Ο οίκος Balenciaga και ο δημιουργικός διευθυντής του Demna Gvasalia, αντλούν συχνά έμπνευση από διάφορα εμβληματικά σήματα άλλων εταιριών και παρουσιάζουν τις δικές τους -πανάκριβες- εκδοχές.
Οι περισσότερες εταιρίες συνήθως δίνουν άδεια για να δουν τα μοδάτα ριμέικ του σήματός τους και άλλες γοητεύονται που ένα τόσο μεγάλο brand αναφέρεται σε αυτές.
Όμως η εταιρεία Car-Freshner Corporation, η οποία κατέχει τα δικαιώματα για τα αποσμητικά χώρου σε σχήμα δέντρου, δεν ήταν καθόλου κολακευμένη όταν είδε το χαρακτηριστικό της έλατο να γράφει Balenciaga.
Είναι αρκετά δύσκολο να μην παραδεχτεί κανείς την αντιγραφή στα δερμάτινα μπρελόκ της Balenciaga με τα αποσμητικά χώρου που εδώ και δεκαετίες βρίσκονται κρεμασμένα σε εκατομμύρια αυτοκίνητα.
Ο λόγος που η Car-Freshner Corporation κάνει μήνυση στον οίκο είναι πως θεωρεί ότι οι ανυποψίαστοι πελάτες ενδέχεται να μπερδέψουν τα δύο εμπορικά σήματα και ειδικά όταν πρόκειται για την τιμή, καθώς το δικό τους κάνει τρία δολάρια και το μπρελόκ 275.
Σύμφωνα με την Car-Freshner Corporation, ο Balenciaga δεν ζήτησε ποτέ άδεια για να δημιουργήσει αντίγραφα. Το πιθανότερο είναι δε πως αν το είχε κάνει, θα είχε πάρει έγκριση, κάτι που στο παρελθόν έγινε με πολλές εταιρίες.
σχόλια