Τροπολογία «δώρο» στα κανάλια μειώνει το φόρο επί των διαφημίσεων

Τροπολογία «δώρο» στα κανάλια μειώνει το φόρο επί των διαφημίσεων Facebook Twitter
Lefteris Partsalis / SOOC
2

Στο 5% από 20% που είναι σήμερα θα μειωθεί από 1ης Απριλίου 2018 (1.4.2018) ο ειδικός φόρος επί των διαφημίσεων στα κανάλια.

Σύμφωνα με τροπολογία του υπουργού ΨΗΠΤΕ Ν. Παππά, ενόψει της επικείμενης αδειοδότησης των τηλεοπτικών σταθμών και προς τον σκοπό διευκόλυνσης νέων επενδύσεων, προτείνεται η διαμόρφωση από 1.4.2018 του συντελεστή του ειδικού φόρου της παρ. 12 του άρθρου 5 του ν. 3845/2010 (Α'65) σε ποσοστό 5% για τις διαφημίσεις που προβάλλονται από τα τηλεοπτικά μέσα ενημέρωσης στα οποία θα χορηγηθεί άδεια λειτουργίας από το Εθνικό Συμβούλιο Ραδιοτηλεόρασης, στο πλαίσιο της εν λόγω αδειοδοτικής διαδικασίας.

Βάσει της έκθεσης του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους, από τις προτεινόμενες διατάξεις επέρχεται ετήσια μείωση των εσόδων του κρατικού προϋπολογισμού η οποία εκτιμάται στα 20 εκατ. ευρώ. Για το 2018 η μείωση αυτή, όπως αναφέρεται, υπολογίζεται στο ποσό των περίπου 15 εκατ. ευρώ. Ωστόσο, πρόκειται για υπολογισμούς εντελώς αυθαίρετους, καθώς η πραγματική επίπτωση στον κρατικό προϋπολογισμό με βάση τα δεδομένα της αγοράς αναμένεται να είναι πολύ μεγαλύτερη των 20 εκατ. ευρώ ετησίως.

Παράλληλα, επεκτείνεται η ως άνω ρύθμιση και στα τηλεοπτικά μέσα ενημέρωσης που έχουν υπογράψει σύμβαση παραχώρησης με το ελληνικό Δημόσιο, καθώς και σε αυτά της ΕΡΤ Α.Ε.

Η τροπολογία εντάσσεται στο σχέδιο νόμου του υπουργείου Οικονομικών «Ρυθμίσεις για την αγορά παιγνίων».

Την τροπολογία υπογράφουν ο υπουργός Ψηφιακής Πολιτικής Νίκος Παππάς, ο υπουργός Οικονομικών Ευκλείδης Τσακαλώτος και η υφυπουργός Οικονομικών Κατερίνα Παπανάτσιου.

TV & Media
2

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

New York Times: Με απεργία την ημέρα των αμερικανικών εκλογών απειλούν οι τεχνικοί της εφημερίδας

Διεθνή / New York Times: Με απεργία την ημέρα των αμερικανικών εκλογών απειλούν οι τεχνικοί της εφημερίδας

Ζητούν υψηλότερους μισθούς και μεγαλύτερη ευελιξία στην εξ αποστάσεως εργασία - Γιατί κάποια αιτήματά τους χαρακτηρίζονται παράλογα και ποια είναι η στάση των δημοσιογράφων των New York Times
LIFO NEWSROOM