Η ΡΑΕ ζητά μέτρα για τους λογαριασμούς της ΔΕΗ που (δεν) πληρώθηκαν μέσω ΕΛΤΑ

Η ΡΑΕ ζητά μέτρα για τους λογαριασμούς της ΔΕΗ που (δεν) πληρώθηκαν μέσω ΕΛΤΑ Facebook Twitter
SOOC
0

Την άμεση λήψη μέτρων για την απίστευτη ταλαιπωρία χιλιάδων καταναλωτών της ΔΕΗ ζητά η Ρυθμιστική Αρχή Ενέργειας. 

Σε μία πρωτοφανή για τα ελληνικά δεδομένα υπόθεση, τα ΕΛΤΑ, που εδώ και ένα χρόνο έχουν αναπτύξει δραστηριότητα παρόχου ηλεκτρικής ενέργειας και ανταγωνίζονται τη ΔΕΗ, δεν απέδιδαν τα χρήματα που εισέπρατταν από την εξόφληση των λογαριασμών ηλεκτρικού ρεύματος από πελάτες της ΔΕΗ.

Η ΡΑΕ ζητά μεταξύ άλλων και την αναδρομική εφαρμογή εκπτώσεων συνέπειας. 

«Υπάρχει δυνατότητα ταυτοποίησης των καταναλωτών οι οποίοι κατέβαλαν εμπρόθεσμα τα οφειλόμενα ποσά μέσω των τηρουμένων από την επιχείρηση ηλεκτρονικών αρχείων και συνεπώς, δημιουργούνται εύλογα ερωτήματα για τον τρόπο με τον οποίο έχει μέχρι τώρα αντιμετωπιστεί το ζήτημα αυτό από τους προμηθευτές, οι οποίοι δεν προέβησαν στην ταυτοποίηση αυτή προκειμένου να εφαρμοσθούν τα προνόμια εκπτώσεων, και να αποφευχθούν αρνητικές συνέπειες για τους καταναλωτές», σημειώνει η ΡΑΕ.

Αναλυτικά, σε επιστολή προς τη ΔΕΗ και τους λοιπούς προμηθευτές που δραστηριοποιούνται στην αγορά ενέργειας ζητά:

1.Να προβούν άμεσα σε οριστική επίλυση του ανωτέρω προβλήματος, με τρόπο ώστε να μην απαιτείται η με οποιονδήποτε τρόπο εμπλοκή των καταναλωτών με σκοπό την αποφυγή της αδικαιολόγητης ταλαιπωρίας τους.

2. Να προβούν σε αναδρομική εφαρμογή της έκπτωσης συνέπειας στον επόμενο λογαριασμό κατανάλωσης ηλεκτρικής ενέργειας και φυσικού αερίου που πρόκειται να λάβουν οι θιγόμενοι καταναλωτές και ο οποίος θα εκδοθεί από την 21η Μαΐου και μετά και θα πρέπει να περιλαμβάνει ειδική επισήμανση για τη διόρθωση αυτή.

3. Εφόσον υπάρχουν περιπτώσεις καταναλωτών που υπέστησαν, αδικαιολόγητα, διακοπή ρεύματος εξαιτίας των ανωτέρω, να προβλέψουν κατάλληλα μέτρα αποζημίωσης των καταναλωτών. Τα μέτρα θα κοινοποιηθούν στη ΡΑΕ, εντός δέκα ημερών για την περαιτέρω εξέταση του ζητήματος.

4. Να προβούν, εντός 24 ωρών σε δημόσια ανακοίνωση, με κάθε πρόσφορο τρόπο, για την ενημέρωση των καταναλωτών για τον κατά τα ανωτέρω σημεία αντιμετώπισης του ζητήματος.

5. Να ενημερώσουν της ΡΑΕ εντός δέκα ημερών για τις ενέργειες στις οποίες έχουν προβεί.

Τέλος, η Ρυθμιστική Αρχή υπογραμμίζει πως δεν υπάρχει καμία επίσημη ενημέρωση των καταναλωτών ή της ΡΑΕ από τη ΔΕΗ, για τον τρόπο που σκοπεύει να διευθετήσει το ζήτημα. 

Ελλάδα
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Ο ποταμός Κηφισός δε θα άντεχε πλημμύρες σαν αυτές του Ιανού, του Ντάνιελ και της Βαλένθια»

Ελλάδα / «Ο ποταμός Κηφισός δεν θα άντεχε πλημμύρες σαν αυτές του Ιανού, του Ντάνιελ και της Βαλένθια» τονίζει καθηγητής ΕΜΠ

«Το πρώτο μέλημά μας είναι να μην έχουμε θύματα και αυτό μπορεί να γίνει με την έγκαιρη και τεκμηριωμένη προειδοποίηση προς τους κατοίκους της περιοχής», τόνισε ο Ομότιμος καθηγητής ΕΜΠ, Αναστάσιος Στάμου
LIFO NEWSROOM