Τότε που άρχισαν όλα: Βίντεο καταγράφει την αντίδραση του νεαρού Ζούκερμπεργκ όταν μαθαίνει ότι θα πάει στο Χάρβαρντ

Τότε που άρχισαν όλα: Βίντεο καταγράφει την αντίδραση του νεαρού Ζούκερμπεργκ όταν μαθαίνει ότι θα πάει στο Χάρβαρντ Facebook Twitter
0

Σήμερα, είναι ο δισεκατομμυριούχος CEO του δημοφιλέστερου μέσου κοινωνικής δικτύωσης στον κόσμο και μία από τις πιο ισχυρές προσωπικότητες στην πλανήτη, ενώ δεν είναι λίγα τα δημοσιεύματα που τον θέλουν να διεκδικεί την προεδρία των ΗΠΑ στις επόμενες εκλογές.

Κάποτε, όμως, ο Μάρκ Ζούκεμπεργκ ήταν ένα αγόρι όπως όλα τα άλλα (σ.σ. καλά όχι ακριβώς όπως όλα τ' άλλα) που ονειρευόταν να σπουδάσει και να ακολουθήσει τη δική του σταδιοδρομία.

Σχεδόν σε όλες τις χώρες, ανεξάρτητα από τον τρόπο εισαγωγής, η περίοδος αναμονής για το πανεπιστήμιο μπορεί να αποδειχθεί στρεσογόνα αλλά και ιδιαίτερα ευχάριστη, ειδικά αν έχει ευτυχή κατάληξη.

Την Πέμπτη, ο Ζούκεμπεργκ ανέβασε στην επίσημη σελίδα του στο Facebook ένα βίντεο που τράβηξε ο πατέρας του, Έντουαρντ την ημέρα που έμαθε ότι θα φοιτούσε στο Χάρβαρντ.

Στο βίντεο, ο Edward καταγράφει έναν νεαρό Μαρκ, μέσα στο παιδικό του δωμάτιο, να κάθεται μπροστά στον υπολογιστή και να ανοίγει το email από το φημισμένο αμερικανικό πανεπιστήμιο.

Η αντίδρασή του στην αποδοχή της αίτησης εισαγωγής είναι ένα χλιαρό «yay», σε αντίθεση με τον πατέρα του που ουρλιάζει εκτασιασμένος.

Τη συνέχεια της ιστορίας τη γνωρίζουμε όλοι.

Πολιτισμός
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΕΠΕΞ Ρόμπερτ Πάτινσον, Πανελλήνιον και September 5 από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Ρόμπερτ Πάτινσον, Πανελλήνιον και September 5 από αύριο στους κινηματογράφους

Η νέα σάτιρα επιστημονικής φαντασίας του Μπονγκ Τζουν-Χο, το σφιχτοδεμένο δημοσιογραφικό θρίλερ «September 5» και ένα καταπληκτικό ντοκιμαντέρ με αντικείμενο το ιστορικό σκακιστικό καφενείο των Αθηνών ξεχωρίζουν από το πρόγραμμα αυτής της εβδομάδας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Μια σημαντική έκθεση στο Παρίσι με τη συνδρομή του Μουσείου Μπενάκη

Πολιτισμός / Μια σημαντική έκθεση στο Παρίσι με τη συνδρομή του Μουσείου Μπενάκη

Η συνεργασία του Μουσείου Μπενάκη με το Musée du Quai Branly στο Παρίσι φέρνει στο σήμερα το μεγάλο ερώτημα, που προέκυψε τη δεκαετία του 1930 και απασχόλησε τους σουρεαλιστές αλλά και την επιστημονική κοινότητα της εποχής, σχετικά με το τι θεωρούμε αντικείμενο τέχνης. 
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