Aπό τον αρθρογράφο του θρυλικού site για τα media Gawker, Foster Kamer έρχεται η πρώτη ανάλυση της συνεργασίας- έκπληξης μεταξύ Vice και Cnn.com. Η συνεργασία ορίζει ότι ένα νέο επεισόδιο θα εμφανίζεται από το VBS.TV στο www.cnn.com/vbs κάθε Τετάρτη. Παράλληλα οι αναγνώστες του CNN.com θα έχουν πρόσβαση στα slide shows και αρχεία ιστοριών του VBS αλλά και ένα λίνκ οπου το κοινό του CNN θα κατευθύνεται στο newsroom του VBS αλλά και στο VBS.TV. Την τελευταία δεκαετία, υποστηρίζει ο Kamer, το Vice έχει μεταμορφωθεί από ένα πανκ περιοδικό που ξεκίνησαν τρεις φίλοι σε μια επικερδή επιχείρηση των media: Τη στιγμή που η Conde Nast απολύει, το Vice ακόμα προσλαμβάνει και χρησιμοποιεί επιτυχώς τα Νέα Μέσα. To Vice σύμφωνα με τον Kamer ακολουθεί ανοδική πορεία. Έχει τη δική του εταιρεία Μαρκετινγκ (τη Virtue), μια εταιρεία δίσκων, κάνει έξυπνες όσο κι απροσδόκητες προσλήψεις – και ο διευθυντής του τμήματος επικοινωνίας αλλά και η διευθύντρια new media και video προέρχονται από τον κόσμο της πολιτικής (ενδεικτικά να αναφέρουμε ότι η διευθύντρια βίντεο και new media Κate Albright Hana ήταν πριν επικεφαλής βίντεο στην καμπάνια του Ομπάμα) και οι ιδρυτές του έχουν καταφέρει να δουν τον εαυτό τους μέχρι και σε αρθρο- προφίλ στους Sunday Τimes με τίτλο «Τime to Vice up your life with online TV»
Το πιο ενδιαφέρον κομμάτι της συνεργασίας σύμφωνα με τον Κramer είναι ότι όποιος μπαίνει στο CNN θα μπορεί χάρις στο λινκ να μπεί στο newsroom αλλά και στο online παρακλάδι του Vice- μια έξυπνη κίνηση για ένα δίκτυο το CNN που όπως υποστηρίζει ο Kramer πάσχει από έλλειψη ταυτότητας. Για το Vice πάλι που εδώ και καιρό κάνει αξιόλογη δουλειά στο χώρο της διεθνούς ειδησεογραφίας (το ντοκιμαντέρ τους The Vice guide to Liberia στέκεται επάξια διπλα σε καθαροαιμα δημοσιογραφικά ντοκιμαντέρ) αυτή η συνεργασία αποτελεί μια ευκαιρία για να αναγνωριστεί ως αξιόπιστη πηγή στον τομέα της διεθνούς επικαιροτητας.
σχόλια