Το τζιν αλλάζει όψη και η μόδα θέτει νέους κανόνες

Το τζιν αλλάζει όψη και η μόδα θέτει νέους κανόνες Facebook Twitter
Είμαι άτομο που πλέον πιστεύω πολύ στον εαυτό μου και στις ικανότητες μου. Ο καθένας έχει τις δίκες του φιλοσοφίες και αυτές θα πρέπει να υποστηρίξουμε. My Way, My Rules γιατί εμείς φτιάχνουμε τους κανόνες που θα ακολουθήσουμε. Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν / LIFO
0

ADVERTORIAL

Το τζιν αλλάζει όψη και η μόδα θέτει νέους κανόνες Facebook Twitter
Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν / LIFO

Μπορεί η εταιρία της να λέγεται «No Thinkin» αλλά εκείνη σκέφτεται πολύ... Τόσο που κατάφερε να συνδυάσει τις σπουδές της στο Digital Marketing με το fashion design και τα social media που τόσο της αρέσουν με τη δημιουργικότητα και την έμπνευση. Το αποτέλεσμα είναι η Μιρκέτα Βιδάλη να ιδρύσει ένα επιτυχημένο label ρούχων όπου το τζιν ύφασμα αποκτά μια άλλη διάσταση και ταυτόχρονα να αποκτήσει το δικό της κανάλι στο You Tube με συμβουλές και νέα από τον χώρο της μόδας. Ένα νέο κορίτσι της διπλανής πόρτας με εκατοντάδες followers που γνωρίζει τι θέλει και δουλεύει σκληρά για να το πετύχει. Δεν φοβάται να θέσει τους κανόνες της και να παλέψει γι’ αυτό που πιστεύει υποστηρίζοντας το μότο «My Way, My Rules». Ακριβώς γι’ αυτό τα καλλυντικά 3ΙΝΑ την εκφράζουν απόλυτα. Η φυσική ομορφιά και ο τρόπος που αναδεικνύεται μέσα από τα προϊόντα make up είναι εκείνο που κάνει την Μιρκέτα Βιδάλη μέρος της φιλοσοφίας της 3ΙΝΑ. Μιας φιλοσοφίας που αναδεικνύει την ελευθερία έκφρασης και δημιουργίας και θέτει νέους κανόνες στη μόδα.

Το τζιν αλλάζει όψη και η μόδα θέτει νέους κανόνες Facebook Twitter
Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν / LIFO

— Μιρκέτα πες μας για το label NoΤhinkin. Πως ξεκίνησε η ενασχόλησή σου με τα fashion trends και πως δημιουργήθηκε το δικό σου fashion brand;

Δούλευα σε ένα παραλιακό καφέ όταν ξεκίνησα να μεταποιώ μακριά levis μεταχειρισμένα τζιν σύμφωνα με τα γούστα μου. Εκείνη τη περίοδο στην Ελλάδα δεν έβρισκα τζιν να μου αρέσουν κι έτσι η ιδέα αυτή με ενθουσίασε. Aρχικά τα έφτιαχνα για μένα και για τις φίλες μου. Όταν είδα ότι αυτό πραγματικά είχε ζήτηση είπα γιατί όχι; και κάπως έτσι το πλάνο για μεταπτυχιακό στο fashion marketing ναυάγησε και δημιούργησα την no thinkin

— Ένα από τα βασικά υλικά που χρησιμοποιείς είναι το τζιν ύφασμα, δίνοντάς του μια άλλη εικόνα και προσέγγιση. Να υποθέσω ότι τα denim είναι το αγαπημένο σου ρούχο;

Το τζιν είναι πραγματικά το ρούχο - στολή μου! Μπορώ όλη μέρα κάθε μέρα να ντύνομαι με τζιν, είτε με αθλητικά κι ένα απλό τοπάκι, ακόμη και με ένα ωραίο πέδιλο και πουκαμίσα για πιο βραδινές εξορμήσεις

Το τζιν αλλάζει όψη και η μόδα θέτει νέους κανόνες Facebook Twitter
Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν / LIFO

— Έχεις το δικό σου κανάλι στο You tube μέσω του οποίου επικοινωνείς με τους followers σου. Τι ρόλο πιστεύεις ότι παίζει η τεχνολογία και τα social media στη μόδα σήμερα;

Αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής μου είναι τα social media, τόσο που καμία φορά ξεχνάω πως έχω χαθεί για ώρες μέσα στο κινητό μου. Έχω άμεση επαφή με τις κοπέλες που με ακολουθούν και με στηρίζουν. Άλλωστε, είναι πολύ σημαντικές για μένα και έτσι τις γνωρίζω καλύτερα είτε από τα μηνύματα τους ή από τα σχόλια τους στο κανάλι μου στο YouTube

— Πώς συνδυάζεται το marketing με τη δημιουργικότητα;

Οι ραγδαίες εξελίξεις της τεχνολογίας και της κοινωνικής δικτύωσης μαζί με τις συνεχώς αυξανόμενες απαιτήσεις των καταναλωτών, έχουν πάει το μάρκετινγκ ένα βήμα παραπέρα από τον παλιό παραδοσιακό τρόπο. Όλα εξελίσσονται. Οι μέθοδοι προώθησης μιας εταιρείας, ο τρόπος επικοινωνίας με τον καταναλωτή... όλα! Επομένως για μένα το να είναι κανείς δημιουργικός είναι μια βασική προϋπόθεση που καθημερινά προσπαθώ να την εξελίσσω μέσα από τις ενέργειες μου και από τις στρατηγικές μάρκετινγκ που επιλέγω για την εταιρεία.

