«Έφτυνα λάσπη»: Η Julie Andrews αποκαλύπτει το παρασκήνιο πίσω από τη διάσημη σκηνή στη Μελωδία της Ευτυχίας

«Έφτυνα λάσπη»: Η Julie Andrews αποκαλύπτει το παρασκήνιο πίσω από τη διάσημη σκηνή στη Μελωδία της Ευτυχίας Facebook Twitter
0

Η σκηνή από την ταινία «Η Μελωδία της Ευτυχίας», όπου η Julie Andrews τραγουδά και χορεύει σε ένα καταπράσινο λιβάδι στο λόφο, με τα χέρια της ανοιχτά και κάνοντας κύκλους, είναι από τις πιο χαρακτηριστικές. Ωστόσο, όπως αποκαλύπτει η ίδια, ο τρόπος που γυρίστηκε η εμβληματική σκηνή όχι μόνο δεν ήταν εύκολος αλλά αντιθέτως σχεδόν «εφιαλτικός», αφού εκτός από το ότι έβρεχε συνεχώς, σε κάθε λήψη έπρεπε να διανύει από την αρχή το απέραντο λιβάδι.

Η γνωστή ηθοποιός βρέθηκε καλεσμένη στην εκπομπή The Tonight Show του Jimmy Fallon, όπου αποκάλυψε άγνωστες λεπτομέρειες για τον περίπλοκο και δύσκολο ταυτόχρονα τρόπο που γυρίστηκε η σκηνή, σχολιάζοντας μεταξύ άλλων πως μέχρι να πει κατ ο σκηνοθέτης Robert Wise «είχα φτάσει να φτύνω λάσπη». «Ήμασταν εκεί ατέλειωτες ώρες γιατί ο καιρός δεν ήταν καθόλου καλός. Κάποιος μάλλον είχε ξεχάσει να μας πει πως η Αυστρία έχει την έβδομη κατά σειρά μεγαλύτερη ετήσια βροχόπτωση παγκοσμίως. Για να είμαι ειλικρινής, τις περισσότερες φορές κάναμε γυρίσματα υπό βροχή επειδή δεν πολυφαίνεται στην κάμερα. Έπρεπε να ρίχνει καρεκλοπόδαρα για να γίνει αντιληπτό», είπε η ίδια.

 

«Είχαμε ένα τεράστιο ελικόπτερο με έναν γενναίο καμεραμάν δεμένο στην μία πλευρά του. Πάνω του είχε δεμένη μια κάμερα και πετούσε έτσι γύρω μου, τραβώντας τα πλάνα από πάνω. Εκείνος ξεκινούσε από την μία μεριά του λιβαδιού, εγώ από την άλλη, και πορευόμασταν μαζί κι ένιωθα συνεχώς σαν να έρχεται κατά πάνω μου ένα μεγάλο καβούρι ή μια ακρίδα ή κάτι τέτοιο. Σε κάθε λήψη επιστρέφαμε στις αρχικές θέσεις μας και ξαναπήγαινα στην αρχή του λιβαδιού να τρέξω», θυμάται η διάσημη ηθοποιός. «Ο αέρας από τις μηχανές του ελικοπτέρου με έριχνε συνέχεια στο χορτάρι οπότε χρειάστηκε να γυρίσουμε την σκηνή έξι ή εφτά φορές μέχρι που έφτυνα λάσπη!», συνεχίζει. 

Τέλος, αποκάλυψε πως σε όλη τη διάρκεια των γυρισμάτων της σκηνής ακουγόταν το τραγούδια από μεγάλα μεγάφωνα διασκορπισμένα μακριά ώστε να συντονίζει τα χείλη της με τους στίχους, κάτι που ήταν δύσκολο με αποτέλεσμα να χρειαστούν πολλές πρόβες και λήψεις και η ίδια να είναι τις περισσότερες φορές βρεγμένη ως το κόκαλο. 

Δείτε το απόσπασμα από την συνέντευξή της:

 
Πολιτισμός
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΛΕΞ: Έβγαλε το νέο άλμπουμ και αποθεώθηκε - «Παπαλουκάς, Διαμαντίδης και Σπανούλης μαζί» γράφουν

Πολιτισμός / ΛΕΞ: Έβγαλε νέο άλμπουμ και αποθεώθηκε - «Παπαλουκάς, Διαμαντίδης και Σπανούλης μαζί» γράφουν

Τα χρόνια έχουν περάσει, οι καιροί έχουν αλλάξει και ο καλλιτέχνης της ραπ σκηνής με τα γεμάτα γήπεδα «σα να παίρνουμε πρωτάθλημα» φροντίζει να εξελίσσεται και να μην μένει στα παλιά
LIFO NEWSROOM
Η έκθεση «Οι Έλληνες: Από τον Αγαμέμνονα στον Μέγα Αλέξανδρο» εγκαινιάστηκε στο Πεκίνο

Πολιτισμός / Η έκθεση «Οι Έλληνες: Από τον Αγαμέμνονα στον Μέγα Αλέξανδρο» εγκαινιάστηκε στο Πεκίνο

«Οι επισκέπτες θα κατανοήσουν καλύτερα γιατί ο ελληνικός πολιτισμός δεν είναι μόνο η κοιτίδα του Δυτικού Πολιτισμού, αλλά έχει τεράστιο αποτύπωμα και στην Ασία» τόνισε ο πρέσβης της Ελλάδας στην Κίνα
LIFO NEWSROOM
Μουσείο Prado: Tα αληθινά χρώματα της γλυπτικής φωτίζουν την «χρυσή εποχή» της Ισπανίας

Πολιτισμός / Μουσείο Prado: Tα αληθινά χρώματα της γλυπτικής φωτίζουν την «χρυσή εποχή» της Ισπανίας

Η έκθεση «Χέρι με χέρι: Γλυπτική και Χρώμα στην Ισπανική Χρυσή Εποχή», καταδεικνύει ότι ο δυτικός καλλιτεχνικός κανόνας δεν έκανε διακρίσεις σε βάρος ορισμένων καλλιτεχνών μόνο λόγω γεωγραφίας και φύλου, αλλά και λόγω των υλικών που χρησιμοποιούσαν
LIFO NEWSROOM