BLUE island… Destination fun

BLUE island… Destination fun Facebook Twitter
0

Το Καλοκαίρι θέλει μπίρες, γι’ αυτό και η Διεθνής Ημέρα Μπίρας δεν θα μπορούσε να γιορτάζεται άλλη ημέρα, παρά στην καρδιά του καλοκαιριού – στις 4 Αυγούστου! Η Ελληνική Ζυθοποιία Αταλάντης για αυτό το καλοκαίρι προτείνει μία παγωμένη ελληνική μπίρα για στιγμές δροσιάς.

Η BLUE Island, η πρώτη ελληνική καλοκαιρινή μπίρα, εμπνευσμένη από το ελληνικό γαλάζιο & τον λαμπερό ήλιο, με τις μοναδικές γεύσεις της και τα έντονα χρώματά της σας υποδέχεται δίπλα στη θάλασσα όλο το Καλοκαίρι! Με το μήνυμα «Destination Fun» η BLUE Island ανεβάζει τη διάθεση και σας «ταξιδεύει» στον αγαπημένο σας καλοκαιρινό προορισμό.

Προσφέρεται σε τέσσερις ξεχωριστές γεύσεις, ιδανικές για να συνοδεύσουν τις καλοκαιρινές μας εμπειρίες:

BLUE island… Destination fun Facebook Twitter

Η κλασική BLUE Island με 4,5% αλκοόλ σε διάφανη φιάλη με το χαρακτηριστικό άρωμα λυκίσκου. Η BLUE Island Fizzy Lemon Radler με φυσικό χυμό λεμονιού και 2% αλκοόλ. Η BLUE Island Pink Grapefruit Radler με την ανατρεπτική γεύση ροζ γκρέιπφρουτ και μόνο 41 θερμίδες ανά 100ml. Ενώ η BLUE Island Pear Delight Malt, είναι ένα μοναδικό, καινοτόμο, μη αλκοολούχο ποτό με βάση τη βύνη και χυμό αχλάδι, ελεύθερο γλουτένης.

Δοκιμάστε όλες τις γεύσεις BLUE Island & βρείτε την αγαπημένη σας. Αναζητήστε την και απολαύστε τη δροσερή γεύση της όλο το Καλοκαίρι!

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Eurelectric: Ανακαλύψτε την ευελιξία των ηλεκτρικών οχημάτων για να εξοικονομήσετε χρήματα για τους πελάτες και να βελτιστοποιήσετε το δίκτυο ηλεκτρικής ενέργειας

Επιχειρείν/Market / Eurelectric: Ανακαλύψτε την ευελιξία των ηλεκτρικών οχημάτων για να εξοικονομήσετε χρήματα για τους πελάτες και να βελτιστοποιήσετε το δίκτυο ηλεκτρικής ενέργειας

Ένας ιδιοκτήτης ηλεκτρικού οχήματος στην Ευρώπη θα μπορούσε να εξοικονομήσει από €450 έως €2.900 ετησίως, αξιοποιώντας τόσο την έξυπνη όσο και την αμφίδρομη φόρτιση – σύμφωνα με μια νέα μελέτη της Eurelectric-EY.
THE LIFO TEAM
50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Επιχειρείν/Market / 50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Με κεντρικό μήνυμα το “Express your true colours” και με τη βιτρίνα να μεταμορφώνεται σε καμβά δημιουργικότητας, ο street artist Soteur αναλαμβάνει να αναδείξει την αισθητική της πολύχρωμης επετειακής συλλογής
THE LIFO TEAM
H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Επιχειρείν/Market / H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο χώρο εκδηλώσεων Solid Events, στο Νέο Ψυχικό, που με την επίπλωση και τη διακόσμηση αποκλειστικά των προϊόντων της JYSK μεταμορφώθηκε για λίγο σε ένα σκανδιναβικό Χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν 
THE LIFO TEAM
Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Επιχειρείν / Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Οι ιδρυτές του GGFI, μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του LAGFF Lia Bozonelis και Έρση Δάνου και ο Διευθυντής του LAGFF Άρης Κατωπόδης, θα έχουν την υποστήριξη ενός Συμβουλίου Trustees και μιας ομάδας αξιωματούχων, αποτελούμενης από τους πιο έμπιστους χορηγούς και κορυφαίους επαγγελματίες του Hollywood,
THE LIFO TEAM