Τι νούμερα τηλεθέασης έκανε το πρώτο δελτίο της Έλλης Στάη στο Open

Τι νούμερα τηλεθέασης έκανε το πρώτο δελτίο της Έλλης Στάη στο Open Facebook Twitter
0

Πρεμιέρα με χαμηλά ποσοστά τηλεθέασης, έκανε χθες το δελτίο ειδήσεων του Open με την Έλλη Στάη. 

Παρά την αναμονή για το ντεμπούτο του ανανεωμένου καναλιού του Ιβάν Σαββίδη, το δελτίο ειδήσεων του Open κατάφερε να περάσει μόνο αυτό της ΕΡΤ σε ποσοστά.

Σύμφωνα με τους πίνακες της Nielsen, από τις 19:00 έως τις 19:45 η Έλλη Στάη συγκέντρωσε 11,4% στο γενικό κοινό και 13,2% στο δυναμικό κοινό.

Πρώτο στις προτιμήσεις των τηλεθεατών ήταν το δελτίο ειδήσεων του Alpha με 22%, ενώ ακολούθησε το δελτίο του ΑΝΤ1 με 17,8%. Ο ΣΚΑΪ ήρθε τρίτος με 16,4% και, μία θέση πάνω από το Open, το Star συγκέντρωσε 13,9% (κατά μέσο όρο). Η ΕΡΤ προσέλκυσε το 5,7%.

Συνολικά, το βράδυ της Τετάρτης, από τις 20:00 έως τις 23:59 το Open σημείωσε 8% μέσο όρο. Την Τρίτη, μία ημέρα πριν την νέα πρεμιέρα του, είχε συγκεντρώσει 6,2% στο γενικό σύνολο (στο ίδιο χρονικό διάστημα) και 7,6% στο δυναμικό κοινό.

TV & Media
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Eurovision 2025: Γιατί προηγούνται στα στοιχήματα χώρες που δεν έχουν επιλέξει καν τραγούδι

TV & Media / Eurovision 2025: Γιατί προηγούνται στα στοιχήματα χώρες που δεν έχουν επιλέξει καν τραγούδι

Οι εταιρείες στοιχημάτων συνήθως τοποθετούν χώρες, όπως η Σουηδία, μεταξύ των κορυφαίων διεκδικητών στις αποδόσεις στοιχημάτων της Eurovision, ακόμη και πριν επιλέξουν τα τραγούδια ή τους καλλιτέχνες που θα διεκδικήσουν τη νίκη
LIFO NEWSROOM
ΕΠΕΞ Έκανε την Ελληνίδα μαμά του αστέρι του TikTok κι όταν εκείνη πέθανε, συνέχισε να μαγειρεύει τις συνταγές της

Γεύση / Έκανε την Ελληνίδα μαμά του αστέρι του TikTok κι όταν εκείνη πέθανε, συνέχισε να μαγειρεύει τις συνταγές της

Ο Ελληνοαμερικανός stand-up κωμικός Γκας Κωνσταντέλλης έφτιαξε έναν «βωμό» στα social media για τη μητέρα του και τις συνταγές της, οι οποίες συγκεντρώνονται τώρα σ’ ένα βιβλίο.
THE LIFO TEAM