Η νέα κοινωφελής - μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα πρωτοβουλία του E-Learning του Πανεπιστημίου Αθηνών (Ε.Κ.Π.Α.)

Η νέα κοινωφελής - μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα πρωτοβουλία του E-Learning του Πανεπιστημίου Αθηνών (Ε.Κ.Π.Α.) Facebook Twitter
0

Η νέα κοινωφελής - μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα πρωτοβουλία του E-Learning του Πανεπιστημίου Αθηνών (Ε.Κ.Π.Α.) Facebook Twitter

Η νέα κοινωφελής - μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα πρωτοβουλία του E-Learning του Πανεπιστημίου Αθηνών (Ε.Κ.Π.Α.) αφορά στην ανάπτυξη μίας πλατφόρμας ελεύθερης πρόσβασης σε όλους με τον τίτλο YouGoCulture (yougoculture.com) μέσω της οποίας αποτυπώνονται μοναδικοί προορισμοί της Ελλάδας μέσω εικονικών ξεναγήσεων (virtual tours).

Η δράση επιχειρεί να «γνωρίσει» την Ελλάδα στον πλανήτη με όχημα τα διακριτά χαρακτηριστικά που ο πολιτισμός της φέρει διαχρονικά. Αξιοποιώντας το μέγιστο συγκριτικό πλεονέκτημα του ΕΚΠΑ, τους ανθρώπους του, αλλά και τη βαθιά γνώση που φέρουν σε ένα ευρύ φάσμα γνωστικών αντικειμένων, η ενέργεια στοχεύει να αποτελέσει δίαυλο επικοινωνίας με το διεθνές κοινό, μέσω της «οικουμενικής γλώσσας» πολιτισμού, με αφορμή και του πρόσφατου εγχειρήματος του E-Learning του ΕΚΠΑ για τη διάθεση αγγλόφωνων προγραμμάτων επιμόρφωσης διεθνώς.

 

Η νέα κοινωφελής - μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα πρωτοβουλία του E-Learning του Πανεπιστημίου Αθηνών (Ε.Κ.Π.Α.) Facebook Twitter

Η πλατφόρμα ήδη έχει ξεκινήσει την αποστολή της αποτυπώνοντας τη γοητεία μοναδικών προορισμών της Πελοποννήσου και της Αττικής, ενώ δεσμεύεται ν’ αναδείξει το δίπτυχο πολιτιστικού αποθέματος - σύγχρονης ζωής σε όλη τη χώρα.

Όπως χαρακτηριστικά αναφέρει ο Επιστημονικός Υπεύθυνος του E-Learning του ΕΚΠΑ, Καθηγητής, Παναγιώτης Πετράκης : «Δημιουργήσαμε μια ψηφιακή πλατφόρμα εικονικής περιήγησης που αποτυπώνει διαχρονικά (από την αρχαιότητα μέχρι σήμερα) τον πολιτισμό των Ελλήνων στη νοτιοανατολική Μεσόγειο. Απευθύνεται σε ολόκληρο τον κόσμο και λειτουργεί ως «πύλη» υποδοχής του ενδιαφέροντος για την πολιτιστική κληρονομιά και τα πολιτισμικά χαρακτηριστικά μοναδικών προορισμών της περιοχής μας.»

Η νέα κοινωφελής - μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα πρωτοβουλία του E-Learning του Πανεπιστημίου Αθηνών (Ε.Κ.Π.Α.) Facebook Twitter

Η δομή της πλατφόρμας περιλαμβάνει εικονικές ξεναγήσεις (Virtual Tours) προορισμών της επικράτειας, το περιεχόμενό των οποίων αναπτύσσεται με σημείο αναφοράς αρχαιολογικούς χώρους και τα επιμέρους μνημεία τους ή σημεία πολιτιστικού ενδιαφέροντος (Myth), αλλά και των ευρύτερων γεωγραφικών περιοχών ακτινωτά με επιμέρους σημεία ενδιαφέροντος κυρίως πολιτιστικής και τουριστικής διάστασης (Experience). Μια ξεχωριστή αφήγηση μέσα από ένα μωσαϊκό εικόνων και πληροφοριών αποτυπώνει σημεία οικουμενικού ενδιαφέροντος και προσφέρει πρόσβαση σε αυτά αξιοποιώντας τις δυνατότητες που παρέχονται από τις νέες ψηφιακές τεχνολογίες και τις εφαρμογές τους. Άνθρωποι και μνημεία μοιράζονται τις «ιστορίες» τους μέσα από πρωτότυπο οπτικοακουστικό υλικό (Φωτογραφικό Υλικό, Βίντεο & Συνεντέυξεις, Πανοράματα 360°) και συνοδευτικά κείμενα στην αγγλική.

Η νέα κοινωφελής - μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα πρωτοβουλία του E-Learning του Πανεπιστημίου Αθηνών (Ε.Κ.Π.Α.) Facebook Twitter

Το εγχείρημα υποστηρίζεται από τη δομή του E-Learning του Πανεπιστημίου Αθηνών και συνδέεται με την ανάπτυξη της δραστηριότητάς του διεθνώς, ενώ υλοποιείται με τη συνεργασία της κοινωνίας και των αρμόδιων φορέων, αλλά και χάρη στην υποστήριξη όλων μέσω της συνεισφοράς τους στη δράση YouGoCulture. Η δράση αυτή έχει αναπτυχθεί στο πλαίσιο του act4Greece (https://www.act4greece.gr/challenge/yougoculture-el/ ), προγράμματος συμμετοχικής χρηματοδότησης (crowdfunding) της ΕΤΕ με στρατηγικούς συνεργάτες τα κοινωφελή ιδρύματα Ωνάση, Ιωάννη Σ. Λάτση, Μποδοσάκη κ.α.

Πληροφορίες: 210 368 9319 & 210 368 9359, [email protected]

 

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Επιχειρείν/Market / 50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Με κεντρικό μήνυμα το “Express your true colours” και με τη βιτρίνα να μεταμορφώνεται σε καμβά δημιουργικότητας, ο street artist Soteur αναλαμβάνει να αναδείξει την αισθητική της πολύχρωμης επετειακής συλλογής
THE LIFO TEAM
H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Επιχειρείν/Market / H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο χώρο εκδηλώσεων Solid Events, στο Νέο Ψυχικό, που με την επίπλωση και τη διακόσμηση αποκλειστικά των προϊόντων της JYSK μεταμορφώθηκε για λίγο σε ένα σκανδιναβικό Χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν 
THE LIFO TEAM
Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Επιχειρείν / Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Οι ιδρυτές του GGFI, μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του LAGFF Lia Bozonelis και Έρση Δάνου και ο Διευθυντής του LAGFF Άρης Κατωπόδης, θα έχουν την υποστήριξη ενός Συμβουλίου Trustees και μιας ομάδας αξιωματούχων, αποτελούμενης από τους πιο έμπιστους χορηγούς και κορυφαίους επαγγελματίες του Hollywood,
THE LIFO TEAM