Βίγκαν εναντίον Μπέργκερ - Ακτιβιστές κάνουν έφοδο στο Burger Festival στην Αθήνα

Βίγκαν εναντίον Μπέργκερ - Ακτιβιστές κάνουν έφοδο στο Burger Festival στην Αθήνα Facebook Twitter
Φωτογραφία από zougla.gr
31

Ομάδα vegan ακτιβιστών της Direct Action Everywhere - Athens διοργανώνει σειρά δράσεων κατά της κρεατοφαγίας στο Burger Festival στην Αθήνα.

Την Παρασκευή έγινε η πρώτη «έφοδος» στο χώρο του φεστιβάλ με ακτιβιστές να σηκώνουν πανό και σκληρές εικόνες κακομεταχείρισης ζώων ενώ φώναξαν και συνθήματα.

Οι ακτιβιστές απομακρύνθηκαν από άνδρες της ασφάλειας του φεστιβάλ ενώ καταγγέλλουν βία κατά τη διαδικασία.

Με σύνθημα «ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΦΑΓΗΤΟ,ΕΙΝΑΙ ΒΙΑ» αναφέρουν:

«Διεκδικώντας έναν κόσμο δίκαιο για όλους,απαλλαγμένο από την βία, την εκμετάλλευση και τον θάνατο, έναν κόσμο στον οποίο κάθε ζώο θα ζει ελεύθερο και ευτυχισμένο, η direct action everywhere διοργανώνει τριήμερη δράση σε χώρο όπου προάγεται η κατανάλωση ζώων και διαφημίζονται ανάλογα προϊόντα. Οι λεπτομέρειες, καθώς και ο ακριβής τόπος όπου θα λάβει χώρα το συμβάν, θα ανακοινωθεί μόνο στους συμμετέχοντες», αναφέρει η σελίδα τους το Facebook στην οποία μεταξύ άλλων ανακοινώνεται πως θα γίνει καποια δράση και σήμερα, Κυριακή.

Ελλάδα
31

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Ο ποταμός Κηφισός δε θα άντεχε πλημμύρες σαν αυτές του Ιανού, του Ντάνιελ και της Βαλένθια»

Ελλάδα / «Ο ποταμός Κηφισός δεν θα άντεχε πλημμύρες σαν αυτές του Ιανού, του Ντάνιελ και της Βαλένθια» τονίζει καθηγητής ΕΜΠ

«Το πρώτο μέλημά μας είναι να μην έχουμε θύματα και αυτό μπορεί να γίνει με την έγκαιρη και τεκμηριωμένη προειδοποίηση προς τους κατοίκους της περιοχής», τόνισε ο Ομότιμος καθηγητής ΕΜΠ, Αναστάσιος Στάμου
LIFO NEWSROOM

σχόλια

3 σχόλια
Και γω μαζί τους. Κατ'αρχήν είναι πανάκριβα. Πληρώνεις 6-7 € (!!!) για ένα ψωμάκι με μπιφτέκι. Και κατά δεύτερον, είναι μια χαζομόδα που ήδη έχει αρχίσει να τα φτύνει. Μάθαμε όλοι τώρα...είχατε και μπέργκερ στα χωριά σας;
