Αυτές είναι οι πιο επικίνδυνες χώρες για ταξίδια το 2019 - Η θέση της Ελλάδας

Αυτές είναι οι πιο επικίνδυνες χώρες για ταξίδια το 2019 - Η θέση της Ελλάδας Facebook Twitter
0

Ο χάρτης επικίνδυνων ταξιδιών για 2019, που δημιουργήθηκε από τους διεθνείς εμπειρογνώμονες κινδύνου International SOS σε συνεργασία με την Control Risks παρουσιάζει το επίπεδο κινδύνου σε κάθε χώρα.

Ο χάρτης διαμορφώνεται με βάση την τρέχουσα απειλή που αντιμετωπίζουν οι ταξιδιώτες για πολιτική βία (συμπεριλαμβανομένης της τρομοκρατίας και των εξεγέρσεων), κοινωνικές αναταραχές (συμπεριλαμβανομένης της θρησκευτικής, κοινοτικής και εθνοτικής βίας) και βίαιων και μικροαστικών εγκλημάτων.

Επίσης, λαμβάνονται υπόψη παράγοντες όπως η ευρωστία της υποδομής μεταφορών, η αποτελεσματικότητα των υπηρεσιών ασφαλείας και έκτακτης ανάγκης και η ετοιμότητα της χώρας σε φυσικές καταστροφές.

Πολύ λίγες χώρες καταφέρνουν να καταλήξουν στη χαμηλή κατηγορία. Στην Ευρώπη, μόνο το Λουξεμβούργο, η Δανία, η Σλοβενία, η Ελβετία, η Νορβηγία, η Φινλανδία, η Ισλανδία και η Γροιλανδία είναι στο χαμηλότερο επίπεδο.

Η Ελλάδα σημειώνει καλό σκορ με το επίπεδο να σημειώνεται ως «χαμηλό».

Ο Καναδάς, οι ΗΠΑ, η Αυστραλία και η Νέα Ζηλανδία είναι επίσης χαμηλά σε κίνδυνο.

Οι χώρες που έχουν το υψηλότερο επίπεδο κινδύνου είναι σχεδόν αποκλειστικά στην Αφρική και τη Μέση Ανατολή, όπως η Συρία, η Υεμένη, το Αφγανιστάν, η Λιβύη, το Νότιο Σουδάν και η Σομαλία.

Αυτές είναι οι πιο επικίνδυνες χώρες για ταξίδια το 2019 - Η θέση της Ελλάδας Facebook Twitter

Οι χώρες υψηλού κινδύνου
Συρία
Υέμενη
Αφγανιστάν
Ιράκ
Λιβύη
Μάλι
Δημοκρατία Κεντρικής Αφρικής
Νότιο Σουδάν
Σομαλία
Η Λωρίδα της Γάζας
Μέρος της Αιγύπτου
Μέρος της ανατολικής Νιγηρίας
Μέρος της ανατολικής Ουκρανίας


Οι χώρες χαμηλού κινδύνου
Λουξεμβούργο
Ελβετία
Σλοβενία
Νορβηγία (συμπεριλαμβανομένου του Svalbard)
Δανία (συμπεριλαμβανομένων των Νήσων Φερόε)
Φινλανδία
Γροιλανδία
Ισλανδία
Σεϊχέλες
Πράσινο Ακρωτήριο

Ελλάδα
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Λογότυπο μετρό Θεσσαλονίκης: Πώς αποφάσισε την απευθείας ανάθεση, εξηγεί η «Ελληνικό Μετρό»

Ελλάδα / Λογότυπο μετρό Θεσσαλονίκης: Πώς αποφάσισε την απευθείας ανάθεση, εξηγεί η «Ελληνικό Μετρό»

Ο πρώτος διαγωνισμός επαναξιολογήθηκε και ακυρώθηκε, οι προτάσεις που κατατέθηκαν στον δεύτερο δεν μας ικανοποιούσαν και οι προθεσμίες λειτουργίας του μετρό μας υποχρέωσαν σε απευθείας ανάθεση, υποστηρίζει η «Ελληνικό Μετρό»
LIFO NEWSROOM