Πώς περάσαμε στους 30 Seconds to Mars, στο Terra Vibe

Πώς περάσαμε στους 30 Seconds to Mars, στο Terra Vibe Facebook Twitter
Φωτογραφία: Χριστίνα Αλώση
2

ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΑΣΟ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟ

Πώς περάσαμε στους 30 Seconds to Mars, στο Terra Vibe Facebook Twitter
Φωτο: Χριστίνα Αλώση

Τετάρτη βράδυ, ώρα 18:30. Έξω από τον συναυλιακό χώρο του Terra Vibe Park είναι παρκαρισμένα δεκάδες αμάξια, αυτοσχέδιες καντίνες, μερικά περίπτερα με T-shirt, πουλόβερ και τσάντες σε διάφορα σχέδια και χρώματα και λίγο πιο πάνω λεωφορεία που έχουν έρθει από Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Οι πόρτες στον προαύλιο χώρο της συναυλίας έχουν ανοίξει νωρίτερα για να περάσουν οι VIP  και το κοινό. Είναι νωρίς ακόμα. Η μικρή σκηνή του Terra Vibe παίζει διάφορα rock μουσικά κομμάτια, γύρω υπάρχουν με έναν πρόχειρο υπολογισμό χίλια άτομα, περίπου, διασκορπισμένα μπροστά στη σκηνή. Δεν αφήνουν να τους πάρει τις θέσεις κανείς. Κανένας δεν θα παραχωρήσει μια θέση μπροστά στην σκηνή για να χάσει την ευκαιρία να δει σε απόσταση αναπνοής τους 30 Seconds to Mars. Η γνωστή αμερικανική μπάντα που τα τελευταία χρόνια βρίσκεται στο Top 3 της αμερικανικής Rock μουσικής, επιστρέφει στην Ελλάδα μετά την πρώτη της εμφάνιση το 2011 στο Φάληρο, για την προώθηση του τελευταίου τους album: Love, Lust, Faith and Dreams.

8:40, ο χώρος έχει γεμίσει τριγύρω, και στη σκηνή με σειρά εμφανίσεως μπαίνουν οι Tomo Milicevic, Shannon Leto και ο frontman τους Jared Leto. Αυτός ο πολυτάλαντος χαμαιλέοντας που έχει καταφέρει να παντρέψει πανέμορφα το rock με την pop και electro μουσική. Εμφανίζεται  φορώντας κατάλευκα σεντόνια όπως θα έλεγε κάποιος άσχετος (όπως εγώ) που δεν γνωρίζει από μόδα. Μαλλιά βαμμένα στο χρώμα του pink. Μαύρα γυαλιά ηλίου. Χαιρετίζει τους Έλληνες και την Ελλάδα και ευχαριστεί τον κόσμο που έχει συγκεντρωθεί για να τον ακούσει. Έχει πάρει πάνω του όλη την μουσική αρένα και προσφέρει αυτό που ξέρει να κάνει καλά. Προσφέρει show.

Πώς περάσαμε στους 30 Seconds to Mars, στο Terra Vibe Facebook Twitter
Φωτο: Χριστίνα Αλώση

Ο σαραντατριάχρονος τραγουδιστής και ηθοποιός που μόλις και μετά βίας τον κάνεις τριαντάρη, βρίσκεται τα τελευταία χρόνια στο απόγειο της καριέρας του. Συνθέτει τραγούδια και μουσική, κάνει ενδιαφέρουσες μουσικές αλχημείες, τα album του γίνονται πολύ-πλατινένια, πρωταγωνιστεί σε ταινίες με μεγάλη εμπορική επιτυχία (Requiem for a Dream, Mr. Nobody, Dallas buyers club) ενώ πριν από περίπου δυο χρόνια κατάφερε να κερδίσει το  βραβείο Όσκαρ για τον Β’ καλύτερο ανδρικό ρολό. Είναι αδιαμφισβήτητα από τους πιο επιτυχημένους άντρες του πλανήτη. Κάθε χρόνο καταφέρνει με το ιδιαίτερο στυλ του να μεταμορφώνεται κυριολεκτικά, αφήνοντας μακριά η κοντά μαλλιά, βάφοντας τα κάθε φορά με κάθε είδους χρώμα. Ενώ είναι εντυπωσιακή και συχνή αυξομείωση του βάρους λόγω των δύσκολων απαιτήσεων που έχουν οι ρόλοι του στο σινεμά.

Η συναυλία κράτησε μιάμιση ώρα, περίπου, δηλαδή γύρω στα δεκαπέντε τραγούδια. Παλιές και καινούριες επιτυχίες όπως το The Kill, Kings and Queen, Up in the air, δέθηκαν εξαιρετικά με to μουσικόφιλο κοινό και τα διάφορα εφέ που εμφανίζονταν επί σκηνής σε κάθε αλλαγή μουσικής. Φρόντισε να αποζημιώσει τους θαυμαστές κι θαυμάστριες του, αφού διαρκώς ζητούσε από το κοινό να του πει ποιο τραγούδι θέλει να ακούσει. Σε κάποιο σημείο έχοντας ανεβάσει πάνω στο stage έναν θαυμαστή του είπε κοιτώντας την κάμερα «shut the fuck up» κάτι που μου θύμισε τη φωνή του διάσημου ήρωα των comic, Joker. Λίγο αργότερα που το έψαξα, είδα ότι το όντως έκανε τον συγκεκριμένο ρόλο καθώς το 2016 θα πρωταγωνιστήσει ξανά στην μεγάλη οθόνη στην ταινία Suicide Squad.