Υπάρχει μία έννοια που λέγεται "ενσυναίσθηση". Δεν την έχουν όλοι προφανώς. Αν την είχαν δεν θα απειλούταν αυτή τη στιγμή ο πλανήτης με οικολογική καταστροφή. Θα καταφέρναμε να συνυπάρχουμε. Καταλαβαίνω ότι κάποιοι είναι ανίκανοι να νιώσουν μέρος του ζωικού και φυτικού μας κόσμου, καταλαβαίνω την ανάγκη τους να νιώθουν ανώτεροι στην αλυσίδα, δεν καταλαβαίνω όμως το μένος τους εναντίον των ανθρώπων που προσπαθούν να προστατέψουν φυλακισμένα ζώα από απάνθρωπες συνθήκες διαβίωσης. Ίσως το μίσος να είναι το απαραίτητο στοιχείο των ανθρώπων που θεωρούν ως ύψιστη διατροφική ανάγκη την ζαμπονοτυρόπιτα ή/και το black angus (sic).Είχαν δικαίωμα οι vegan να διαμαρτυρηθούν στο φεστιβάλ; Δεν ξέρω. Έχουμε δικαίωμα να διαμαρτυρόμαστε για αυτά που θεωρούμε αδικίες;. Είναι τεράστια η κουβέντα αυτή, ακόμα και για δημοκρατικά καθεστώτα. Ξέρουμε σίγουρα ότι αυτό το δικαίωμα δεν υφίσταται στα απολυταρχικά καθεστώτα. (όσον αφορά τις βλακείες περί πόνου των φυτών, αν παρατηρήσουμε ελάχιστα τον φυσικό κύκλο που μαίνεται γύρω μας, βλέπουμε ότι τα καρποφόρα φυτά ή δέντρα, υποφέρουν και μαραίνονται αν δεν απελευθερωθούν από τους καρπούς τους. Αναγκαστικά τα πετάνε από μόνα τους στη γη. Αυτά τρώνε οι vegan κυρίως, χωρίς να σημαίνει ότι η ύπαρξη των vegan δεν είναι επιβαρυντική για τον πλανήτη. Οι ύπαρξη της ανθρωπότητας ολόκληρης είναι επιβαρυντική για τον πλανήτη, ο καθένας μας επιλέγει από εκεί και πέρα πόσο βίαιος και σκληρός αρέσκεται να είναι.)
Μιλας για επικυνδυνα πραγματα, ενσυναισθηση κλπ (στα "αρχαια" λεγονταν εμπαθεια, για ορους που θα πρεπει να νοιωθει κανεις οχι μονο να λερει τη λεξη. Μην το ψαχνεις γιατι θα φας τα μουτρα σου, οι επεξηγησεις δε βοηθανε ποτε, πρεπει να θελει ο ιδιος!
Λογικές τρύπες στο σχόλιό σου:(α) Μόνο εσύ και οι όμοιοί σου έχετε ενσυναίσθηση. Για την οικολογική καταστροφή φταίνε οι άλλοι που δεν έχουν... Σοβαρά τώρα;(β) Οι βίγκαν ακτιβιστές δεν προσπαθούν να σώσουν φυλακισμένα ζώα. Προσπαθούν να καταργήσουν την κατανάλωση κρέατος από άλλους. Ήτοι, προσπαθούν να επιβάλουν την άποψή τους φωνάζοντας.(γ) Δεν διαμαρτυρήθηκαν για μια αδικία. Διαμαρτυρήθηκαν παραβιάζοντας τους κανόνες μιας ιδιωτικής εκδήλωσης κατά νόμιμων πρακτικών.
