23ος πανελλήνιος μαθητικός διαγωνισμός μέσω Internet «Λυσίας»

23ος πανελλήνιος μαθητικός διαγωνισμός μέσω Internet «Λυσίας» Facebook Twitter
0

O 23ος Πανελλήνιος Μαθητικός Διαγωνισμός «Λυσίας 2019» που διεξάγεται μέσω Internet και απευθύνεται σε όλη τη ελληνική μαθητική κοινότητα σε Ελλάδα και εξωτερικό ξεκινάει και φέτος, την 1η Μαρτίου με τον γνωστό του δυναμισμό! Σκοπός του διαγωνισμού, είναι να προάγει την ευγενή άμιλλα μεταξύ μαθητών, την παιδαγωγική και διδακτική προσέγγιση της γνώσης, την κριτική σκέψη και την εξοικείωση των μαθητών με τα εξ αποστάσεως εργαλεία της σύγχρονης τεχνολογίας.

Μέσα από τον πρωτοποριακό και διασκεδαστικό δικτυακό τόπο του ΛΥΣΙΑ και με το σύνθημα «Ψάχνω – Βρίσκω – Απαντώ», οι μαθητές συνδυάζουν τη γνώση με τη διασκέδαση μέσα από ευρύ φάσμα ερωτήσεων, από τη σχολική ύλη μέχρι και την καθημερινή ζωή των παιδιών.

Δικαίωμα συμμετοχής στο διαγωνισμό «Λυσίας 2019» έχουν όλοι οι Έλληνες μαθητές από τη Δ' Δημοτικού μέχρι και τη Γ' Λυκείου (9-18 ετών) που φοιτούν σε σχολεία στην Ελλάδα, την Κύπρο και το εξωτερικό, ενώ η πρόσβαση των διαγωνιζόμενων στο Internet μπορεί να γίνει από οποιοδήποτε σημείο.

Ο διαγωνισμός διεξάγεται σε 2 φάσεις: η πρώτη θα διαρκέσει από 01 Μαρτίου έως 31 Μαρτίου, ενώ η τελική θα πραγματοποιηθεί στις 11 Μαΐου σε προκαθορισμένα εξεταστικά κέντρα Λυσία. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επισκεφθούν τη διεύθυνση www.lysiasedu.org για όλες τις λεπτομέρειες συμμετοχής καθώς και τα βραβεία του διαγωνισμού.

Διοργανωτής του «Λυσία 2019» είναι τα Εκπαιδευτήρια Δούκα, ενώ η COSMOTE και η MICROSOFT είναι οι Μεγάλοι Χορηγοί του Διαγωνισμού, οι οποίοι πλαισιώνονται από άλλους σημαντικούς Χορηγούς και Υποστηρικτές.

Τα τελευταία χρόνια, ο Διοργανωτής και οι Μεγάλοι Χορηγοί, με το σύνθημα «Παίζω και Βοηθάω», προσφέρουν για κάθε συμμετοχή, ένα ποσό για την ενίσχυση του Συλλόγου Φίλων Παιδιών με Καρκίνο «ΕΛΠΙΔΑ», δίνοντας ένα μήνυμα κοινωνικής προσφοράς σε όλους τους συμμετέχοντες.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Επιχειρείν/Market / 50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Με κεντρικό μήνυμα το “Express your true colours” και με τη βιτρίνα να μεταμορφώνεται σε καμβά δημιουργικότητας, ο street artist Soteur αναλαμβάνει να αναδείξει την αισθητική της πολύχρωμης επετειακής συλλογής
THE LIFO TEAM
H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Επιχειρείν/Market / H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο χώρο εκδηλώσεων Solid Events, στο Νέο Ψυχικό, που με την επίπλωση και τη διακόσμηση αποκλειστικά των προϊόντων της JYSK μεταμορφώθηκε για λίγο σε ένα σκανδιναβικό Χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν 
THE LIFO TEAM
Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Επιχειρείν / Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Οι ιδρυτές του GGFI, μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του LAGFF Lia Bozonelis και Έρση Δάνου και ο Διευθυντής του LAGFF Άρης Κατωπόδης, θα έχουν την υποστήριξη ενός Συμβουλίου Trustees και μιας ομάδας αξιωματούχων, αποτελούμενης από τους πιο έμπιστους χορηγούς και κορυφαίους επαγγελματίες του Hollywood,
THE LIFO TEAM