Πώς περάσαμε στους 30 Seconds to Mars, στο Terra Vibe Facebook Twitter
Φωτο: Χριστίνα Αλώση
 

Τέλος, ανέβασε επί σκηνής παρά πολλούς θεατές οπού τραγούδησαν όλοι μαζί το τελευταίο τραγούδι της βραδιάς. Μίλησε για την Ελλάδα και την Δημοκρατία. Είπε ότι έχει ταξιδέψει μικρός μαζί με τον αδελφό του και την μητέρα του στην Ελλάδα και  θυμάται πολλά. Είναι λάτρης της ελληνικής μυθολογίας (μην ξεχνάτε ότι είχε παίξει και τον Ηφαιστίωνα, τον πιστό φίλο του Μέγα Αλέξανδρου στην ταινία του Όλιβερ Στόουν) και νιώθει πως χρεωστάει όλος ο πλανήτης στην Ελλάδα, γιατί γέννησε την δημοκρατία. Αστειεύτηκε αργότερα, λέγοντας ότι το Leto είναι ελληνικό.  Ενώ στο τέλος είπε πως θα θυμάται πάντα το βράδυ αυτό γιατί με το τέλος της συναυλίας τελειώνει και η προώθηση του τελευταίου πολύ-αγαπημένου τους album.

(Δεν ξέρω πόσο τρελή σύμπτωση ήταν ότι την ημέρα που έπαιζε ο "Ηφαιστίωνας" του Stone στη Μαλακάσα αποκαλύφθηκε το μυστικό της Αμφίπολης..).

Πώς περάσαμε στους 30 Seconds to Mars, στο Terra Vibe Facebook Twitter
Φωτο: Χριστίνα Αλώση
Πώς περάσαμε στους 30 Seconds to Mars, στο Terra Vibe Facebook Twitter
Φωτο: Χριστίνα Αλώση
Πώς περάσαμε στους 30 Seconds to Mars, στο Terra Vibe Facebook Twitter
Φωτο: Χριστίνα Αλώση
Πώς περάσαμε στους 30 Seconds to Mars, στο Terra Vibe Facebook Twitter
Φωτο: Χριστίνα Αλώση
Πώς περάσαμε στους 30 Seconds to Mars, στο Terra Vibe Facebook Twitter
Φωτο: Χριστίνα Αλώση
Πώς περάσαμε στους 30 Seconds to Mars, στο Terra Vibe Facebook Twitter
Φωτο: Χριστίνα Αλώση
2

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Μας αφορά σήμερα η Lady Gaga;

The Review / Μας αφορά σήμερα η Lady Gaga;

Ο Αλέξανδρος Διακοσάββας και ο δημοσιογράφος Γιάννης Τσιούλης aka Cartoon Dandy συζητούν για την πορεία και τα τελευταία βήματα στη μουσική και κινηματογραφική βιομηχανία μιας από τις μεγαλύτερες ποπ σταρ της τελευταίας 15ετίας και για το πόσο relevant είναι σήμερα.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΔΙΑΚΟΣΑΒΒΑΣ
10 χρόνια μετά, ακόμη μας στοιχειώνει το «Ταπεινοί Και Πεινασμένοι»

Μουσική / Το «Ταπεινοί Και Πεινασμένοι» του ΛΕΞ ακόμη μας στοιχειώνει

Πέρασαν 10 χρόνια από την κυκλοφορία του πρώτου προσωπικού δίσκου του «Τ.Κ.Π.», που δεν ήταν απλώς ένα σημείο τομής για την εγχώρια ραπ σκηνή. Ήταν κάτι που σε άρπαζε και σε προσγείωνε με το ζόρι στην καθημερινότητα.
ΚΩΣΤΑΣ ΣΑΒΒΟΠΟΥΛΟΣ
Η Bipolia δεν φοβάται να παίζει μουσική στον δρόμο

Μουσική / Η Bipolia δεν φοβάται να παίζει μουσική στον δρόμο

«Είναι σίγουρα πιο χαλαρά στην Κυψέλη, πιο γειτονιά σε σχέση με την Ερμού»: Η νεαρή μουσικός φέρνει αναζωογονητική αύρα στα ελληνικά ροκ και ποπ δεδομένα με το ντεμπούτο άλμπουμ της και τις εμφανίσεις της στους δρόμους της Αθήνας.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
«Βλάσφημο, σατανιστικό, πορνογραφικό»: Η ιστορία του θρυλικού ‘666’, του άλμπουμ που σήμανε το τέλος των Aphrodite’s Child

Μουσική / «Βλάσφημο, σατανιστικό, πορνογραφικό»: Η ιστορία του θρυλικού «666», του άλμπουμ που σήμανε το τέλος των Aphrodite’s Child