@Γράφων αν έχεις δει, αν αλήθεια έχεις δει, αν δηλαδή έχεις κάτσει να παρακολουθήσεις πώς ζουν τα ζώα που εκτρέφονται προς κατανάλωση, πώς τα σημαδεύουν με πυρωμένα σίδερα, πως τούς αφαιρούν κέρατα και γεννητικά όργανα με κόφτες χωρίς αναισθησία,πώς τα πειθαρχούν με ματσουκιές ή ηλεκτροσόκ, πώς απομακρύνουν τα μωρά από τις μητέρες μόλις τη δεύτερη μέρα από τη γέννησή τους και τα έχουν αλυσοδεμένα και όρθια μέχρι να τα σφάξουν, πώς ράβουν -πάντα χωρίς αναισθησία- τα ράμφη από τα κοτόπουλα για να μην τσιμπιούνται (δεν την παλεύω να γράψω άλλα, νομίζω ότι το πιάνεις το νόημα), αν πράγματι λοιπόν τα έχεις δει όλα αυτά και δεν έχεις νιώσει τίποτα, τότε δεν ξέρω αν μόνο εγώ και οι όμοιοι μου έχουμε ενσυναίσθηση, αλλά εσύ δεν έχεις.Δεν θα το κρίνω ντε και καλά, αλλά δεν έχεις. Και είναι αλήθεια πως όλες αυτές οι βίαιες πρακτικές που σου είναι αδιάφορες, είναι μέρος της οικολογικής ανισορροπίας. Κ για να μην παρεξηγηθώ, δεν θεωρώ ότι εγώ και οι συνήθειες μου, δεν αποτελούμε μέρος του προβλήματος. Μένω σε πόλη και έχω αυτοκίνητο, μην τρελαθούμε. Απλώς συνειδητά απέχω όπου μπορώ και χαίρομαι όσο πληθαίνουμε αυτοί που απέχουμε.Όσον αφορά το (γ), δεν ξέρω κατά πόσο υπήρχε όρος στους κανόνες του burger fest που απαγόρευε τις διαμαρτυρίες. Υπήρχε;
@ BosonΆρα το επιχείρημά σου είναι υπέρ μιας "πιο ηθικής εκτροφής"; Ή υπέρ της κατάργησης κατανάλωσης κρέατος; Ή υπέρ της μείωσης κατανάλωσης αυτού;Υπέρ του να πηγαίνεις μπροστά σε όποιον κάνει κάτι νόμιμο με το οποίο ΕΣΥ διαφωνείς και να διαμαρτύρεσαι διότι κάνει κάτι με το οποίο ΕΣΥ διαφωνείς;Θες να έρθουν οι παπάδες και διαμαρτύρονται στο μπρος στο κρεβάτι σου γιατί κάνεις ανήθικο σεξ;Θες να έρθει η Greenpeace να ακινητοποιήσει το αυτοκίνητό σου γιατί καις ορυκτά καύσιμα;Θες όσοι διαφωνούν ηθικά με ό,τι κάνεις να σου ζαλίζουν κάθε σου βήμα;Θεωρείς ότι αυτό είναι μια λειτουργική κοινωνία; @ ΒεβαίωςΕίσαι ο Μητσάρας σε ιντερνετική έκδοση. Σε πάω.
@ ΓράφωνΚοίτα, έτσι όπως το θέτεις δε θέλω ούτε τους παπάδες, ούτε την greenpeace να μου φωνάζει στο αυτοκίνητο. Αλλά δεν μπορώ κ δε θα ήθελα να μπορώ να τους απαγορεύσω να διαμαρτύρονται. Αν γινόταν αυτό, καμία πορεία, καμιά συγκέντρωση, καμιά διαμαρτυρία δεν θα ήταν ανεκτή. Από κανένα. Ποτέ. Γιατί οι νόμοι θα όριζαν την ηθική και όλες μας τις ενέργειες. Πάντοτε. Για πάντα.Δεν είναι και αυτή η προοπτική λίγο τρομακτική;(ιδεατά, θα ήθελα να γινόταν δύσκολο και ακριβό το να τρώμε κρέας, οπότε να μειωνόταν φυσικά η κατανάλωση, αλλά αρκούμαι και μάλιστα με χαρά στην θεσμοθέτηση και τήρηση μιας "πιο ηθικής εκτροφής")
Η θεσμοθέτηση μιας πιο ηθικής εκτροφής δεν έχει καμία σχέση με τον βιγκανισμο και δη τον ακτιβιστικό.Συμφωνούμε ως προς αυτό;Να συμφωνήσουμε και στο ότι δεν γίνεται η κάθε οργανωμένη μειοψηφία να διαμαρτύρεται κατά νόμιμων πραγμάτων και το μόνιμο επιχείρημα να είναι ότι και η δουλεία κάποτε νόμιμη ήταν;
