Ραγάδες, κυτταρίτιδα και καμπύλες - Η γυμνή καμπάνια της Καρντάσιαν δεν ήταν αναμενόμενη

Ραγάδες, κυτταρίτιδα και καμπύλες - Η γυμνή καμπάνια της Καρντάσιαν δεν ήταν αναμενόμενη Facebook Twitter
0

Γυναίκες -με αυτό που στο χώρο της μόδας θεωρείται «ατέλειες» - επιστράτευσε η Κιμ Καρντάσιαν για τη διαφήμιση των νέων αρωμάτων της, KKW II και KKW III. Στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, η εταιρεία της δημοσιεύει κοντινές, αρκετές γυμνές, φωτογραφίες γυναικών με περιττά κιλά, ραγάδες και κυτταρίτιδα.  

Είναι μια μεγάλη αντίθεση σε σχέση με τις αψεγάδιαστες φωτογραφίες της Καρντάσιαν που έχουμε συνηθίσει, σημειώνει το Glamour συμπληρώνοντας πως αυτό δεν είναι κάτι το αρνητικό.

Η προώθηση των προϊόντων της Κιμ Καρντάσιαν έχει συνδεθεί με την ίδια. Στο σχέδιο του μπουκαλιού του KKW Body έχουν κυριολεκτικά αποτυπωθεί οι διάσημες καμπύλες της. 

Όταν αποκαλύφθηκε το διάσημο μπουκάλι αρώματος, πολλοί έφεραν αντιρρήσεις ενάντια στα μη ρεαλιστικά ιδανικά ομορφιάς που απεικόνιζε, σε βαθμό που μια body-positive blogger αναδιαμόρφωσε εκ νέου την καμπάνια προβολής του ώστε να στηλιτεύσει τα «αψεγάδιαστα» σώματα. 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

Introducing TWO new #KKWBODY Fragrances launching this Friday, 11.02 at 12PM PST at KKWFRAGRANCE.COM #KKWFRAGRANCE

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη KKW FRAGRANCE (@kkwfragrance) στις

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

#KKWBODY II & III launch this Friday, 11.02 at 12PM PST only at KKWFRAGRANCE.COM #KKWFRAGRANCE

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη KKW FRAGRANCE (@kkwfragrance) στις


Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

#KKWBODY

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη KKW FRAGRANCE (@kkwfragrance) στις

«Σταματήστε να προσπαθείτε να είστε τέλειοι γιατί, είστε ήδη» ανέφερε η κριτική. «Σήμερα, αυτή τη στιγμή, το σώμα μου είναι τόσο καλό όσο μπορεί. Δεν μπορεί να αλλάξει σήμερα και αύριο μπορεί να είναι διαφορετικό αλλά και πάλι θα είναι τέλειο. Δεν υπάρχει σώμα καλύτερο από το επόμενο. Δεν υπάρχει τέλειο σώμα» αναφέρει σε άλλο σημείο. 

Το μήνυμα έφτασε με σαφήνεια στην Καρντάσιαν που μίλησε πρόσφατα για το πώς επέλεξε τα μοντέλα της και πώς οι αναδιαμορφώσεις της καμπάνιας που κυκλοφορούν ευρέως στο ίντερνετ έπαιξαν σημαντικό ρόλο στις αποφάσεις της. 

«Μιλούσα σε κάποιους φίλους μου και είδα δυο άλλους φίλους μου να εμπνέονται από την καμπάνια του αυθεντικού KKW Body και σκέφτηκα 'Ξέρεις κάτι; Δεν πρόκειται πάντα για το σώμα μου'», εξήγησε.

«Το μπουκάλι έχει προφανώς το σχήμα του σώματός μου, αλλά πάντα θαύμασα και αγαπούσε τις γυναίκες με αυτοπεποίθηση ανεξάρτητα από το σχήμα τους ή το μέγεθός τους.»

Αποκάλυψε επίσης πως πολλές από τις γυναίκες δεν ήταν επαγγελματίες μοντέλα, αλλά είχαν αυτοπεποίθηση και ενθουσιασμό για τη συμμετοχή τους στην καμπάνια. 

Το μήνυμά της δεν χωράει παρερμηνείες, υποστηρίζει το Glamour. 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

#KKWBODY

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη KKW FRAGRANCE (@kkwfragrance) στις

«Να έχετε αυτοπεποίθηση στο σώμα σας, νομίζω πως πάντα προωθούσα αυτό το μήνυμα» είπε. «Στα περιοδικά πάντα κοίταζα όσες ήταν υπερβολικά ψηλές και αδύνατες, και δεν ένιωθα πως είχε κάτι που αντιπροσώπευε τις καμπύλες του σώματός μου που μεγάλωναν. Και έτσι, ήθελα να κάνω μια καμπάνια που θα υποστηρίζει τις γυναίκες όλων των σωμάτων να νιώθουν άνετα με τους εαυτούς τους»

Η Καρντάσιαν, που η ίδια έχει πέσει θύμα body shaming, αναφέρει πως οι εμπειρίες αυτές σίγουρα έπαιξαν ρόλο στις αποφάσεις της. «Σε φωτογραφίζει ένας παπαράτσι και εσύ έχεις κυτταρίτιδα, κάτι που ξέρετε πως έχει συμβεί σε εμένα στο παρελθόν, και αυτή η φωτογραφία  φιγουράρει στα εξώφυλλα των περιοδικών με τίτλους όπως 'Το χειρότερο σώμα της εβδομάδας' και 'Κοιτάξτε πόσο άσχημη είναι'». 

