Ζάκυνθος: Χωρίζεται το «Ναυάγιο» σε ζώνες πρόσβασης

Ζάκυνθος: Χωρίζεται το «Ναυάγιο» σε ζώνες πρόσβασης Facebook Twitter
1

Μέσα στον Απρίλιο αναμένεται να επιτραπεί και πάλι η πρόσβαση στην παραλία του Ναυαγίου, στη Ζάκυνθο.

Το σημείο της παραλίας όπου σημειώθηκαν κατολισθήσεις πέρυσι θα παραμείνει μη προσβάσιμο, ενώ σύμφωνα με το πόρισμα της έρευνας του Ευθύμιου Λέκκα και της ομάδας του, που αναμένεται να δοθεί σε λίγες μέρες στη δημοσιότητα, θα επιτρέπεται η πρόσβαση μόνο σε ένα κομμάτι της παραλίας.

Ένα δεύτερο κομμάτι της παράλιας του Ναυαγίου ωστόσο αναμένεται να «ανοίξει» για κατοίκους και τουρίστες, υπό αυστηρή όμως επιτήρηση, την οποία θα αναλάβει το Λιμενικό Σώμα και το Λιμενικό Ταμείο Ζακύνθου.

Την επιτήρηση της παράλιας του Ναυαγίου θα αναλάβει το Λιμενικό και το Λιμενικό Ταμείο Ζακύνθου.

Υπενθυμίζεται πως η παραλία είχε κλείσει στις 14 Σεπτεμβρίου του 2018, μετά την πτώση βράχων σε τμήμα της παραλίας που επέφερε τον τραυματισμό τουριστών.

Ελλάδα
1

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Δήμαρχος Αράχωβας για μποτιλιάρισμα: Μεγάλο αυτοκίνητο οδικής βοήθειας δεν είχε αλυσίδες και έκλεισε τις δύο λωρίδες

Ελλάδα / Δήμαρχος Αράχωβας για μποτιλιάρισμα: Μεγάλο αυτοκίνητο οδικής βοήθειας δεν είχε αλυσίδες και έκλεισε τις δύο λωρίδες

«Η Τροχαία έκανε ελέγχους αλλά αν κλείσουν και τα δύο τα ρεύματα, θα μπλοκαριστεί και η Τροχαία και τα εκχιονιστικά μέσα στις ουρές» εξήγησε
LIFO NEWSROOM
ΕΥΔΑΠ για τα λύματα στην παραλιακή: Το δίκτυο αποχέτευσης υπερφορτώνεται λόγω των 7.000 παράνομων συνδέσεων

Ελλάδα / ΕΥΔΑΠ για λύματα στην Παραλιακή: Το δίκτυο υπερφορτώνεται λόγω 7.000 παράνομων συνδέσεων

Η εταιρεία εξέδωσε ανακοίνωση με την οποία παραδέχεται το πρόβλημα και το αποδίδει στις παράνομες συνδέσεις στο δίκτυο, για τις οποίες, όπως τόνισε, λαμβάνονται μέτρα
LIFO NEWSROOM

σχόλια

1 σχόλια
Γιατί δεν λέτε τι πιέσεις ασκήθηκαν και από ποιους για να τροποποιηθεί η απόφαση ! Το λιμενικό δηλαδή θα διαθέτει σκάφος ολη μερα αποκλειστικά για το ναυάγιο ,όταν δεν διαθέτει σκάφος για πιο σοβαρές περιπτώσεις;ποιος άλλος θα έχει την εποπτεία και με ποιο τρόπο στα δεκάδες δρομολόγια από και προς το ναυάγιο ?