Η Οικο-λογική της Νέας Οικονομίας

Η Οικο-λογική της Νέας Οικονομίας Facebook Twitter
0

Μια διαφορετική σειρά εργαστηρίων με τίτλο «Η Οικο-λογική της Νέας Οικονομίας» οργανώνει η αστική μη κερδοσκοπική εταιρεία, New Wrinkle υπό την αιγίδα των πρεσβειών της Ισπανίας και της Βραζιλίας,  έχοντας ως στόχο τη δημιουργία ενός αποτελεσματικού διαλόγου για το πως οργανισμοί, εταιρείες ιδιώτες και κράτος αντιλαμβάνονται τη διαχείριση κεφαλαίων και την επιχειρηματικότητα προσφέροντας ταυτόχρονα ένα θετικό κοινωνικό και περιβαλλοντικό αποτύπωμα (Impact Investment).

Με ομιλητές τους πρωτοπόρους  και διεθνώς αναγνωρισμένους Simon Robinson, Maria Moraes Robinson και Joan A. Mele, τα σεμινάρια “Holonomics” και “Money and Awareness” θα πραγματοποιηθούν στις 28 & 29 Απριλίου στο ξενοδοχείο Divani Caravel στην Αθήνα. Απευθύνονται το κάθε ένα και σε διαφορετικό κοινό, χωρίς να αποκλείεται βέβαια  και η παρακολούθηση και των δύο, αν κάποιος επιθυμεί να αποκτήσει  μία ευρύτερη γνώση στα θέματα που πραγματεύεται.

Ταυτόχρονα η διοργάνωση θα πραγματοποιήσει και ένα cocktail reception, χωρίς κόστος συμμετοχής και με σειρά προτεραιότητας για να δώσει την ευκαιρία στους ομιλητές καθώς και στους παρευρισκόμενους να συμμετέχουν σε έναν ανοιχτό διάλογο και σε δυνατότητα networking μεταξύ τους.


Λίγα λόγια για τα σεμινάρια

Workshop #1 Holonomics

Το σεμινάριο “Holonomics” προσφέρει τρόπους στρατηγικής ανάλυσης, όπου μέσα από την Αίσθηση, τη Συναίσθηση και τη Διαίσθηση τα στελέχη των εταιρειών και των οργανισμών έχουν τη δυνατότητα να αναγνωρίζουν τα συστήματα στα οποία και οι ίδιοι λειτουργούν ως μέλη. Αποτελεί μια ολιστική προσέγγιση στρατηγικής και επικοινωνίας με τον πελάτη, που συμβάλλει στη δημιουργία και ανάπτυξη νέων υπηρεσιών και προϊόντων που μέσα από την ηθική τους διάσταση παρέχουν προστιθέμενη αξία.

Το εργαστήριο «Holonomics” πραγματοποιείται από τους Simon Robinson και Maria Moraes Robinson. O Simon είναι ο συν-συγγραφές του βιβλίου «Holonomics: Business where people and planet matter”. To 1990 υπήρξε συν-ιδρυτής του Genie Internet, του πρώτου φορέα Internet για κινητά τηλέφωνα. Ως επικεφαλής του τμήματος Music and Game, συνέπραξε συνεργασίες με παγκόσμιες εταιρείες ψυχαγωγίας όπως το MTV και η Endemol. H Maria Moraes Robinson είναι μια διεθνώς αναγνωρισμένη εκπαιδευτικός και ομιλήτρια πάνω στη βιωσιμότητα, τις ανθρώπινες αξίες και τη διαχείριση αλλαγών. Τέλος είναι η συν-συγγραφές του βιβλίου «Holonomics: Business where people and planet matter”.

Που απευθύνεται: Απευθύνεται κυρίως σε οργανώσεις, ΜΚΟ, Στελέχη επιχειρήσεων (ειδικά Ανθρώπινου Δυναμικού και Μαρκετινγκ), Δημόσιους υπαλλήλους, Ερευνητές και φυσικά σε φοιτητές και νέους που θέλουν να κατανοήσουν το μοντέλο Holonomics.

 

Workshop #2 MoneyandAwareness

Το εργαστήρι Συνείδησης “Money and Awareness” στοχεύει στο να γίνει ακόμα πιο προσιτή η πολυπλοκότητα της οικονομίας. Τα στελέχη μέσα από την καλύτερη ανάλυση των δεδομένων θα καταφέρνουν να αναγνωρίζουν τα διαφορετικά μοτίβα που υπάρχουν και να γίνονται πιο ανθεκτικοί και καινοτόμοι στις μελλοντικές κρίσεις.

Παρουσιαστής του «Money and Awareness” είναι ο Joan A. Mele. Ο Joan έχει 40 χρόνια πείρα στον τραπεζικό τομέα (Βαρκελώνη 1951) στο παγκόσμιο σημείο αναφοράς, την «ηθική τράπεζα». Έχει υπάρξει Αναπληρωτής Γενικός Διευθυντής στην Ισπανία στην Triodos Bank, μέλος της Εκτελεστικής της Επιτροπής και Αντιπρόεδρος του Ιδρύματος της. Από το 1989 διδάσκει σεμινάρια για την αυτογνωσία και την προσωπική ανάπτυξη σε όλο τον κόσμο.

Που απευθύνεται: Απευθύνεται κυρίως σε τραπεζικά στελέχη, επενδυτές κεφαλαίων, επιχειρηματίες, δημοσιογράφους οικονομικού ρεπορτάζ, καθώς και σε όποιον θέλει να γνωρίσει τις βασικές αρχές του Ethical Investing.

Τα σεμινάρια θα πραγματοποιηθούν στα Αγγλικά και θα υπάρχει αυτόματη διερμηνεία σε Ισπανικά και Ελληνικά.

Πληροφορίες- δηλώσεις συμμετοχής: 215 5605230

[email protected]

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Επιχειρείν/Market / 50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Με κεντρικό μήνυμα το “Express your true colours” και με τη βιτρίνα να μεταμορφώνεται σε καμβά δημιουργικότητας, ο street artist Soteur αναλαμβάνει να αναδείξει την αισθητική της πολύχρωμης επετειακής συλλογής
THE LIFO TEAM
H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Επιχειρείν/Market / H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο χώρο εκδηλώσεων Solid Events, στο Νέο Ψυχικό, που με την επίπλωση και τη διακόσμηση αποκλειστικά των προϊόντων της JYSK μεταμορφώθηκε για λίγο σε ένα σκανδιναβικό Χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν 
THE LIFO TEAM
Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Επιχειρείν / Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Οι ιδρυτές του GGFI, μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του LAGFF Lia Bozonelis και Έρση Δάνου και ο Διευθυντής του LAGFF Άρης Κατωπόδης, θα έχουν την υποστήριξη ενός Συμβουλίου Trustees και μιας ομάδας αξιωματούχων, αποτελούμενης από τους πιο έμπιστους χορηγούς και κορυφαίους επαγγελματίες του Hollywood,
THE LIFO TEAM