Μεγάλα οικονομικά προβλήματα φέρεται να αντιμετωπίζει η Tripsta, (Travelplanet24, Airtickets και Trispta.com), οι οποίες φαίνεται να ωθούν τη γνωστή εταιρεία αγοράς αεροπορικών εισιτηρίων σε λουκέτο.
Οι υποχρεώσεις της μόνο απέναντι σε αεροπορικές εταιρείες, ανέρχονται κοντά στα 70 εκατομμύρια ευρώ σύμφωνα με κύκλους της αγοράς, ποσό που μοιάζει πλέον μη διαχειρίσιμο.
Μετά σχεδόν δύο δεκαετίες, μια από τις πρώτες εταιρείες online κρατήσεων εισιτηρίων που συστάθηκε επί ελληνικού εδάφους αναγκάζεται να προβεί σε απολύσεις και αλλαγές στο εσωτερικό της.
Τα οικονομικά αυτά προβλήματα οδήγησαν στην απόλυση του συνόλου των εργαζομένων της.
Χθες ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Φίλιππος Μπρίνκμανν, συγκέντρωσε το προσωπικό και τους ανακοίνωσε ότι θα έπρεπε να απολυθεί το σύνολο των εργαζομένων (περίπου 180 άτομα).
Αφού καταβλήθηκε στους εργαζόμενους το ποσό της αποζημίωσής, ενημερώθηκαν ότι η κίνηση αυτή είναι επιβεβλημένη αφού δεν μπορεί να εξασφαλιστεί πρόσθετη πίστωση από τις συνεργαζόμενες εταιρείες.
Είχε προηγηθεί πριν από λίγες εβδομάδες η απόλυση του προσωπικού (80 ατόμων) στο Βουκουρέστι.
Οι υπάλληλοι που εργάζονται στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών ώστε να εξυπηρετούνται όσοι ήδη έχουν αγοράσει εισιτήρια από την πλατφόρμα της εταιρείας θα παραμείνουν στις θέσεις τους μέχρι το τέλος Ιουλίου, τόσο στην Αθήνα όσο και στο Βουκουρέστι.
Η είδηση της κατάρρευσης της Airtickets – Tripsta έπεσε σαν κεραυνός στην αγορά καθώς μέχρι και το τέλος του 2017 δεν υπήρχαν σημάδια που να έδειχναν την εξέλιξη αυτή.
Η Tripsta αποτέλεσε ένα από τα ελληνικά success stories του επιχειρείν αφού ήταν η πρώτη που εντόπισε την τάση των online κρατήσεων και έδωσε στους επιβάτες την δυνατότητα να κάνουν διαδικτυακές κρατήσεις ακτοπλοϊκών εισιτηρίων.
σχόλια