Δεν είναι μόνο η δουλεία το επιχείρημα. Τι λες για την ψήφο και την εργασία των γυναικών; Τη μάχη που γίνεται τώρα στην Αμερική για την κατάργηση της οπλοφορίας. Τις χρόνιες μάχες των ομοφυλόφιλων για νόμιμο γάμο και υιοθεσίες; Το δικαίωμα στην καύση των νεκρών. Η λίστα δυστυχώς είναι ατελείωτη κ για να αλλάξουν οι νόμοι και οι πεποιθήσεις χρειάζεται κάποιοι άνθρωποι να λειτουργήσουν πιο φανατικά και όσο τετριμμένο να ακούγεται, πρέπει να πολεμήσουν για αυτά που πιστεύουν. Σέβομαι το γεγονός ότι δεν συμπαθείς τους vegan ακτιβιστές, αλλά θέλω να ελπίζω πως δεν θέλεις να τους εξαλείψεις ή κάτι τέτοιο. Ο λόγος που σχολίασα εδώ μέσα αρχικά, ήταν γιατί, μπορεί να μην το έχω με τον ακτιβισμό, αλλά ως vegan έχω αντιμετωπίσει πολλές φορές τραμπουκισμό για το ότι δεν τρώω ζωικά προϊόντα. Ποτέ δεν έχω ρωτήσει κάποιον γιατί τρώει κρέας, αλλά έχω ερωτηθεί κατ' επανάληψη όταν έχω πει ότι δεν τρώω. Κατ' επανάληψη και αγενώς.Εγώ μπορεί να το ανέχομαι, αλλά κάποιοι άλλοι το πολεμάνε και έχουν τον απόλυτο σεβασμό μου για αυτό.Κάποτε θα αλλάξει και αυτό και κάποτε θα θεωρείται φυσικό να σεβόμαστε τα ζώα. Έτσι ελπίζω τουλάχιστον.
Η μαχητικότητά μου κατά οιουδήποτε αντιφρονούντος φτάνουν μέχρι τα όρια της δύναμης πειθούς που έχω.Αν εξισώνεται η δουλεία με την κατανάλωση κρέατος, δηλαδή μια κοινωνική συνήθεια με μια βιολογική ανάγκη, συγγνώμη έχουμε χάσει την κριτική μας ικανότητα.
Α. Δεν πλήρωσαν είσοδο για να μπούνε, όπως οι υπόλοιποι. Σοβαρά καταγγέλλουν βία αυτοί που μπήκαν τσαμπέ με σκοπό να προβούν σε έργω εξύβριση;Β. Τι θα γινόταν αν σε ένα vegan festival εισέβαλαν παμφαγοι με πανό που θα έγραφαν "κάτω οι σταλινες της διατροφής", "ανεξιθρησκία ανεξιφαγία", "δικαίωμα στη διαφορετικότητα = δικαίωμα στην ποικιλία"; Θα καλύπτονταν η "δράση" από ΜΜΕ;Γ. Η δικτατορία των οργανωμένων μειοψηφιών είναι εδώ. Ή στο γιατρό ή για μαθήματα αγωγής του πολίτη. Μέση λύση δεν υπάρχει.Η χούντα της αυταρέσκειας είναι εδώ.
Δεν είναι δικαίωμα όταν για να απολαύσεις αυτό που αποκαλείτε δικαίωμα πρέπει να προηγηθεί μαρτυρικός θάνατος ενός έμψυχου όντος. ΄Όλα τα άλλα που αναφέρετε είναι παρωνυχίδες. Για σκεφτείτε εσείς να ήσασταν σε γραμμή σφαγής, φοβισμένος, και για να σας σώσει κάποιος να έπρεπε να πληρώσει εισιτήριο. Αυτό είναι το πρόβλημα;
@****9 Παντως και τα φυτα μια χαρα εμψυχα οντα ειναι, πολλες μελετες εχουν δειξει οτι ανταποκρινονται σε εξωτερικα ερεθισματα. Το γεγονος οτι δεν φωναζουν τους δινει λιγοτερη αξια δηλαδη;Επισης στο λιονταρι θα πας να πεις μην τρως την γαζελα επειδη και αυτο μανα το γεννησε και δε πρεπει να εχει μαρτυρικο θανατο;Η συζητηση για το ποσο πρεπει να εξορθολογιστουν οι διαδικασιες για να φτασει ενα κομματι κρεας στο τραπεζι μας ειναι ορθη, αλλα η κρεατοφαγια ειναι κατι στην φυση μας οπως και σε πολλα αλλα οντα στον πλανητη, οποτε θεωρω λαθος την προσπαθεια επιβολης του αντιθετου απο vegans.
