Νέα βιογραφία του πρίγκιπα Κάρολου αποκαλύπτει τι πραγματικά νιώθει για τους γιους του και τις συζύγους τους

Νέα βιογραφία του πρίγκιπα Κάρολου αποκαλύπτει τι πραγματικά νιώθει για τους γιους του και τις συζύγους τους Facebook Twitter
1

Άπειρες οι βιογραφίες που έχουν γραφτεί κατά τα προηγούμενα χρόνια για καθένα από τα μέλη της βασιλικής οικογένειας της Αγγλίας, όμως, σύμφωνα με δημοσιεύματα του βρετανικού Τύπου, εκείνη που φοβάται περισσότερο το Παλάτι, ήταν εκείνη που υπογράφει ο βρετανός συγγραφέας, Tom Bower και εστιάζει στο πρόσωπο του πρίγκιπα Κάρολου. 

Σε αυτό το νέο βιβλίο, με τίτλο "Rebel Prince: The Power, Passion and Defiance of Prince Charles", ο Κάρολος παρουσιάζεται ως ο πλέον παραχαϊδεμένος διάδοχος του θρόνου, ένας άνθρωπος γεμάτος εκρήξεις θυμού και ζήλιας, αλλά και ως κάποιος που το μεγαλύτερο μέρος της ζωής του το πέρασε στις αυταπάτες. 

Το επικίνδυνο, σύμφωνα με κύκλους του παλατιού που ανησυχούσαν για την κυκλοφορία του συγκεκριμένου βιβλίου, είναι ότι ο Bower δεν είναι κάποιος τυχαίος, καθώς έχει υπογράψει με επιτυχία τις βιογραφίες ανθρώπων, όπως ο Μοχάμεντ Φαγέντ, ο Τόνι Μπλερ και ο Ρίτσαρντ Μπράνσον, κάνοντας εξαιρετική δουλειά σε ό,τι αφορά την έρευνα και την εξεύρεση άγνωστων στοιχείων της ζωής των προσωπικοτήτων με τις οποίες καταπιάστηκε. 

Στις σελίδες της συγκεκριμένης βιογραφίας, η καθημερινότητα του νεαρού Κάρολου περιγράφεται ως παθιασμένη και γεμάτη ίντριγκες, ειδικά μετά τον πολυσυζητημένο γάμο του με την Νταϊάνα, ενώ ο συγγραφέας δεν φείδεται λεπτομερειών για τη σχέση του Κάρολου με τα παιδιά του. 

Σε μία από αυτές τις άγνωστες εξιστορήσεις, ο πρίγκιπας Χάρι περιγράφεται σε μικρή ηλικία να αρνείται να αγκαλιάσει τον πατέρα του, λέγοντας του ότι «η μαμά μου είπε ότι δεν πρέπει» και ενισχύοντας τις υποψίες του Κάρολου, ότι μετά το διαζύγιο τους, η λαίδη Ντι «δηλητηρίαζε» τις σχέσεις του με τους γιους του. 

Κατά τον ίδιο τρόπο, αναφέρεται ότι τα δύο αδέλφια προτιμούσαν για χρόνια να μπαινοβγαίνουν στο παλάτι από τις εισόδους που χρησιμοποιούσε το υπηρετικό προσωπικό και προκειμένου να αποφύγουν κάθε επαφή με τον πατέρα τους. Κατά τον ίδιο τρόπο τονίζεται ότι εκείνος προτιμούσε να θεωρεί υπαίτια αυτής της συμπεριφοράς την πρώην σύζυγό του, από το να παραδεχθεί ότι η για χρόνια παράνομη σχέση του με την Καμίλα Πάρκερ Μπόουλς, αλλά και η δική της εμπρηστική συμπεριφορά ήταν η αιτία αυτών των ψυχρών σχέσεων.

Ειδικά με τον πρίγκιπα Ουίλιαμ οι σχέσεις του Κάρολου βρέθηκαν σε ακόμη μεγαλύτερη κρίση, όταν ο νεαρός πρίγκιπας επέλεξε για σύζυγο του τη σημερινή Δούκισσα του Κέιμπριτζ, Κέιτ Μίντλετον. Τότε η επιλογή θεωρήθηκε ακατάλληλη, ενώ αυτός είναι και ο λόγος που στις περισσότερες δημόσιες εκδηλώσεις ο Κάρολος αποφεύγει να έρθει και στην παραμικρότερη επαφή με τη μητέρα της Μίντλετον, Κάρολ. 