Ραγάδες, κυτταρίτιδα και καμπύλες - Η γυμνή καμπάνια της Καρντάσιαν δεν ήταν αναμενόμενη Facebook Twitter

«Πονάει την ψυχή σου να βλέπεις πράγματα όπως αυτά και βλέπω πως συμβαίνει σε πολλές γυναίκες ακόμα. Δεν πίστεψα ποτέ πως κάτι τέτοιο είναι δίκαιο» αναφέρει η Καρντάσιαν προσθέτοντας πως πραγματικά ήθελε να δείξει στους ανθρώπους πως μπορούν να είναι όμορφοι ανεξάρτητα από το αν έχουν ραγάδες ή κυτταρίτιδα. 

Οι αντιδράσεις στην καμπάνια ήταν έντονες και κυρίως θετικές, αναφέρει το Glamour. Ένας σχολιαστής στο Instagram επικρότησε τις επιλογές της Καρντάσιαν. «Έχω αγαπήσει αυτή την καμπάνια. Σε ευχαριστώ που διαδίδεις το body positivity Κιμ» αναφέρει, ενός κάποιος άλλος έγραψε πως νιώθει χαρά για το ότι τα σώματα αυτά μοιάζουν με καθημερινών ανθρώπων. 

Δεν είμαστε σίγουροι αν έχουμε γίνει μάρτυρες της τελευταίας φοράς όπου η Καρντάσιαν διαφήμισε τα ίδια της τα προιόντα, σχολιάζει το Glamour προσθέτοντας πως η αλλαγή αυτή είναι ευπρόσδεκτη και αναζωογονητική. Τα δυο νέα αρώματα θα είναι διαθέσιμα για διαδικτυακή αγορά από τις 2 Νοεμβρίου και θα κοστίζουν εξήντα δολάρια. 



Πολιτισμός
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Με Μαρμαρινό, Κουρεντζή, Ράσσε, Mouawad και Ζυλιέτ Μπινός στο πρόγραμμα του Φεστιβάλ Επιδαύρου

Πολιτισμός / Μαρμαρινός, Κουρεντζής, Ράσε, Mouawad και Ζιλιέτ Μπινός στο πρόγραμμα του Φεστιβάλ Επιδαύρου

Καλλιτέχνες με ιστορικό ίχνος στην Επίδαυρο θα παρουσιάσουν τη δουλειά τους δίπλα σε ξένους και άλλους Έλληνες δημιουργούς, ενώ στις 19 Ιουλίου θα ακούσουμε την ορχήστρα Utopia υπό τη διεύθυνση του Θ. Κουρεντζή.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Η εντυπωσιακή τοποθέτηση του ανδριάντα του Μεγάλου Αλεξάνδρου του Γιάννη Παππά στο Μουσείο Μπενάκη

Πολιτισμός / Η εντυπωσιακή τοποθέτηση του ανδριάντα του Μεγάλου Αλεξάνδρου του Γιάννη Παππά στο Μουσείο Μπενάκη

Πρόκειται για τον μπρούτζινο αδριάντα του Μεγάλου Αλεξάνδρου, σαν αυτόν που βρίσκεται στη συμβολή των λεωφόρων Αμαλίας και Όλγας, στο κέντρο της Αθήνας
LIFO NEWSROOM
Κώστας Γαβράς, Στίβεν Σόντερμπεργκ και Στίβεν Κινγκ από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Κώστας Γαβράς, Στίβεν Σόντερμπεργκ και Στίβεν Κινγκ από αύριο στους κινηματογράφους

Η «Τελευταία Πνοή» του Κώστα Γαβρά, το φαντασματικό «Presence» του Στίβεν Σόντερμπεργκ και το «Monkey» του Οζ Πέρκινς είναι μερικές από τις επιλογές του προγράμματος αυτής της εβδομάδας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Ο σκηνοθέτης του «The Brutalist» δεν έβγαλε «ούτε ένα δολάριο» από την ταινία που είναι υποψήφια για 10 όσκαρ

Πολιτισμός / Ο σκηνοθέτης του «The Brutalist» δεν έβγαλε «ούτε ένα δολάριο» από την ταινία που είναι υποψήφια για 10 όσκαρ

Ο Μπρέιντι Κόρμπετ αποκάλυψε ότι δεν έβγαλε κανένα κέρδος από τις τελευταίες δύο ταινίες του - «Μόλις σκηνοθέτησα τρεις διαφημίσεις στην Πορτογαλία και είναι η πρώτη φορά που έβγαλα χρήματα εδώ και χρόνια»
LIFO NEWSROOM
Ο 7χρονος «χορευτής με τα εγκαύματα» που επιβίωσε από τον πόλεμο στην Ουκρανία, έγινε ταινία

Πολιτισμός / Ο 7χρονος «χορευτής με τα εγκαύματα» που επιβίωσε από τον πόλεμο στην Ουκρανία, έγινε ταινία

Τον Ιούλιο του 2022 ένα παιδί με όνειρο να γίνει επαγγελματίας χορευτής ballroom τραυματίζεται από βόμβα στην Ουκρανία σε ηλικία επτά ετών και η ιστορία του γίνεται
LIFO NEWSROOM
Η Leica γιορτάζει τα 100 της με μια έκθεση αφιερωμένη σε δύο εμβληματικoύς φωτογράφους της

Πολιτισμός / Η Leica γιορτάζει τα 100 της με μια έκθεση αφιερωμένη σε δύο εμβληματικoύς φωτογράφους της

Η έκθεση-ορόσημο με τα αξιοσέβαστα στον κόσμο της φωτογραφίας ονόματα των Joel Meyerowitz και Barbara Davidson προσφέρει στον επισκέπτη την ευκαιρία να βιώσει τη δύναμη της φωτογραφίας στην πιο εντυπωσιακή της μορφή.
LIFO NEWSROOM