(α) Δεν εισήλθαν σε σφαγείο άρα δεν σώσαν κανέναν. Είχαν τα δικά τους 10 λεπτά δημοσιότητας να πουν την αρλούμπα τους. Μπήκαν, με τον τσαμπουκά, σε ένα πολύ - φαγάδικο. Δεν υπάρχει δεύτερο επίπεδο.(β) Θες να βγάλουμε έξω τις ηθικές μας να τις μετρήσουμε; Όρισέ μου τι εννοείς "έμψυχο ον" for starters και με τι το αντιδιαστέλεις.(γ) Σε κάθε περίπτωση live and let die. Η πλειοψηφία σέβεται την παράλογη, από κάθε άποψη επιλογή σου. Εσύ πόσο πωρωμένος είσαι που δεν μπορείς να σεβαστείς κανέναν με αντίθετη από εσένα άποψη;Ή θεωρείς κι εσύ (ως άλλος ταλιμπάν) ότι κατέχεις την απόλυτη αλήθεια που οφείλεις να επιβάλεις στους άλλους;
Έιναι δικαίωμα το να τρέφεσαι με τον τρόπο που ορίζει η φύση να τρέφεσαι. Η φύση ορίζει ότι ο άνθρωπος τρώει ΚΑΙ κρέας. Όπως η φύση όρισε για τις καμηλοπαρδάλεις να μην τρώνε κρέας. Φυσικά είναι δικαίωμα σας να απορρίπτετε αυτό που ορίζει η φύση για το είδος μας.
Εγω θα λεγα, οπως καποτε ο Γρηγορης (Μπιθικωτσης)> Που να σου εξηγω...Βαλτον να δουλεψει στα σφαγεια και μετα να πει οτι θελει. Το εχω κανει και ξερω. Πισω απο καθε χοιρινη μπριτζολα υπαρχει παντα γουρουνι, αυτο που την εδωσε, ακουσιως, κι αυτο που την τρωει και δεν σιωπει!
Οι αρχαιοι ημων ελεγανΜΗΔΕΝ ΑΓΑΝ και η αυστηρα χορτοφαγικη διατροφη ΔΕΝ παρεχει ολες τις απαραιτητες ουσιες στον οργανισμο μας!!!Το θεμα μας ΔΕΝ ειναι ουτε τα λεφτα ουτε η... δημοκρατια αλλά τα δικαιωματα των ΖΩΩΝ τετραποδων και διποδων!Ο καθενας πρεπει να μπορει να τρωει ο,τιδηποτε του αρεσει ακομη και το πιο ανθυγιεινο οπως ειναι το κρεας ιδιως το κοκκινο. ΚΑΠΟΤΕ στους ποριστορικους χρονους οι ανθρωποι κυνηγουσαν για να εξασφαλισουν την τροφη τους, τωρα κλεισμενοι στις πολεις με τσιμεντο και γυαλι απο καπου πρεπει να βρουν εστω αυγα ή γαλακτοκομικα. Η μεγαλη τρελα ειναι η απαγορευση μεχρι και του μελιου.ΗΡΕΜΗΣΤΕ λοιπον ΟΛΙΓΟΝ οι τρεντι vegan! Τα δικαιωματα των ανθρωπων δεν τα σκεπτονταν βεβαια καθολου ουτε η ΒΒ ουτε ο Χιτλερ, που αγαπουσαν τα καημενα τα ζωακια!
