Αλήθεια, εσύ πόσο εθισμένος είσαι στην τεχνολογία;

Αλήθεια, εσύ πόσο εθισμένος είσαι στην τεχνολογία; Facebook Twitter
Η τηλεφωνία και ακόμα περισσότερο το διαδίκτυο είναι ένα χάδι, μια ένεση ζωής και ενέργειας που μας χαρίζει την υπομονή που απαιτείται μέχρι να ξαναδούμε τους αγαπημένους μας που ζουν μακριά.
0

ADVERTORIAL

Αλήθεια, εσύ πόσο εθισμένος είσαι στην τεχνολογία; Facebook Twitter

 

Το μεγαλύτερο δώρο που μας έχουν κάνει τα σύγχρονα εργαλεία επικοινωνίας είναι η δυνατότητα να διαβάσουμε, να ακούσουμε και το σημαντικότερο να «δούμε» τους ανθρώπους που αγαπάμε, ανεξαρτήτως των χιλιομέτρων που μπορούν να μας χωρίζουν. Όλοι, όλο και κάποιον έχουμε μακριά, σε άλλη πόλη, ίσως σε κάποια μακρινή χώρα ή ακόμα και σε άλλη ήπειρο (#mycase). Οπότε, η τηλεφωνία και ακόμα περισσότερο το διαδίκτυο είναι ένα χάδι, μια ένεση ζωής και ενέργειας που μας χαρίζει την υπομονή που απαιτείται μέχρι να τους ξαναδούμε. Όλοι επίσης έχουμε δει ανθρώπους «κολλημένους» στη συσκευή τους. Στο δρόμο, στη δουλειά, στη σχολή, στο μετρό. Όλες τις ώρες της ημέρας παρατηρούμε γνωστούς και αγνώστους να μην παίρνουν τα μάτια τους από το smartphone. Πολλοί από εμάς πιθανότατα να το σχολιάσουμε και να προβληματιστούμε. Υπάρχουν περιπτώσεις δε, κυρίως όσον αφορά σε δικούς μας ανθρώπους, που μπορούν να ανακύψουν υπόνοιες εθισμού και άρα μία αφορμή για έκτακτο οικογενειακό συμβούλιο.

Αλήθεια, εσύ πόσο εθισμένος είσαι στην τεχνολογία; Facebook Twitter
Έρευνα της εταιρείας Huawei -που διενεργήθηκε από την IPSOS- σε 12 χώρες της ανατολικής και κεντρικής Ευρώπης και Σκανδιναβίας.

Αλλά πριν φτάσουμε εκεί, έχει ενδιαφέρον να δούμε τα αποτελέσματα σχετικής έρευνας της εταιρείας Huawei -που διενεργήθηκε από την IPSOS - σε 12 χώρες της ανατολικής και κεντρικής Ευρώπης και Σκανδιναβίας, που προσπαθεί να περιγράψει τη σχέση των ανθρώπων με τα κινητά τους. Εκεί λοιπόν μαθαίνουμε ότι: κοντά στο 60% των χρηστών (συνήθως) ανοίγουν το κινητό με το που θα ξυπνήσουν το πρωί, μεγάλο ποσοστό το έχει μαζί του όλη μέρα, άλλο τόσο το χρησιμοποιεί κατά τη διάρκεια της μέρας, ενώ πάνω από το 70% δεν το αποχωρίζεται ούτε όταν πηγαίνει για ύπνο. Τέλος, από την έρευνα βγαίνει ότι η χρήση του smartphone έχει μοιραστεί μεταξύ τηλεφωνίας και χρήσης ίντερνετ.

Με αφορμή την παραπάνω έρευνα, εσύ αλήθεια έχεις υπάρξει εθισμένος; Έχεις σκεφτεί πόσο σημαντική είναι η δημιουργία μια σχέσης συμμαχίας με την τεχνολογία που θα σε οδηγήσει στην διατήρηση δυνατών και υγιών σχέσεων με τους ανθρώπους που αγαπάς; H Huawei αναγνωρίζει αυτή την ανάγκη και στο πλαίσιο της νέας καμπάνιας #AddictedToYou παρουσιάζει το σημαντικό ρόλο των smartphones στην καθημερινότητά μας, ενώ παράλληλα παρακινεί το κοινό να περνά περισσότερο ποιοτικό χρόνο με τα αγαπημένα του πρόσωπα.

Γιατί όπως και η κοπέλα στο βίντεο της (#AddictedToYou) που αρχικά μας παραπέμπει - όπως και τους δικούς της- σε ένα άτομο με πρόβλημα εθισμού με το κινητό της, τελικά ανακαλύπτουμε ότι απλά της λείπει πολύ ο αγαπημένος της που βρίσκεται στη μέση του πουθενά και που την έχει μάλλον ακόμα περισσότερο ανάγκη!

Αν έχεις και εσύ μια τέτοια ιστορία να μοιραστείς, μην διστάσεις! Πάρε μέρος στον διαγωνισμό «Love Story», στείλε τη δική σου εμπειρία από μία σχέση που το κινητό έγινε ο μεγαλύτερος σύμμαχός σου και μπορεί να είσαι ένας από τους τυχερούς που θα κερδίσουν από ένα Huawei Smartphone! Οι δύο καλύτερες ιστορίες θα κερδίσουν και αποσπάσματα τους θα δημοσιευτούν στις 14 Φεβρουαρίου. Δεν χρειάζεται να μακρηγορήσεις (μέχρι 350 λέξεις) αλλά μην ξεχάσεις να το στείλεις μέχρι τις 11/02 στις 24:00, μαζί με τα στοιχεία επικοινωνίας σου, στο [email protected] για να είσαι μέσα!

Επιχειρείν/Market
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Επιχειρείν/Market / 50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Με κεντρικό μήνυμα το “Express your true colours” και με τη βιτρίνα να μεταμορφώνεται σε καμβά δημιουργικότητας, ο street artist Soteur αναλαμβάνει να αναδείξει την αισθητική της πολύχρωμης επετειακής συλλογής
THE LIFO TEAM
H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Επιχειρείν/Market / H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο χώρο εκδηλώσεων Solid Events, στο Νέο Ψυχικό, που με την επίπλωση και τη διακόσμηση αποκλειστικά των προϊόντων της JYSK μεταμορφώθηκε για λίγο σε ένα σκανδιναβικό Χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν 
THE LIFO TEAM
Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Επιχειρείν / Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Οι ιδρυτές του GGFI, μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του LAGFF Lia Bozonelis και Έρση Δάνου και ο Διευθυντής του LAGFF Άρης Κατωπόδης, θα έχουν την υποστήριξη ενός Συμβουλίου Trustees και μιας ομάδας αξιωματούχων, αποτελούμενης από τους πιο έμπιστους χορηγούς και κορυφαίους επαγγελματίες του Hollywood,
THE LIFO TEAM