Τζιμ Κάρεϊ: Πρέπει να πούμε «Ναι» στον σοσιαλισμό

Τζιμ Κάρεϊ: Πρέπει να πούμε «Ναι» στον σοσιαλισμό Facebook Twitter
1

Ο Τζιμ Κάρεϊ υποστηρίζει πως η Δημοκρατικοί πρέπει να σταματήσουν να αποφεύγουν τις επιθέσεις των Ρεπουμπλικανών και να πουν «ναι στον σοσιαλισμό». 

«Πρέπει να πούμε ναι στον σοσιαλισμό- στη λέξη και τα πάντα», είπε ο διάσημος ηθοποιός στην εκπομπή Real Time με τον Bill Maher στο HBO. «Πρέπει να σταματήσουμε να απολογούμαστε», πρόσθεσε. 

Το σχόλιο του ήρθε μετά την παρατήρηση του παρουσιαστή πως οι Ρεπουμπλικάνοι έχουν βάλει στόχο τους προοδευτικούς Δημοκρατικούς, οι οποίοι αυτοχαρακτηρίζονται ως σοσιαλιστές, χρησιμοποιώντας ως επιχείρημα το παράδειγμα της Βενεζουέλας. 

«Αλλά αυτή τη λέξη- οι Δημοκρατικοί πρέπει να βρουν ένα σχέδιο για να καταπολεμήσουν όλο αυτό το, "Σοσιαλισμός, θα ζήσεις στην Βενεζουέλα". Και ακόμη δεν το βλέπω», είπε ο Bill Maher. 

Ο Τζιμ Κάρεϊ είναι γνωστός για τις φιλελεύθερες απόψεις του και τα έργα τέχνης που δημιουργεί συχνά γίνονται αντικείμενο έντονης κριτικής. Ο ίδιος μιλάει πολύ ανοιχτά για το θέμα μέσω των social media και συνεχώς εκφράζει την αποδοκιμασία του για την κυβέρνηση Τραμπ. 

Πάντως ο Brent Bozell, πρόεδρος του συντηρητικού Media Research Center, σχολίασε όσα είπε ο Κάρεϊ λέγοντάς του να κάνει την αρχή με τον δικό του πλούτο.

Με πληροφορίες από Washington Times

Πολιτισμός
1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΕΠΕΞ Ρόμπερτ Πάτινσον, Πανελλήνιον και September 5 από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Ρόμπερτ Πάτινσον, Πανελλήνιον και September 5 από αύριο στους κινηματογράφους

Η νέα σάτιρα επιστημονικής φαντασίας του Μπονγκ Τζουν-Χο, το σφιχτοδεμένο δημοσιογραφικό θρίλερ «September 5» και ένα καταπληκτικό ντοκιμαντέρ με αντικείμενο το ιστορικό σκακιστικό καφενείο των Αθηνών ξεχωρίζουν από το πρόγραμμα αυτής της εβδομάδας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Μια σημαντική έκθεση στο Παρίσι με τη συνδρομή του Μουσείου Μπενάκη

Πολιτισμός / Μια σημαντική έκθεση στο Παρίσι με τη συνδρομή του Μουσείου Μπενάκη

Η συνεργασία του Μουσείου Μπενάκη με το Musée du Quai Branly στο Παρίσι φέρνει στο σήμερα το μεγάλο ερώτημα, που προέκυψε τη δεκαετία του 1930 και απασχόλησε τους σουρεαλιστές αλλά και την επιστημονική κοινότητα της εποχής, σχετικά με το τι θεωρούμε αντικείμενο τέχνης. 
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