FUZETEA: Μια νέα μοναδική γευστική εμπειρία τσαγιού, για να ξεχάσετε ό,τι ξέρατε για το παγωμένο τσάι!

FUZETEA: Μια νέα μοναδική γευστική εμπειρία τσαγιού, για να ξεχάσετε ό,τι ξέρατε για το παγωμένο τσάι! Facebook Twitter
0

Το FUZETEA, η ολοκαίνουρια πρόταση απολαυστικού παγωμένου τσαγιού σε συνδυασμό με χυμό φρούτων και αρωματικά φυτά, ήρθε και στην Ελλάδα για να σας κάνει να ξεχάσετε ό,τι ξέρατε για το παγωμένο τσάι!

Οι τρεις αναζωογονητικές γεύσεις Black Ice Tea Λεμόνι με εκχύλισμα Λουίζας, Green Ice Tea Μάνγκο με εκχύλισμα Χαμομηλιού και Black Ice Tea Ροδάκινο με εκχύλισμα Ιβίσκου, αποτελούν τις νέες, πρωτότυπες προτάσεις για όλες εκείνες τις στιγμές που θέλουμε να κάνουμε ένα διάλειμμα από την καθημερινότητα και να «βυθιστούμε» σε γεύσεις και αρώματα.

Τη σειρά FUZETEA συμπληρώνουν και οι 3 επιλογές ΖΕRO, Black Ιce Τea Λεμόνι, Black Ιce Τea Λευκό Ροδάκινο και Green Ιce Τea Passionfruit για απόλαυση χωρίς ζάχαρη και χωρίς θερμίδες.

Brand ambassador του FUZETEA στην Ελλάδα θα είναι η Χριστίνα Μπόμπα, ένα πρόσωπο που ταιριάζει απόλυτα στη φιλοσοφία του προϊόντος.

Το FUZETEA βασίζεται σε ανατρεπτικούς και πρωτότυπους συνδυασμούς, από 100% βιώσιμες καλλιέργειες τσαγιού, μαζί με φρούτα και βότανα.

Σκοπός του να μας προσφέρει μια συναρπαστική γευστική εμπειρία που αναζωογονεί και ταυτόχρονα δημιουργεί μια μοναδική αίσθηση χαλάρωσης!

FUZETEA: Μια νέα μοναδική γευστική εμπειρία τσαγιού, για να ξεχάσετε ό,τι ξέρατε για το παγωμένο τσάι! Facebook Twitter
Η Χριστίνα Μπόμπα είναι το νέο πρόσωπο της καμπάνιας του FUZETEA σε Ελλάδα και Κύπρο

Πρόσωπο της καμπάνιας του FUZETEA είναι η Χριστίνα Μπόμπα, μια προσωπικότητα που εκφράζει απόλυτα τις αξίες του νέου προϊόντος, αφού παρόλο που βιώνει μια πολυάσχολη καθημερινότητα, πάντα φροντίζει να αφιερώνει χρόνο στον εαυτό της με μικρές στιγμές χαλάρωσης μέσα στην ημέρα της.

Το λανσάρισμα του FUZETEA θα υποστηριχθεί με ένα ολοκληρωμένο πλάνο επικοινωνίας με τη Χριστίνα Μπόμπα σε πρωταγωνιστικό ρόλο.

Η Nτιάνα Μπίρμπα, Marketing Manager της Coca-Cola Hellas σε Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα, σε δήλωσή της για τη «φρέσκια» αυτή συνεργασία, ανέφερε σχετικά: «Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που το FUZETEA είναι πλέον διαθέσιμο και στην Ελλάδα, καθώς πρόκειται για μια πρωτοποριακή μάρκα τσαγιού που συνδυάζει απολαυστικά εκχυλίσματα βοτάνων με φρούτα.

Ακόμα πιο χαρούμενους αλλά και περήφανους μας κάνει το γεγονός ότι προέρχεται από βιώσιμες καλλιέργειες τσαγιού και είμαι σίγουρη ότι η γεύση του θα σας κάνει να ξεχάσετε ό,τι ξέρατε για το παγωμένο τσάι!

Στα πλαίσια αυτά, επιλέξαμε ως πρόσωπο του FUZETEA για την Ελλάδα και την Κύπρο, τη Χριστίνα Μπόμπα, ένα φρέσκο και δροσερό πρόσωπο που μοιράζεται τις ίδιες αξίες με εμάς και αποτελεί την ιδανική επιλογή για να εκπροσωπήσει τον μοναδικό χαρακτήρα του FUZETEA και να μεταφέρει τα μηνύματα της νέας αυτής γευστικής εμπειρίας».

FUZETEA: Μια νέα μοναδική γευστική εμπειρία τσαγιού, για να ξεχάσετε ό,τι ξέρατε για το παγωμένο τσάι! Facebook Twitter
Από αριστερά: Ντιάνα Μπίρμπα, Marketing Manager της Coca-Cola Hellas σε Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα, Λίλιαν Νεκταρίου, Γενική Διευθύντρια σε Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα και Χριστίνα Μπόμπα, Brand Ambassador του FUZETEA σε Ελλάδα και Κύπρο

To λανσάρισμα του FUZETEA στην Ελλάδα αποδεικνύει έμπρακτα πώς η Τhe Coca-Cola Company εξελίσσεται, διευρύνοντας το χαρτοφυλάκιο της, προσφέροντας προϊόντα που ανταποκρίνονται στις ανάγκες και επιθυμίες των καταναλωτών που διαρκώς αλλάζουν.

Πρόκειται για το ταξίδι προς τη δημιουργία μιας «Τotal Βeverages» εταιρείας, που θα πρωταγωνιστεί σε πολλές διαφορετικές κατηγορίες μη αλκοολούχων ποτών (πέραν των αναψυκτικών) και θα προσφέρει μια ολοκληρωμένη γκάμα προϊόντων που θα συνοδεύουν τους καταναλωτές καθ' όλη τη διάρκεια της μέρας, αλλά και τα διαφορετικά στάδια της ζωής τους.

Το FUZETEA είναι ήδη διαθέσιμο στην αγορά και σας περιμένει να ανακαλύψετε και τις έξι ανατρεπτικές γεύσεις του!

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Επιχειρείν/Market / 50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Με κεντρικό μήνυμα το “Express your true colours” και με τη βιτρίνα να μεταμορφώνεται σε καμβά δημιουργικότητας, ο street artist Soteur αναλαμβάνει να αναδείξει την αισθητική της πολύχρωμης επετειακής συλλογής
THE LIFO TEAM
H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Επιχειρείν/Market / H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο χώρο εκδηλώσεων Solid Events, στο Νέο Ψυχικό, που με την επίπλωση και τη διακόσμηση αποκλειστικά των προϊόντων της JYSK μεταμορφώθηκε για λίγο σε ένα σκανδιναβικό Χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν 
THE LIFO TEAM
Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Επιχειρείν / Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Οι ιδρυτές του GGFI, μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του LAGFF Lia Bozonelis και Έρση Δάνου και ο Διευθυντής του LAGFF Άρης Κατωπόδης, θα έχουν την υποστήριξη ενός Συμβουλίου Trustees και μιας ομάδας αξιωματούχων, αποτελούμενης από τους πιο έμπιστους χορηγούς και κορυφαίους επαγγελματίες του Hollywood,
THE LIFO TEAM