Η παθολογική ζήλια του πρίγκιπα στη συγκεκριμένη περίπτωση πηγάζει από το γεγονός ότι τα εγγόνια του περνούν περισσότερο χρόνο με τη συγκεκριμένη γυναίκα, που αρκετές φορές έχει γίνει σημείο αναφοράς στα βρετανικά ΜΜΕ, ακριβώς για το ότι αντιμετωπίζει τα παιδιά της κόρης της, σαν όλα τα άλλα παιδιά της ηλικίας τους, αφήνοντας να νιώσουν ελεύθερα. 

Δεν είναι, όμως, αυτό το μόνο για το οποίο φαίνεται να ανησυχεί ο Κάρολος, κατά τη νέα βιογραφία του. Το ότι και οι δύο γιοι του -αλλά και οι σύζυγοι τους είναι εξαιρετικά δημοφιλείς-, όπως και τα σενάρια που σχεδόν τον καλούν να παραιτηθεί του θρόνου και να παραχωρήσει το δικαίωμα στον Ουίλιαμ φαίνεται να προκαλεί οργή και εκρήξεις οργής στον πρίγκιπα... 

Με στοιχεία από τον Observer

Πολιτισμός
1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΛΕΞ: Έβγαλε το νέο άλμπουμ και αποθεώθηκε - «Παπαλουκάς, Διαμαντίδης και Σπανούλης μαζί» γράφουν

Πολιτισμός / ΛΕΞ: Έβγαλε νέο άλμπουμ και αποθεώθηκε - «Παπαλουκάς, Διαμαντίδης και Σπανούλης μαζί» γράφουν

Τα χρόνια έχουν περάσει, οι καιροί έχουν αλλάξει και ο καλλιτέχνης της ραπ σκηνής με τα γεμάτα γήπεδα «σα να παίρνουμε πρωτάθλημα» φροντίζει να εξελίσσεται και να μην μένει στα παλιά
LIFO NEWSROOM
Η έκθεση «Οι Έλληνες: Από τον Αγαμέμνονα στον Μέγα Αλέξανδρο» εγκαινιάστηκε στο Πεκίνο

Πολιτισμός / Η έκθεση «Οι Έλληνες: Από τον Αγαμέμνονα στον Μέγα Αλέξανδρο» εγκαινιάστηκε στο Πεκίνο

«Οι επισκέπτες θα κατανοήσουν καλύτερα γιατί ο ελληνικός πολιτισμός δεν είναι μόνο η κοιτίδα του Δυτικού Πολιτισμού, αλλά έχει τεράστιο αποτύπωμα και στην Ασία» τόνισε ο πρέσβης της Ελλάδας στην Κίνα
LIFO NEWSROOM
Μουσείο Prado: Tα αληθινά χρώματα της γλυπτικής φωτίζουν την «χρυσή εποχή» της Ισπανίας

Πολιτισμός / Μουσείο Prado: Tα αληθινά χρώματα της γλυπτικής φωτίζουν την «χρυσή εποχή» της Ισπανίας

Η έκθεση «Χέρι με χέρι: Γλυπτική και Χρώμα στην Ισπανική Χρυσή Εποχή», καταδεικνύει ότι ο δυτικός καλλιτεχνικός κανόνας δεν έκανε διακρίσεις σε βάρος ορισμένων καλλιτεχνών μόνο λόγω γεωγραφίας και φύλου, αλλά και λόγω των υλικών που χρησιμοποιούσαν
LIFO NEWSROOM
Κίλιαν Μέρφι

Πολιτισμός / Ο Κίλιαν Μέρφι, ο Νόμος του Μέρφι και η Μαριόν Κοτιγιάρ από αύριο στους κινηματογράφους

Η κινηματογραφική μεταφορά των «Μικρών Πραγμάτων σαν κι Αυτά», ένα εγχώριο εμπορικό στοίχημα από τον σκηνοθέτη της «Ευτυχίας» και τρεις ακόμα επιλογές.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