ADVERTORIAL
Μπορεί να οδηγείς το αυτοκίνητο που πάντα ονειρευόσουν.... Με φιμέ τζάμια, μαύρο μεταλλικό χρώμα, με τα πιο σύγχρονα συστήματα και την άψογη εργονομία. Μπορεί να νιώθεις ότι κάθε φορά που γυρίζεις το κλειδί «διακτινίζεσαι» στο κέντρο της τεχνολογίας... και μετά σκέφτεσαι την ασφάλειά σου και διστάζεις να βάλεις μπροστά τη μηχανή. Γιατί το αυτοκίνητό σου χρειάζεται μια ασφάλεια που ακολουθεί την τεχνολογία και εφαρμόζει τις πιο σύγχρονες μεθόδους στο ίδιο της το σύστημα.
Η Anytime έχει αποδείξει τη σχέση της με τη σύγχρονη τεχνολογία αφού είναι εκείνη που διέδωσε την ασφάλιση μέσω internet δημιουργώντας τις κατάλληλες συνθήκες για όλους κείνους που θέλουν να ασφαλίσουν το όχημά τους αλλά δεν προλαβαίνουν να ασχοληθούν όσο θα ήθελαν ή ακόμα και για όσους (και δεν είναι λίγοι πλέον) θεωρούν πιο εύκολο να κάνουν την ασφάλειά τους on line χωρίς να χρειάζεται να μετακινηθούν. Επιπλέον, η Anytime αξιοποίησε την τεχνολογία αιχμής της τηλεματικής (και όχι μόνο) για τη δημιουργία του προγράμματος «Buy the Mile» το οποίο σου επιτρέπει να πληρώνεις την ασφάλεια ανάλογα με τα χιλιόμετρα που διανύεις καθημερινά. Για να γίνει αυτό επιστρατεύεται η σύγχρονη τεχνολογία δημιουργώντας το έδαφος για την ανάπτυξη τέτοιων καινοτόμων ιδεών που αναδεικνύουν την Anytime κορυφαία στον χώρο των ασφαλίσεων, ενώ ταυτόχρονα δίνει στον ασφαλισμένο την ευελιξία που πάντα αναζητούσε.
Με δεδομένο το γεγονός ότι η ίδια η φιλοσοφία της Anytime βασίζεται στην τεχνολογία αιχμής δεν θα μπορούσε να μη συμμετέχει και μάλιστα ως Χρυσός Χορηγός στον Crowdhackathon #Ιnsurance 2.0 που θα πραγματοποιηθεί στις 25 και 26 Νοεμβρίου στο INNOVATHENS στο Γκάζι. Αυτός ο δεύτερος διήμερος μαραθώνιος καινοτομίας έχει θέμα την ανάπτυξη καινοτόμων εφαρμογών στον ευρύτερο κλάδο της ασφάλισης, δημιουργώντας μια νέα εποχή #insurtech.
Εξάλλου, το γεγονός ότι πίσω από τη διοργάνωση βρίσκεται η εταιρία τεχνολογίας και καινοτομίας Crowdpolicy αποδεικνύει τη σημαντικότητα της εκδήλωσης στην εξέλιξη των συστημάτων τεχνολογίας που χρησιμοποιούνται στον ευρύτερο χώρο των ασφαλειών. Συνδιοργανωτής του διήμερου event είναι η Ethos media SA και υποστηρικτής το insuranceworld.gr, ενώ η όλη εκδήλωση πραγματοποιείται στο πλαίσιο της δράσης ανοικτής καινοτομίας Crowdhackathon.com.
Συνήθως στον μαραθώνιο συμμετέχουν 20-30 ομάδες των 5-6 ατόμων και απευθύνεται τόσο σε έτοιμα start-ups αλλά κυρίως σε ομάδες που δεν έχουν συσταθεί επίσημα. Στο πλαίσιο του Crowdhackathon #Ιnsurance συμμετέχουν μέντορες οι οποίοι παρακολουθούν τους διαγωνιζόμενους και παρεμβαίνουν όταν χρειάζονται τη βοήθειά τους.
Για δύο μέρες οι διαγωνιζόμενοι εργάζονται για να παρουσιάσουν το project τους, μια υλοποιημένη ιδέα που με τη χρήση της σύγχρονης τεχνολογίας μπορεί να απαντήσει σε ένα υπαρκτό πρόβλημα. Όλα τα πρότζεκτ παρουσιάζονται τη δεύτερη ημέρα και οι μέντορες / κριτές αποφασίζουν για τους νικητές. Στο Crowdhackathon #insurance 2.0 μπορούν να συμμετέχουν νέοι επιχειρηματίες, προγραμματιστές, αναλυτές, designers, στελέχη επικοινωνίας, marketing, εξυπηρέτησης πελατών, business consultants, επαγγελματίες, στελέχη από τον ασφαλιστικό & χρηματοπιστωτικό τομέα, φοιτητές, μαθητές και οποιοσδήποτε ενδιαφέρεται να συμβάλλει ενεργά στην ανάπτυξη εφαρμογών που προωθούν την καινοτόμο νεανική και κοινωνική επιχειρηματικότητα και την οικονομία μέσα από τον κρίσιμο και σημαντικό κλάδο των ασφαλειών.
Και φυσικά ένας τέτοιος διαγωνισμός δεν θα μπορούσε να μην έχει δελεαστικά βραβεία. Οι καλύτερες πιλοτικές εφαρμογές και υπηρεσίες που θα παραχθούν κατά τη διάρκεια της διαδικασίας, θα λάβουν χρηματικά έπαθλα, αλλά το κυριότερο, θα εξελιχθούν με την υποστήριξη της διοργάνωσης και των εταιρειών που θα συμμετέχουν. Εξάλλου, η Ακαδημία Επιχειρηματικότητας διαθέτει 3 υποτροφίες μέχρι 3.300 ευρώ έκαστη στις 3 καλύτερες startups/ιδέες του διαγωνισμού #insurance2 για τη συμμετοχή 3 νέων επιχειρηματιών στο πρόγραμμα Εrasmus for Young Entrepreneurs.
Το Crowdhackathon #Ιnsurance 2.0 είναι ένας διαγωνισμός που προωθεί την καινοτομία και την τεχνολογία, αλλά κυρίως υποστηρίζει την νεανική επιχειρηματικότητα και θέτει τις προϋποθέσεις δικτύωσης ανάμεσα σε developers και επιχειρηματίες με στόχο αποδοτικές συνεργασίες που απαντούν στις απαιτήσεις της εποχής. Σε αυτόν τον στόχο συμβάλλει και η Anytime η οποία εκπροσωπείται επαρκώς κατά τη διάρκεια του μαραθωνίου (1 Κριτής, 3 Μέντορες και 1 ομιλητής) και η οποία αποδεικνύει καθημερινά την σχέση της με την καινοτομία αφού αναζητά συνεχώς νέα προγράμματα που απαντούν στις σύγχρονες απαιτήσεις των οδηγών.
σχόλια