Ο άντρας χωρίς πρόσωπο μιλά για πρώτη φορά μετά την επιτυχημένη μεταμόσχευση που άλλαξε τη ζωή του

0

Πριν από 10 χρόνια ο Andy Sandness σε μια αποτυχημένη απόπειρα αυτοκτονίας έχασε σχεδόν ολόκληρο το πρόσωπό του. Η μοναδική επέμβαση που η κατάστασή του επέτρεπε, ήταν αυτή που του εφάρμοσε ένα μικρό μόσχευμα στην περιοχή της μύτης. Για χρόνια απέφευγε την οποιαδήποτε επαφή με ανθρώπους, προκειμένου να μη βρίσκεται στην εξαιρετικά δυσάρεστη θέση να εξηγεί τι είχε κάνει στον εαυτό του. Τελικώς, βρήκε δότη μοσχεύματος προσώπου το 2016. Ανήκε στον Rudy Ross, έναν αυτόχειρα του οποίου η οικογένεια αποφάσισε να δωρίσει τους πνεύμονες, τους νεφρούς και το πρόσωπο του. Αποδείχθηκε ως ο ιδανικός για τον νεαρό άντρα χωρίς πρόσωπο. 

Ακριβώς επειδή βρίσκονταν σε κοντινό ηλικιακό φάσμα και με πανομοιότυπη απόχρωση επιδερμίδας, το μόσχευμα του Ross αποδείχθηκε απολύτως συμβατό με το πρόσωπο του Sandness. Το χειρουργείο πλήρους μεταμόσχευσης προσώπου διήρκεσε περίπου 56 ώρες και σ' αυτό πήραν μέρος περίπου 60 επιστήμονες από διάφορες ειδικότητες. Το αποτέλεσμα ήταν τόσο εντυπωσιακό, όσο αποτυπώνεται στο βίντεο, αλλά και στην πρώτη συνάντηση του νεαρού με τη χήρα του ανθρώπου που πρακτικά του χάρισε ένα καινούριο πρόσωπο και μια δεύτερη ευκαιρία στη ζωή. 

Διεθνή
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ο Ζελένσκι δηλώνει έτοιμος να τερματίσει τον πόλεμο με αντάλλαγμα την ένταξη στο ΝΑΤΟ

Διεθνή / Ο Ζελένσκι δηλώνει έτοιμος να τερματίσει τον πόλεμο στην Ουκρανία με αντάλλαγμα ένταξη στο ΝΑΤΟ

Ο Βολοντίμιρ Ζελένσκι έχει προτείνει να επιτευχθεί συμφωνία κατάπαυσης του πυρός εάν η ουκρανική επικράτεια που ελέγχει μπορούσε να ληφθεί «υπό την ομπρέλα του ΝΑΤΟ»
LIFO NEWSROOM
Πώς η Κίνα κλείνει τα εργοστάσια της Volkswagen και γίνεται ο μεγαλύτερος εξαγωγέας αυτοκινήτων στον κόσμο

Διεθνή / Πώς η Κίνα κλείνει τα εργοστάσια της Volkswagen και γίνεται ο μεγαλύτερος εξαγωγέας αυτοκινήτων στον κόσμο

Η Κίνα διαθέτει τη μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτου στον κόσμο, αλλά η παραγωγική της ικανότητα έχει ξεπεράσει τις εγχώριες ανάγκες. Σήμερα, η χώρα μπορεί να κατασκευάσει σχεδόν 40 εκατομμύρια οχήματα ετησίως — διπλάσια από τη ζήτηση των Κινέζων καταναλωτών
LIFO NEWSROOM