Κοινοποίηση σχολικών φωτογραφιών: Μπορούμε να περιορίσουμε τον κίνδυνο;

Κοινοποίηση σχολικών φωτογραφιών: Μπορούμε να περιορίσουμε τον κίνδυνο; Facebook Twitter
0

Κι ενώ το κουδούνι του σχολείου έχει χτυπήσει εδώ και  λίγες μέρες σημαίνοντας την έναρξη της φετινής εκπαιδευτικής χρονιάς, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν γεμίσει με φωτογραφίες από «πρωτάκια» των οποίων οι γονείς καμαρώνουν για το νέο ξεκίνημα, εφήβους με σχολικές τσάντες,  προαύλιους χώρους με μαθητές και δασκάλους.

Φωτογραφίες που έχουν αναρτηθεί είτε από τους ίδιους τους μαθητές είτε από τους γονείς τους, αφήνοντας ένα ψηφιακό αποτύπωμα στο διαδίκτυο. Χρειάζεται όμως να δίνεται προσοχή από τους γονείς στην ανάγκη προστασίας των προσωπικών δεδομένων των παιδιών, της ιδιωτικής τους ζωής, αλλά και στη σημασία που έχει η εξασφάλιση της προηγούμενης συγκατάθεσης των παιδιών τους, κυρίως των εφήβων.

Με άλλα λόγια, η ανάρτηση από γονείς στοιχείων των παιδιών τους (φωτογραφίες, βίντεο, ονόματα, τοποθεσίες, στοιχεία σχολείου, φίλων κλπ) στο διαδίκτυο ενδέχεται να θέσει, άθελά τους και εν αγνοία τους, τα παιδιά τους σε κίνδυνο.

Τα παιδιά από την άλλη μπορεί να θελήσουν να μοιραστούν φωτογραφίες και βίντεο στο διαδίκτυο με όσα κάνουν τις ώρες που περνούν στο σχολείο. Μιλήστε μαζί τους σχετικά με τους τύπους των φωτογραφιών που είναι κατάλληλοι να δημοσιευθούν και με ποιους είναι εντάξει να τις μοιραστούν καθώς μπορεί να περιέχουν προσωπικές πληροφορίες που τις περισσότερες φορές δεν θέλουμε να γνωρίζουν οι άλλοι για εμάς.

Θεωρώντας δεδομένη την αίσθηση ευθύνης και αγάπης προς το παιδί τους και στο πλαίσιο της άσκησης του γονικού τους ρόλου, ενθαρρύνουμε τους γονείς να συζητήσουν και να συνεργαστούν μεταξύ τους και με το παιδί τους, με γνώμονα το υπέρτατο συμφέρον του παιδιού, την προστασία της εικόνας και της ταυτότητας του και την αποφυγή προβλημάτων και δυσάρεστων καταστάσεων στο παρόν ή στο μέλλον.

Σας προτρέπουμε λοιπόν να υιοθετήσετε την ιδέα ενός Οικογενειακού Συμβολαίου χρήσης του Internet μεταξύ παιδιών και γονέων, το οποίο θα υπογραφεί από όλη την οικογένεια και θα υπάρχει ο απαιτούμενος έλεγχος από όλους. Επισκεφθείτε τη σελίδα του Kids@safety κι ενημερωθείτε για τη χρήση του διαδικτύου από τα παιδιά.

Επιχειρείν/Market
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Επιχειρείν/Market / 50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Με κεντρικό μήνυμα το “Express your true colours” και με τη βιτρίνα να μεταμορφώνεται σε καμβά δημιουργικότητας, ο street artist Soteur αναλαμβάνει να αναδείξει την αισθητική της πολύχρωμης επετειακής συλλογής
THE LIFO TEAM
H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Επιχειρείν/Market / H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο χώρο εκδηλώσεων Solid Events, στο Νέο Ψυχικό, που με την επίπλωση και τη διακόσμηση αποκλειστικά των προϊόντων της JYSK μεταμορφώθηκε για λίγο σε ένα σκανδιναβικό Χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν 
THE LIFO TEAM
Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Επιχειρείν / Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Οι ιδρυτές του GGFI, μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του LAGFF Lia Bozonelis και Έρση Δάνου και ο Διευθυντής του LAGFF Άρης Κατωπόδης, θα έχουν την υποστήριξη ενός Συμβουλίου Trustees και μιας ομάδας αξιωματούχων, αποτελούμενης από τους πιο έμπιστους χορηγούς και κορυφαίους επαγγελματίες του Hollywood,
THE LIFO TEAM