Η Κέιτ Μπλάνσετ υπερασπίζεται σθεναρά τους στρέιτ ηθοποιούς σε ρόλους ομοφυλοφίλων

Η Κέιτ Μπλάνσετ υπερασπίζεται σθεναρά τους στρέιτ ηθοποιούς σε ρόλους ομοφυλοφίλων Facebook Twitter
1

Η Κέιτ Μπλάνσετ υπερασπίστηκε τους στρέιτ ηθοποιούς που υποδύονται ομοφυλόφιλους χαρακτήρες και είπε ότι θα «αγωνιστεί μέχρι θανάτου» για το δικαίωμά της να αναστείλει τη δυσπιστία.

Το Χόλιγουντ έχει επικριθεί επειδή έδωσε ρόλους LGBT σε στρέιτ ηθοποιούς με πρόσφατο παράδειγμα την Σκάρλετ Γιόχανσον η οποία δέχτηκε κριτική και αποχώρησε από την παραγωγή ταινίας στην οποία είχε συμφωνήσει να υποδυθεί το ρόλο ενός trangender χαρακτήρα.

Ο Σερ Ίαν ΜακΚέλεν είναι από τους πιο σκληρούς επικριτές της στάσης του Χόλιγουντ στους ομοφυλόφιλους ηθοποιούς. Κανένας ανοιχτά ομοφυλόφιλος δεν έχει κερδίσει ποτέ το Όσκαρ ερμηνείας, αλλά οι στρέιτ ηθοποιοί έχουν πάρει το βραβείο παίζοντας ρόλους LGBT.

Πενήντα δύο στρέιτ ηθοποιοί έχουν προταθεί για Όσκαρ ενώ υποδύθηκαν γκέι χαρακτήρες.

Η Μπλάνσετ, η οποία στο «Κάρολ» του 2015, υποδύθηκε μια λεσβία διαφωνεί με την ιδέα ότι ένας καλλιτέχνης μπορεί να σχηματίσει έναν βαθύ δεσμό με έναν χαρακτήρα μόνο αν βρει κοινές εμπειρίες και πιστεύει ότι αυτή η πεποίθηση αψηφά την έννοια της υποκριτικής.

«Θα αγωνιστώ μέχρι θανάτου για το δικαίωμά μου να σταματήσω τη δυσπιστία και να παίξω ρόλους πέρα από την εμπειρία μου. Νομίζω ότι η ριάλιτι τηλεόραση και όλα συνεπάγονται σε αυτήν, δημιούργησε μια βαθιά επίδραση στον τρόπο που βλέπουμε τη δημιουργία του χαρακτήρα», είπε.

«Νομίζω ότι προσφέρει πολλές ευκαιρίες, αλλά το μειονέκτημα είναι ότι τώρα, ειδικά στην Αμερική, νομίζω ότι αναμένουμε από τους ανθρώπους να αποκτήσουν μια βαθιά σύνδεση με έναν χαρακτήρα, μόνο όταν είναι κοντά στην εμπειρία τους», είπε η Μπλάνσετ στο Hollywood Reporter.

Πολιτισμός
1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Μια σημαντική έκθεση στο Παρίσι με τη συνδρομή του Μουσείου Μπενάκη

Πολιτισμός / Μια σημαντική έκθεση στο Παρίσι με τη συνδρομή του Μουσείου Μπενάκη

Η συνεργασία του Μουσείου Μπενάκη με το Musée du Quai Branly στο Παρίσι φέρνει στο σήμερα το μεγάλο ερώτημα, που προέκυψε τη δεκαετία του 1930 και απασχόλησε τους σουρεαλιστές αλλά και την επιστημονική κοινότητα της εποχής, σχετικά με το τι θεωρούμε αντικείμενο τέχνης. 
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Αθήνα: Πως γλύτωσε από την μπουλντόζα ένα ιστορικό κτίριο της πόλης

Πολιτισμός / Πώς ένα ιστορικό κτίριο της Αθήνας γλίτωσε από την μπουλντόζα

Όσα αναφέρουν στη LiFO επιστήμονες από τις δύο οργανώσεις που προσέφυγαν στο ΣτΕ, ζητώντας να αποτραπεί η κατεδάφιση μιας μεσοπολεμικής κατοικίας και να χαρακτηριστεί το κτίριο διατηρητέο.
ΝΤΙΝΑ ΚΑΡΑΤΖΙΟΥ

σχόλια

1 σχόλια