Ο δημιουργός του House of Cards σπάει τη σιωπή του: «Δεν είχα ιδέα!»

Ο δημιουργός του House of Cards σπάει τη σιωπή του: «Δεν είχα ιδέα!» Facebook Twitter
Beau Willimon
0

Χρειάστηκε περίπου μία εβδομάδα στον Beau Willimon για να πάρει θέση για το σκάνδαλο που ανάγκασε το τηλεοπτικό δίκτυο Netflix να απολύσει τον Κέβιν Σπέισι από το "House of Cards". Τον χορό των καταγγελιών άνοιξε η εξομολόγηση του Άντονι Ραπ, συνεχίστηκε με επώνυμες κι ανώνυμες αποκαλύψεις ηθοποιών, μέχρι που ο κύκλος στένεψε και έκλεισε ακριβώς μέσα στο πλατό της δημοφιλούς σειράς "House of Cards". Από τους συνεργάτες του εν λόγω σίριαλ, πλέον 8 έχουν στραφεί εναντίον του Κέβιν Σπέισι, αναγκάζοντας την παραγωγή να βάλει τέλος στην όποια συνεργασία της με τον ηθοποιό. 

«Κανείς δεν με ενημέρωσε για το τι συνέβαινε στο πλατό του House of Cards. Δεν ενημερώθηκα ποτέ ότι υπήρχαν παράπονα. Νιώθω απαίσια για τους ανθρώπους που βρέθηκαν σε εξαιρετικά δύσκολη θέση, ενώ εργάζονταν γι' αυτή τη σειρά», ήταν οι πρώτες λέξεις που βγήκαν από το στόμα του Willimon, το όνομα του οποίου φιγουράρει από τα πρώτα στους τίτλους έναρξης και τέλους της σειράς. «Ωστόσο, η παραγωγή δεν με ενημέρωσε ποτέ για το περιστατικό που σημειώθηκε ενώ εργαζόμασταν για τον πρώτο κύκλο του House of Cards και σίγουρα δεν ενημερώθηκα ποτέ για τα μέτρα που λήφθηκαν και για το αποτέλεσμα που τελικά είχαν», συνέχισε. 

Ο δημιουργός του House of Cards σπάει τη σιωπή του: «Δεν είχα ιδέα!» Facebook Twitter
Ο Beau Willimon με τον Κevin Spacey

«Κανείς δεν με ενημέρωσε για το τι συνέβαινε στο πλατό του House of Cards. Δεν ενημερώθηκα ποτέ ότι υπήρχαν παράπονα. Νιώθω απαίσια για τους ανθρώπους που βρέθηκαν σε εξαιρετικά δύσκολη θέση, ενώ εργάζονταν γι' αυτή τη σειρά», ήταν οι πρώτες λέξεις που βγήκαν από το στόμα του Willimon

Τα media με ευσυνειδησία κατέγραψαν τις πρώτες δηλώσεις του σεναριογράφου της πολιτικής σειράς, ωστόσο, με τη σειρά τους παρατηρούσαν πώς ήταν δυνατόν ένας πραγματικός εργασιομανής σαν τον Willimon να μην υποψιάστηκε ποτέ ότι κάτι πηγαίνει τελείως λάθος στα γυρίσματα μιας σειράς που πρακτικά ο ίδιος ανάστησε και έκανε τεράστια επιτυχία. Γιατί το "House of Cards" ως τηλεοπτικό προϊόν δεν ήταν η πρώτη φορά που έβγαινε στον τηλεοπτικό αέρα. Τη δεκαετία του '90 είχε επιχειρηθεί ξανά η τηλεοπτική μεταφορά του μυθιστορήματος του Michael Dobbs, πρώην Προϊσταμένου Προσωπικού του Συντηρητικού Κόμματος στη Βρετανία. 

Το σενάριο που βασίστηκε σ' εκείνο το βιβλίο περιέγραφε τη μετά Μάργκαρετ Θάτσερ εποχή στη Βρετανία και ενέπνευσε 4 επεισόδια που μεταδόθηκαν από το BBC από τις 18 Νοεμβρίου έως τις 9 Δεκεμβρίου του 1990. Λίγα χρόνια αργότερα και συγκεκριμένα το 1996, ο Neville Teller αυτή τη φορά επιχείρησε να μεταφέρει το μυθιστόρημα του Dobbs στην τηλεόραση αυτή τη φορά για λογαριασμό του BBC World Service σε δύο τηλεοπτικές συνέχειες. Και πάλι η επιτυχία δεν ήταν ακριβώς η αναμενόμενη: το βιβλίο είχε υλικό που υποσχόταν πολλά, όμως, δεν είχε βρεθεί το κατάλληλο καστ για να γίνει παγκόσμια επιτυχία και ο σεναριογράφος που θα μπορούσε να κάνει τη σωστή επιλογή γεγονότων και να πλάσει τους χαρακτήρες όπως έπρεπε. 

