Το δεύτερο SOCIAL EXPERIENCE FORUM πραγματοποιήθηκε με απόλυτη επιτυχία

Το δεύτερο SOCIAL EXPERIENCE FORUM πραγματοποιήθηκε με απόλυτη επιτυχία Facebook Twitter
0

Την Πέμπτη 17 Μαΐου, στο αμφιθέατρο του OTE Academy πραγματοποιήθηκε με απόλυτη επιτυχία το δεύτερο συνέδριο του Social Experience Forum,  που στόχο είχε την ανάδειξη της σημασίας του digital marketing και των εμπειριών που παρέχει και δημιουργεί.  Η δεύτερη χρονιά του συνεδρίου στόχευσε στην ανάδειξη των επόμενων τάσεων, μέσα από την εμπειρία των ομιλητών του. Digital Experts με διεθνή απήχηση, ξεχωριστοί επιχειρηματίες, διακεκριμένα στελέχη & leading influencers, ανέλυσαν τη στρατηγική της αποτελεσματικότητας μέσα από το δικό τους know-how, και τις εφαρμοσμένες βέλτιστες πρακτικές που δημιούργησαν.

Σημαντικά στελέχη εταιριών, δεκάδες social media experts, digital marketeers και διακεκριμένοι εκπρόσωποι των μέσων μαζικής ενημέρωσης είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν 16 κορυφαίους ομιλητές, σε ένα διαφορετικό συνέδριο που για άλλη μία χρονιά ξεχώρισε για το περιεχόμενο του.

 

Για άλλη μία φορά το Social Experience Forum προσέγγισε τρεις διαφορετικές ενότητες - brands, people, experts - μέσα από ένα ιδιαίτερα ξεχωριστό μείγμα ομιλητών που διαμόρφωσαν ένα 360º πλαίσιο.

 

Το δεύτερο SOCIAL EXPERIENCE FORUM πραγματοποιήθηκε με απόλυτη επιτυχία Facebook Twitter

Στο πρώτο session, η Nestle, η Lidl, η Coca-Cola και η L’Oreal Professionel παρουσίασαν αξιοσημείωτα case studies & τα δικά τους best practices, δίνοντας  στο κοινό σημαντικά εργαλεία βέλτιστων πρακτικών.

 

Στο δεύτερο session, o Κώστας Μαλιάτσης, η Δέσποινα Καμπούρη, ο Κωνσταντίνος Κυρανάκης αλλά και η Μαρίνα Σάττι ανέβηκαν στη σκηνή του Social Experience Forum για να δώσουν τις δικές τους κατευθύνσεις σε ότι αφορά πετυχημένες digital πρακτικές. Φέτος, η διοργάνωση εγκαινίασε και το session των Q&A προσκαλώντας τέσσερις πολύ πετυχημένες youtubers & social media personas να συμμετέχουν σε ένα πραγματικά πολύ ενδιαφέρον πάνελ.

 

Το τρίτο session ξεχώρισε με τις ομιλίες των digital experts και συγκεκριμένα των Λυδία Παπαϊωάννου - CEO & Founder Of  Athens Coconut Content Company, Ανδρέα Δρακόπουλου - e-sports expert, Έθελ Αγγελάτου - Linkedln Coach και Θοδωρή Μουλό - Growthhacking expert, οι οποίοι  άφησαν το δικό τους στίγμα στη σκηνή του πρώτου Social Experience Forum.

Τη ροή του συνεδρίου συντόνισε ο Σάββας Πούμπουρας.

H ομάδα του Social Experience Forum ανανέωσε το ραντεβού της για την Πέμπτη 16 Μαΐου 2019 - ανακοινώνοντας την επόμενη ημερομηνία το συνεδρίου που πλέον έχει γίνει θεσμός.

 

Το δεύτερο SOCIAL EXPERIENCE FORUM πραγματοποιήθηκε με απόλυτη επιτυχία Facebook Twitter

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Επιχειρείν/Market / 50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Με κεντρικό μήνυμα το “Express your true colours” και με τη βιτρίνα να μεταμορφώνεται σε καμβά δημιουργικότητας, ο street artist Soteur αναλαμβάνει να αναδείξει την αισθητική της πολύχρωμης επετειακής συλλογής
THE LIFO TEAM
H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Επιχειρείν/Market / H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο χώρο εκδηλώσεων Solid Events, στο Νέο Ψυχικό, που με την επίπλωση και τη διακόσμηση αποκλειστικά των προϊόντων της JYSK μεταμορφώθηκε για λίγο σε ένα σκανδιναβικό Χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν 
THE LIFO TEAM
Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Επιχειρείν / Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Οι ιδρυτές του GGFI, μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του LAGFF Lia Bozonelis και Έρση Δάνου και ο Διευθυντής του LAGFF Άρης Κατωπόδης, θα έχουν την υποστήριξη ενός Συμβουλίου Trustees και μιας ομάδας αξιωματούχων, αποτελούμενης από τους πιο έμπιστους χορηγούς και κορυφαίους επαγγελματίες του Hollywood,
THE LIFO TEAM