market news / «Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Μαζί με τη ΜΚΟ «Μπορούμε», η Coca-Cola συνεχίζει για 2η χρονιά το έργο της για τη διάσωση και προσφορά εκατομμυρίων μερίδων τροφίμων και συστήνει ξανά τη δράση «Ένα Κυριακάτικο Γεύμα για Όλους».
THE LIFO TEAM
ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για την κάλυψη των εταιρικών αναγκών στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Market news / ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για τις εταιρικές ανάγκες στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Η ΔΕΗ blue επενδύει στην ενίσχυση των λύσεων φόρτισης προς εταιρικούς πελάτες (B2B), καθιερώνοντας την ηλεκτροκίνηση ως την πλέον βιώσιμη επιλογή μετακίνησης.
THE LIFO TEAM