Ο δημιουργός του House of Cards σπάει τη σιωπή του: «Δεν είχα ιδέα!» Facebook Twitter
Kevin Spacey και Robin Wright

Αυτό ανέλαβε να κάνει ο Willimon, ο οποίος μαζί με τον Σπέισι θεωρούνται οι λόγοι της επιτυχίας του σίριαλ. Ηθοποιοί, σκηνικά, αναπαράσταση λεπτομερειών του Λευκού Οίκου, μουσικά θέματα, κοστούμια, όλα αποφασίσζονταν και εγκρίνονταν ή όχι από τον σεναριογράφο και τον συμπαραγωγό -εκτός από πρωταγωνιστή- Σπέισι.

Τώρα ο πρώτος εμφανίζεται απολύτως ανίδεος για τα όσα συνέβαιναν στη σειρά - πνευματικό του παιδί, το 2012, ενώ έχει αποφύγει να τοποθετηθεί για τον βασικό συνεργάτη του στην επιτυχία, μετά και τις πρόσφατες εξελίξεις. Ο Τύπος έχει μια εξήγηση γι' αυτό: ο Willimon δεν είναι τυχαίος και το House of Cards δεν είναι η μοναδική του απασχόληση. Ηγείται της Συνομοσπονδίας Αμερικανών Σεναριογράφων και το πρόγραμμα του τον κρατά μακριά από τα στούντιο και τα γυρίσματα των σειρών των οποίων το σενάριο επιμελείται. Ο επίλογος της δήλωσής του θεωρείται ήδη από τα ξένα Μέσα Ενημέρωσης ένα είδος αποστασιοποίησης από τη δράση του Σπέισι. 

"Είναι ξεκάθαρο πλέον ότι εμείς ως βιομηχανία, ειδικά όσοι από εμάς βρίσκονται σε θέσεις εξουσίας και συμπεριλαμβάνω και τον εαυτό μου σ' αυτό, χρειάζεται να είμαστε περισσότερο υποψιασμένοι και ευαίσθητοι. Χρειάζεται επίσης να κάνουμε καλύτερη δουλειά σε ό,τι αφορά την εμψύχωση και τη στήριξη των συνεργατών μας που αντιμετωπίζουν τέτοια προβλήματα στον εργασιακό τους χώρο", κατέληξε, ενώ φρόντισε να χαρακτηρίσει τις καταγγελίες εναντίον του άλλοτε συνεργάτη του "εξαιρετικά σοβαρές". 

Με στοιχεία από Deadline.com, Vulture.com

TV & Media
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η 2η σεζόν του Squid Game είναι εδώ: Όλα όσα πρέπει να ξέρετε χωρίς spoiler

TV & Media / Η 2η σεζόν του Squid Game είναι εδώ: Όλα όσα πρέπει να ξέρετε χωρίς spoiler

Το «Squid Game» πρωτοεμφανίστηκε το 2021 και έγινε άμεσα παγκόσμιο φαινόμενο, με τη σειρά να παραμένει η πιο δημοφιλής παραγωγή στην ιστορία του Netflix, συγκεντρώνοντας πάνω από 265 εκατομμύρια προβολές
LIFO NEWSROOM
Μπέζος, Μελέτης Ηλίας και Γκοτσόπουλος θυμούνται τα Χριστούγεννα που πέρασαν στον στρατό

TV & Media / Μπέζος, Μελέτης Ηλίας και Γκοτσόπουλος θυμούνται τα Χριστούγεννα που πέρασαν στον στρατό

Οι καλεσμένοι,  Γιάννης Μπέζος, Μελέτης Ηλίας, Δημήτρης Γκοτσόπουλος, μιλούν στην κάμερα της εκπομπής για τις εμπειρίες τους από τα χρόνια που υπηρέτησαν τη θητεία τους
LIFO NEWSROOM
Λαζόπουλος για Νίκο Ρωμανό: «Όλοι έχουν δικαίωμα ν' ακούγονται, ιδιαίτερα όσοι έχουν εκτίσει την ποινή τους»

TV & Media / Λαζόπουλος για Νίκο Ρωμανό: «Όλοι έχουν δικαίωμα ν' ακούγονται, ιδιαίτερα όσοι έχουν εκτίσει την ποινή τους»

«Ήταν πολύ μικρός το βράδυ που σκοτώθηκε ο φίλος του, Αλέξανδρος Γρηγορόπουλος» - Aιχμές για το επιλεκτικό δημόσιο βήμα που συνοδεύεται από δημοσιογραφική επιείκεια σε άλλα πρόσωπα
LIFO NEWSROOM
«Να αντισταθούμε στην κακιστοκρατία»: Μετά από 25 χρόνια, ο Πολ Κρούγκμαν αποχαιρετά τους New York Times

Media / «Να αντισταθούμε στην κακιστοκρατία»: Μετά από 25 χρόνια, ο Πολ Κρούγκμαν αποχαιρετά τους New York Times

Στην τελευταία του στήλη για την εφημερίδα ο επιφανής αρθρογράφος και κάτοχος του Νόμπελ Οικονομίας αναζητά την ελπίδα σε μια εποχή βαθιάς πικρίας και δυσαρέσκειας.
THE LIFO TEAM