Οι εξωφρενικές ιδέες του Νταλί, τα λάγνα φωνητικά της Ειρήνης Παπά και οι διαμάχες του Βαγγέλη Παπαθανασίου με τη δισκογραφική εταιρεία ήταν μόνο μερικά από τα επεισόδια της δημιουργίας ενός μνημειώδους άλμπουμ που επανακυκλοφορεί αυτές τις μέρες σε deluxe έκδοση.
THE LIFO TEAM
«Μόλις νιώσεις σιγουριά ως γυναίκα, θα προσπαθήσουν να σε σπρώξουν προς τα κάτω»

Μουσική / «Μόλις νιώσεις σιγουριά ως γυναίκα, θα προσπαθήσουν να σε σπρώξουν προς τα κάτω»

Aφήνοντας πίσω της την προηγούμενη ζωή της ως νοσοκόμα, μετά από παρότρυνση των ασθενών της να κυνηγήσει τα όνειρά της, η παραγωγός και καλλιτέχνιδα Kelly Lee Owens μιλά για την τελευταία της δουλειά, τις σημαντικές συνεργασίες της και τη μουσική που διαμορφώνει συνειδήσεις και επηρεάζει συναισθήματα.
ΦΩΦΗ ΤΣΕΣΜΕΛΗ
Η σπουδαία επανεκκίνηση της Καμεράτα ως Ορχήστρα του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών

Μουσική / Η συγκινητική επανεκκίνηση της Καμεράτας

Τέσσερα χρόνια, δύο νομοθετικές παρεμβάσεις, τρεις υπουργικές αποφάσεις και μία εκκαθάριση χρειάστηκαν ώστε να μπορέσει η Καμεράτα-Ορχήστρα των Φίλων της Μουσικής να κάνει restart και να επανέλθει ως Ορχήστρα του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Beyoncé εναντίον Beatles: Τα βραβεία Grammy ξεπέρασαν κάθε όριο φαιδρότητας

Μουσική / Beyoncé εναντίον Beatles: Τα βραβεία Grammy ξεπέρασαν κάθε όριο φαιδρότητας

Η υποψηφιότητα ενός ξεχασμένου και μάλλον αδιάφορου κομματιού του Τζον Λένον για το βραβείο του δίσκου της χρονιάς φαίνεται να συμπυκνώνει όλη την σύγχυση και την έλλειψη σοβαρότητας που διακρίνει τον κουρασμένο μηχανισμό κύρους των Grammy.
THE LIFO TEAM
Ο Λευτέρης Παπαδόπουλος αφηγείται τη ζωή του στη LIFO

Γεννήθηκε Σαν Σήμερα / Ο Λευτέρης Παπαδόπουλος αφηγείται τη ζωή του στη LIFO

Δημοσιογράφος, στιχουργός. Θα ήταν ευχαριστημένος αν, απ’ όλα τα τραγούδια του, έμενε στην ιστορία το τετράστιχο: «Το απομεσήμερο έμοιαζε να στέκει, σαν αμάξι γέρικο, στην ανηφοριά».
ΣΤΑΥΡΟΣ ΔΙΟΣΚΟΥΡΙΔΗΣ
Stilpon: Η επιστροφή ενός Έλληνα κοσμοπολίτη του σύγχρονου ροκ

Μουσική / Stilpon: Η επιστροφή ενός Έλληνα κοσμοπολίτη του σύγχρονου ροκ

Ο Στίλπων Νέστωρ μαζί με εκλεκτούς καλεσμένους παρουσιάζουν αυτή την Πέμπτη στην Αθήνα τη νέα του δουλειά που έχει τίτλο «The Second Cloud Commission» και αποτελεί το απόγειο μιας δημιουργικής πορείας στο σύγχρονο ροκ που διανύει τέσσερις δεκαετίες.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Το κονσέρτο που σφράγισε μια βαθιά φιλία

Συμφωνική Μουσική - Ιστορίες / Το κονσέρτο που σφράγισε μια βαθιά φιλία

Η Ματούλα Κουστένη βουτά στα άδυτα μιας βαθιάς φιλίας, αυτής των Γιόζεφ Γιόακιμ και Γιοχάνες Μπραμς, που στηρίχτηκε στην καλλιτεχνική ιδιοφυΐα και τη χημεία αυτών των δύο μουσικών, αφήνοντας ένα μοναδικό ενθύμιο, το Κοντσέρτο για Βιολί και Ορχήστρα που υπογράφει -ποιος άλλος;- o Γιοχάνες Μπραμς.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ
Συναυλία Μαλερ

Μουσική / Ένας έξοχος Μάλερ του Κουρεντζή στο Μέγαρο

Ο Κουρεντζής βημάτισε αργά πάνω στο λεπτό σκοινί που συνδέει το υπαρκτό και του μαγικό, του εδώ και του επέκεινα, και με αδρές κινήσεις δεν παρουσίασε απλώς το Adagietto αλλά εξήγησε στον ακροατή κάθε του συλλαβή
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΧΑΜΠΙΔΗΣ

σχόλια

2 σχόλια