Όλοι έχουμε υπάρξει θύματα αρνητικών σχολίων και κριτικής στα social media. Ό,τι και να κάνεις online, πάντα υπάρχει κάποιος που θα σε κριτικάρει. Και όταν μας ''χτυπάει'' το αναίτιο αυτό μίσος, οι περισσότεροι από μας, κάνουμε πίσω. Όμως, το να κρυβόμαστε και να αισθανόμαστε άσχημα γι' αυτό, δεν ωφελεί σε κάτι.
Η αλήθεια είναι, ότι όσο περισσότερο μοιράζεσαι το μίσος που λαμβάνεις και όσο το αντιμετωπίζεις με ειρωνεία και απαξίωση, τόσο λιγότερη δύναμη έχει και τόσο λιγότερο κακό σου κάνει. Γι' αυτό η Diesel λανσάρει το Haute Couture. Μία μοναδική συλλογή που σχεδιάστηκε για να κάνει ακριβώς αυτό: Να αποδυναμώσει το μίσος που δεχόμαστε.
Ο καλύτερος τρόπος για να ξεκινήσουν να το κάνουν αυτό ήταν να μοιραστούν τη δική τους εμπειρία! Πήραν λοιπόν κάποια από τα hate messages που έχει δεχτεί η Diesel ως Brand όπως το "Diesel is Dead" και "Diesel is not cool anymore" και με υπερηφάνεια τα μετέτρεψαν σε μοναδικά κομμάτια μόδας.
Και καθώς κανείς δε δέχεται περισσότερο μισός από τους celebrities και τα ονόματα που ακολουθούνται στα social media, ένωσαν όλες αυτές τις διεθνείς προσωπικότητες σε ένα γκρουπ το οποίο συμπεριλαμβάνει τους Nicki Minaj, Gucci Mane, Bella Thorne, Bria Vinaite, Tommy Dorfman, Miles Heizer, Yovanna Ventura, Barbie Ferreira, Yoo Ah-In και Jonathan Bellini για να τους βοηθήσει να δώσουν ένα σημαντικό μήνυμα!
"The more hate you wear the less you care."
Οι άνθρωποι αυτοί διάλεξαν τα χειρότερα σχόλια που έχουν δεχτεί ποτέ κι η Diesel σχεδίασε αποκλειστικά τα Haute Couture κομμάτια για τον καθένα από αυτούς.
Τη Nicki Minaj την έχουν αποκαλέσει "The Bad Guy." Ο Gucci Mane δέχτηκε το σχόλιο "Fuck You, Imposter." Η Bella Thorne ονομάστηκε "Slut" και ο Tommy Dorfman αποκαλέστηκε "Faggot." Όλα αυτά τα σχόλια αποτελούν τώρα μία limited edition συλλογή που θα είναι διαθέσιμη από τις 19 Σεπτεμβρίου στο diesel.com.
Η Diesel θα ανεβάσει στα social media μία σειρά από βίντεο για το κάθε μέλος του cast. Στα video οι πρωταγωνιστές χορεύουνε και με ειρωνικό τρόπο ''γλεντάνε'' το μίσος που έχουν δεχτεί και μας μεταφέρουν το μήνυμα της καμπάνιας.
Αυτό το κάνουν για να εμπνεύσουν όλους εκεί έξω, να δημιουργήσουν το δικό τους μοναδικό Haute Couture κομμάτι. Από τις 6 Οκτωβρίου στα Diesel Stores στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη οι πελάτες της Diesel θα μπορούν να δημιουργούν το δικό τους μοναδικό κομμάτι και να φορούν το χειρότερο σχόλιο που έχουν δεχτεί ποτέ.
Μέρος των εσόδων των πωλήσεων αυτών των κομματιών θα διατεθεί από τη Diesel για την υποστήριξη των anti-bullying και cyberbullying προγραμμάτων διαφόρων χωρών μέσω του OTB foundation.
Δείτε την ταινία εδώ:
Diesel Store Golden Hall τ.210 6837711
Diesel Store Θεσσαλονίκη: Αγίας Σοφίας 12 τ. 2310 221205
σχόλια