Και πριν κυνηγήσουν οι άνθρωποι ζώα ήταν τροφοσυλλέκτες.Το επιχείρημα σας δεν εξηγεί πουθενά γιατί πρέπει να βασανίζουμε,να βιαζουμε και να ταλαιπωρουμε έτσι ζώα με συναισθήματα.Τώρα αν πρέπει να αποδείξουμε σε όλους ότι η ντομάτα δεν έχει συναισθήματα για τα "παιδιά" της ή ότι δεν υποφέρει όταν την "βιάζουν" τότε η λογική πάει περίπατο.
Παντου και παντα αυτοι οι αρχαιοι υμων, που ανηκαν μονο στους ιδιους!Και οι κανιβαλοι; γιατι δεν τους αφησαμε να τρωνε οτινθελουν κι αυτοι; Ο μυθος οτι ο ανθρωπος χρειαζεται κοκορετσι ειναι ανεδαφικος, η χορτοφαγια εχει προβληματα αλλα οχι αυτο. Καλη σας βοσκη!
Α. Είσοδο πληρώνεις όταν σκοπεύεις να χρησιμοποιήσεις κάτι από αυτα που σου προσφέρονται. Δεν πήγαν να ακούσουν μουσικουλα ή να δοκιμάσουν νέα μπέργκερ. Κι επίσης βγήκαν όταν τους βγάλανε.Β. Το να μη σκοτώνονται ζώα για να τρως Εσυ και όλος ο κόσμος είναι ένα αίτημα που φαίνεται κάπως λογικό, δικαιο αλλά και ίσως ακατόρθωτο. Όλοι έχουμε ανάγκη πρωτεΐνες κτλ χωρίς να παίρνουμε σκόνες. Εσυ τώρα που θα πας στο βιγκαν φεστιβαλ, που κολλάς;;Γ. Τώρα μια ειρηνική μικροφωνική ενημέρωση πως είναι δικτατορία της μειοψηφίας ίσως μπορείς να το εξηγήσεις καλύτερα Εσυ που το σκέφτηκες κιολας.
40χρονε ταμπουρλοκαθηγητή:(α) Είσοδο πληρώνεις για τη χρήση των εγκαταστάσεων. Έκαναν χρήση. Δίχως να πληρώσουν. Μπήκαν σπρώχνοντας τους σεκιουριτάδες. Όχι; Μπήκαν με το "έτσι θέλω". Όχι;(β) Δεν καταλαβαίνω καν τι λες.(γ) Δικτατορία της μειοψηφίας είναι η συνεχής παρενόχληση από μέλη μειοψηφούντων ομάδων με μεθόδους στα όρια της νομιμότητας.Υπάρχει η έννοια του δικαιώματος στη διαμαρτυρία. Τελεία. Μη μου πεις ότι δεν έχεις ακούσει ποτέ ούτε την έννοια κατάχρησης δικαιώματος ούτε την έννοια της αναλογικότητας.
Ενα βουβό δάκρυ αργοκυλάει στα σκαμμένα μου μάγουλα.Είναι συγκλονιστικό αυτό που συμβαίνει στους καημένους τους κρεατοφάγους. Ενα ανθρώπινο δράμα, μια τραγωδία, μπροστά της ωχριούν ο Ευριπίδης και ο Σοφοκλής ταυτόχρονα.Σε μια χώρα 10,5 εκατομμυρίων έχουμε 10,5 εκατομμύρια κρεατοφάγους και 30 ακτιβιστές βήγκαν.Και τον γράφοντα τον ενόχλησε η έργω εξύβριση και οι σταλίνες της διατροφής.Καλά ρε σεις, ΤΟΣΗ θρασυδειλία;Τρώτε ότι θέλετε, βασανίζετε τα ζώα όπως θέλετε, κάνετε ότι σας καπνίσει και δεν μπορείτε να ανεχτείτε ΟΥΤΕ ΜΙΑ απλή φωνή διαμαρτυρίας;Τι λένε οι βήγκαν; Ότι δεν είναι σωστό να τρώμε κρέας. Ωραία, αυτό τους κάνει σταλινια της διατροφής; Δηλαδή αν κάποιος σου λέει ότι δεν είναι σωστό να πετάς τα σκουπίδια σου στον δρόμο τι είναι; Σταλίνι της καθαριότητας;Τυπικοί κωλοέλληνες. Παρκάρουν διαγώνια πάνω σε δυο θέσεις αναπήρων και αν τους πεις και τίποτα θα σε βρίσουν για "σταλίνια του ΚΟΚ".Οχι μόνο κάνουν ότι θέλουν, αλλά πρέπει ΟΛΟΙ να τους ζητωκραυγάζουν κι από πάνω. Η παραμικρή κριτική πρέπει να καταπνίγεται με οχλαγωγικές κραυγές για "σταλίνια της διατροφής".
