Οι κλέφτες ποδηλάτων, η επετεία στα ΜΜΜ και τα αυτοκίνητα στην Πλάκα

Οι κλέφτες ποδηλάτων, η επετεία στα ΜΜΜ και τα αυτοκίνητα στην Πλάκα Facebook Twitter
Δεν αρκεί οι ποδηλάτες να νιώθουν ασφαλείς στον δρόμο, πρέπει να εξασφαλίζεται η προστασία του οχήματός τους και όταν αυτό είναι παρκαρισμένο. Φωτο: Διονύσης Νοταράκης
0

1

Οι κλοπές ποδηλάτων στο κέντρο της πόλης

Είναι ούτως ή άλλως δύσκολη η μετακίνηση με το ποδήλατο στην πόλη, έρχονται και οι κλοπές που λειτουργούν αποτρεπτικά για τους ποδηλάτες. Τα ποδήλατα «εξαφανίζονται» από το κέντρο της πόλης, ακολουθεί η δήλωση της απώλειάς τους στα υπερφορτωμένα τμήματα Ασφάλειας και μετά έρχεται η μάταιη αναζήτησή τους στις πιάτσες των κλεμμένων και στα παζάρια. Οι πιθανότητες εύρεσης του απολεσθέντος αντικειμένου είναι ελάχιστες.

Μετά την αποδοχή της απώλειας, τι ακολουθεί; Επιμονή και αγορά νέου ποδηλάτου, επιστροφή στα ΜΜΜ ή επανεξέταση σεναρίων για την απόκτηση οχήματος; Δεν αρκεί οι ποδηλάτες να νιώθουν ασφαλείς στον δρόμο, πρέπει να εξασφαλίζεται η προστασία του οχήματός τους και όταν αυτό είναι παρκαρισμένο. Αλυσοδεμένο, για την ακρίβεια.

2

Η επαιτεία στα ΜΜΜ

Το να σε ζαλίζουν καθημερινά τουλάχιστον πέντε επαγγελματίες, κατά κανόνα, επαίτες –ορισμένοι, εξαιρετικά απαιτητικοί– σε μια διαδρομή δέκα σταθμών είναι ενόχληση μεγάλη. Η κασέτα είναι γνωστή, οι φάτσες από ένα σημείο κι έπειτα αναγνωρίσιμες.

Είναι τουλάχιστον θλιβερή η συνειδητοποίηση του πόσο εκτεταμένη είναι πλέον η δράση των κυκλωμάτων εκμετάλλευσης πίσω από αυτούς τους ανθρώπους και παροιμιώδης η απάθεια με την οποία τους αντιμετωπίζουμε. Οι μπάρες, που θα έπαιζαν ρόλο ανασχετικό, λίγη διαφορά έχουν κάνει, τελικά, για τους professional ζητιάνους.

 

Οι κλέφτες ποδηλάτων, η επετεία στα ΜΜΜ και τα αυτοκίνητα στην Πλάκα Facebook Twitter
Φωτο: Eurokinissi/Αντώνης Νικολόπουλος


3

Αυτοκίνητα στην Πλάκα

Ποτέ δεν κατάλαβα γιατί επιτρέπεται η κίνηση των αυτοκινήτων στους στενούς δρόμους της Πλάκας, π.χ. στις οδούς Λυσικράτους, Σέλλεϋ ή Τριπόδων. Πλάκα και Αναφιώτικα θα έπρεπε να αντιμετωπίζονται ως Μνημεία Πολιτιστικής Κληρονομιάς και να απαγορεύονται πάσης φύσεως αυτοκίνητα και μηχανάκια. Στην καλύτερη περίπτωση, να δίνονται ειδικές άδειες για τους κατοίκους και την τροφοδοσία καταστημάτων 3-5 το πρωί.

Αθήνα
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Λόφος Φιλοπάππου: Ξερά δέντρα, παραίτηση και παρακμή

Αθήνα / Λόφος Φιλοπάππου: Ξερά δέντρα, παραίτηση και παρακμή

Ένα άψυχο φυσικό τοπίο με ξερά δέντρα και κομμένους κορμούς είναι η δυσάρεστη έκπληξη που αντικρίζει κανείς ανεβαίνοντας στον λόφο του Φιλοπάππου. Ποια είναι η ευθύνη του δήμου, τι καταγγέλλουν οι πολίτες, τι λέει το υπουργείο Πολιτισμού και τι δηλώνει η Αγνή Πικιώνη, πρόεδρος της ΑΜΚΕ «Δημήτρης Πικιώνης».
ΝΤΙΝΑ ΚΑΡΑΤΖΙΟΥ
«Athens Talks»: Μια πλατφόρμα διαλόγου για τη βιωσιμότητα και τη συμπερίληψη

Αθήνα / «Athens Talks»: Μια πλατφόρμα διαλόγου για τη βιωσιμότητα και τη συμπερίληψη

Η Περιφέρεια Αττικής δημιούργησε μια νέα πλατφόρμα, μέσω της οποίας υποστηρίζει ότι θέλει να φέρει κοντά ανθρώπους και πρωτοβουλίες που έχουν κοινό σημείο προβληματισμού τη βιωσιμότητα του Λεκανοπεδίου.
LIFO NEWSROOM
Δεν πεθαίνουν μόνο οι μουριές στην Αθήνα. Tώρα πεθαίνουν και οι όμορφοι συριακοί Ιβίσκοι

Αστικό πράσινο / Δεν πεθαίνουν μόνο οι μουριές στην Αθήνα. Tώρα πεθαίνουν και οι συριακοί ιβίσκοι

Εκατοντάδες δέντρα της Αθήνας πεθαίνουν. Είναι συριακοί ιβίσκοι που ξεραίνονται ο ένας μετά τον άλλο, από μια ασθένεια που πρώτη φορά επελαύνει στο αστικό πράσινο. Η LiFO έμαθε ποια είναι η μυστηριώδης ασθένεια που αποδεκατίζει τους ιβίσκους και ρώτησε τον δήμο τι κάνει γι' αυτό.
ΝΤΙΝΑ ΚΑΡΑΤΖΙΟΥ
Φαληρικός Όρμος: Δυναμική επανεκκίνηση για τη μεγαλύτερη αστική ανάπλαση της Αττικής

Αθήνα / Φαληρικός Όρμος: Δυναμική επανεκκίνηση για τη μεγαλύτερη αστική ανάπλαση της Αττικής

Στην τελική τροχιά για την υλοποίησή του μπαίνει το πρότυπο πάρκο στον Φαληρικό Όρμο, το μεγαλύτερο έργο αστικής ανάπλασης που έχει γίνει ποτέ στην Περιφέρεια Αττικής. Ποιο είναι το χρονοδιάγραμμα για την ολοκλήρωσή του, πώς διασώθηκε στο παρά πέντε και ποιο θα είναι το προφίλ του έργου.
LIFO NEWSROOM