Το τζιν αλλάζει όψη και η μόδα θέτει νέους κανόνες Facebook Twitter
Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν / LIFO

— Τι σε εμπνέει περισσότερο και ποια είναι τα αγαπημένα σου μέρη στην πόλη;

Έμπνευση υπάρχει παντού, από μια βόλτα στη πόλη μέχρι τα fashion week και τους οίκους μόδας! Το αγαπημένο μου όμως μέρος είναι η θάλασσα εκεί όπου πραγματικά ηρεμώ και ταξιδεύω... Στην Ελλάδα είμαστε και αυτό είναι το χαρακτηριστικό μας: ήλιος και θάλασσα!!

— Τα προϊόντα make up τι ρόλο παίζουν στην καθημερινότητά σου;

Μου αρέσει πολύ το φυσικό μακιγιάζ και η φυσική ομορφιά. Ποτέ δεν αφιέρωνα χρόνο μπροστά σε έναν καθρέφτη για να αλλάξω αυτό που είμαι. Χρησιμοποιώ καλλυντικά φυσικά,  και μ’ αρέσουν πολύ αλλά όχι στην υπερβολή τους. Λατρεύω τα έντονα κραγιόν ειδικά  το καλοκαίρι που το μόνο που χρειάζεται μια γυναίκα είναι ένα ωραίο ρουζ και το μαύρισμα της

Το τζιν αλλάζει όψη και η μόδα θέτει νέους κανόνες Facebook Twitter
Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν / LIFO

— Πιστεύεις ότι πρέπει να είναι κομμάτι της γυναίκας η περιποίηση, το make up και γενικά η φροντίδα της εικόνας της;

Πιστεύω πως μια γυναίκα είναι αυτό που νιώθει. Η ομορφιά πηγάζει από μέσα μας και νομίζω πως η κάθε γυναίκα θα πρέπει να περιποιείται τον εαυτό της με οποίο τρόπο την εκφράζει και να μην αλλάζει αυτό που είναι

— Πώς ανακάλυψες τα καλλυντικά 3INA και τι σου αρέσει περισσότερο σε αυτά;

Μου αρέσει πολύ η εικόνα της εταιρείας. Εκφράζει μια ελευθερία στο πνεύμα και όχι κάτι στημένο, έτσι είμαι κι εγώ. Νομίζω πως η κάθε γυναίκα πρέπει να αναδύει αυτό που είναι και επειδή το μακιγιάζ είναι ένας τρόπος έκφρασης μπορούμε να εκφράσουμε το είναι μας μέσα από αυτά.

Το τζιν αλλάζει όψη και η μόδα θέτει νέους κανόνες Facebook Twitter
Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν / LIFO

— Πως θα χαρακτήριζες το προσωπικό σου στιλ και τι σημαίνει για σένα το “My Way, My Rules”;

Είμαι άτομο που πλέον πιστεύω πολύ στον εαυτό μου και στις ικανότητες μου. Ο καθένας έχει τις δίκες του φιλοσοφίες και αυτές θα πρέπει να υποστηρίξουμε. My Way, My Rules γιατί εμείς φτιάχνουμε τους κανόνες που θα ακολουθήσουμε.

— Όταν δεν εργάζεσαι τι σε χαλαρώνει πιο πολύ;

Πότε;;; Εργάζομαι παρά μα παρά πολύ. Χαλαρώνω μόνο όταν πάω κάποιο ταξίδι και βρίσκομαι εκτός Αττικής. Εντός Αττικής σημαίνει: δούλεψε σκληρά!

— Πώς θα περιέγραφες τον εαυτό σου με δυο λόγια;

Δυναμική, πεισματάρα, αποφασιστική. Γκρινιάζω αρκετά το παραδέχομαι, ταυτόχρονα είμαι πολύ δυναμικός χαρακτήρας και αποφασιστική στην επαγγελματική μου ζωή (γιατί αν με βάλεις να διαλέξω πχ ένα παπούτσι όταν πάω για ψώνια, μπορεί να με παρατήσεις επί τόπου και να μου πεις πάω να πιω καφέ και όταν αποφασίσεις έλα!!!)

Επιχειρείν/Market
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Επιχειρείν/Market / 50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Με κεντρικό μήνυμα το “Express your true colours” και με τη βιτρίνα να μεταμορφώνεται σε καμβά δημιουργικότητας, ο street artist Soteur αναλαμβάνει να αναδείξει την αισθητική της πολύχρωμης επετειακής συλλογής
THE LIFO TEAM
H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Επιχειρείν/Market / H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο χώρο εκδηλώσεων Solid Events, στο Νέο Ψυχικό, που με την επίπλωση και τη διακόσμηση αποκλειστικά των προϊόντων της JYSK μεταμορφώθηκε για λίγο σε ένα σκανδιναβικό Χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν 
THE LIFO TEAM
Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Επιχειρείν / Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Οι ιδρυτές του GGFI, μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του LAGFF Lia Bozonelis και Έρση Δάνου και ο Διευθυντής του LAGFF Άρης Κατωπόδης, θα έχουν την υποστήριξη ενός Συμβουλίου Trustees και μιας ομάδας αξιωματούχων, αποτελούμενης από τους πιο έμπιστους χορηγούς και κορυφαίους επαγγελματίες του Hollywood,
THE LIFO TEAM