Γιατι αργοκυλα το δακρυ σας κυριε (;) και δεν κατεβαινει γρηγορα στα σκαμμενα σας μαγουλα; Παρ ολο τον οιστρο σας, δυσκολη η ποιητικη πραγματι, θα συμφωνησω μαζι σας πεζα.
Το μικρό όριο λογικής που πέρασες μόλις πέρασες είναι αυτό της νομιμότητας.Οι "σταλίνες της διατροφής" διαμαρτύρονται κατά νόμιμων πραγμάτων. Κάτι το οποίο δεν ισχύει σε κανένα παράδειγμά σου.Ξέρεις οι κοινωνίες έχουν ένα διττό όριο συνεννόησης: το προαιρετικό δια του πολιτισμού και το υποχρεωτικό διά του νόμου. Όταν πηδάς -λογικά- και τα δύο για να εξαγάγεις τα συμπεράσματα που γουστάρεις... Ποιος είναι "θρασύδειλος" και "κωλοέλληνας", άσ'το...
Ευτυχώς στην ανθρώπινη ιστορία υπήρξαν αυτές οι παράνομες μειονότητες που διαμαρτυρήθηκαν για τα δικαιώματα των ανθρώπων και άλλαξαν τον κόσμο προς το καλύτερο (πχ δουλεία, δικαιώματα γυναικών)
@Double Helix: Απολύτως κανένας δεν σε εμποδίζει να γίνεις ακτιβιστής υπέρ της ντομάτας και της πατάτας.Θα δώσεις την περιουσία σου σε αυτόν τον αγώνα, θα δώσεις την ψυχή σου, θα αφιερώσεις 10-20 χρόνια της ζωής σου, τον ελεύθερο χρόνο σου.Και ΑΦΟΥ γίνεις ακτιβιστής για τα δικαιώματα της ντομάτας, θα είμαι εδώ ευχαρίστως για να συζητήσουμε το θέμα. Εγώ είμαι ακτιβιστής υπερ των ζώων και δεν έχω κανένα πρόβλημα να τρώω πατάτες και ντομάτες. Εσύ είσαι (ή θα γίνεις, θυσιάζοντας την περιουσία σου και τον χρόνο σου) ακτιβιστής υπέρ της ντομάτας.Θα κάτσουμε σε ένα τραπέζι και σαν δυο λογικοί άνθρωποι θα βρούμε μια λύση.Τιιιιιιι; Δεν θέλεις να γίνεις ακτιβιστής υπέρ της ντομάτας; Ε, τι μιλάς τότε;Τι σε ενδιαφέρει εσένα το τι κάνω εγώ με τις ντομάτες και τις πατάτες; Μπορώ να τις βασανίζω όσο θέλω, γούστο μου και μαγκιά μου.Αν ήσουν ακτιβιστής υπερ της ντομάτας, αν ενδιαφερόσουν για την ευζωΊα της ντομάτας, θα το κουβεντιάζαμε. Αλλά αφού δεν είσαι, γιατι μιλάς;