O Ηλίας δηλώνει Nintendo kid, λάτρης του streetwear και εραστής του φαγητού

O Ηλίας δηλώνει Nintendo kid, λάτρης του streetwear και εραστής του φαγητού Facebook Twitter
Βλέπω νέα παιδιά πιο συνειδητοποιημένα απ' ό,τι παλιότερα σε θέματα όπως το gender fluidity, τον ρατσισμό και τον σεξισμό. Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO
0

Πες μου κάτι για σένα.

Είμαι Nintendo kid, λάτρης του streetwear και εραστής του φαγητού.

— Πώς γίνεται να κάνεις έρωτα με το φαγητό;

Αν μαγειρεύει κανείς, πιστεύω πως πρέπει να έχει ένα mini crush με τις πρώτες ύλες, την επεξεργασία και τη διαχείρισή τους και όλο αυτό να αποδίδεται στη γεύση. Έχει κάτι ερωτικό η μαγειρική. Έτσι το εννοούσα!

— Πώς βρέθηκες να κάνεις εκπομπή στο ραδιόφωνο;

Ύστερα από κάποια χρόνια σπουδών και εργασίας στο Λονδίνο αποφάσισα πως μου έλειψε η Ελλάδα. Αφού ολοκλήρωσα τις σπουδές μου πάνω στο songwriting και τη μουσική παραγωγή, σκέφτηκα πόσο μου αρέσει να μιλάω για μουσική, για την ενορχήστρωση, τον στίχο, τις επιρροές. Στον σταθμό όπου δουλεύω αγκάλιασαν αυτή μου την πτυχή κι έτσι έγινα κι εγώ κομμάτι της ομάδας.

Όλα έχουν ένα σκοπό ύπαρξης. Κάτι που μπορεί να σιχαίνομαι πάνω μου, σε κάποιον άλλον μπορεί να λειτουργεί. Για παράδειγμα, τα ski-goggles.

— Πες μου ένα κομμάτι που βάζεις συνέχεια τελευταία;

To FEAR του Ian Brown. Βρίσκω αριστουργηματικό το γεγονός πως σε κάθε στροφή δημιουργείται η ακροστιχίδα FEAR (η πρώτη λέξη κάθε στίχου ξεκινά αντίστοιχα με τα γράμματα f, e, a, r). Το τρομερό είναι πως ακόμα και με αυτό τον περιορισμό ο στίχος καταφέρνει να έχει συνοχή και να είναι σχετικός με το σήμερα.

— Ποιο είναι το πιο αγαπημένο σου μαγαζί για ψώνια;

Το Διαδίκτυο.

— Στον λογαριασμό σου στο Instagram φωτογραφίζεσαι με διάφορα outfits. Ποιο είναι το σκεπτικό σου;

Επέλεξα να μη μοιράζομαι τη προσωπική μου ζωή στα social media αλλά την αγάπη μου για το streetwear. Και επειδή αγαπώ το visual nostalgia που κυριαρχεί στις μέρες μας σκέφτηκα πως αυτή η χρήση των social είναι πιο δημιουργική.

— Έχεις πέσει θύμα της μόδας;

Με τέτοιο βομβαρδισμό που δεχόμαστε όλοι από τις οθόνες μας, όποιος πει «όχι» λέει ψέματα.

— Τι σου αρέσει στην Αθήνα αυτήν τη στιγμή;

Μια προοδευτική ανησυχία στη νεολαία της Αθήνας που αμφισβητεί κοινωνικά κλισέ τα οποία κυριαρχούν πολλά χρόνια.

O Ηλίας δηλώνει Nintendo kid, λάτρης του streetwear και εραστής του φαγητού Facebook Twitter
Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO

— Πες μου κάτι πιο συγκεκριμένο.

Βλέπω νέα παιδιά πιο συνειδητοποιημένα απ' ό,τι παλιότερα σε θέματα όπως το gender fluidity, τον ρατσισμό και τον σεξισμό.

— Υπάρχει κάτι που σιχαίνεσαι στα τελευταία trends;

Όλα έχουν ένα σκοπό ύπαρξης. Κάτι που μπορεί να σιχαίνομαι πάνω μου, σε κάποιον άλλον μπορεί να λειτουργεί. Για παράδειγμα, τα ski-goggles.

— Τι φοράς σήμερα;

Μπλούζα Collusion (€17), denim Collusion (€40), Roberi & Fraud γυαλιά (€220), Eytys αθλητικά (€220), belt bag (€18), ζώνη (€12).

— Που πηγαίνεις τώρα;

Πηγαίνω σπίτι να «μαγειρέψω» και να ετοιμάσω το αυριανό playlist για την εκπομπή.

— Τι θα μαγειρέψεις;

Κάτι απλό και γρήγορο. Kριθάρι με κιμά, curry και γιαούρτι. Το φτιάχνω συχνά.

Ο Ηλίας Ζουμπούλης είναι σύμβουλος προγράμματος και ραδιοφωνικός παραγωγός στο Νostos 100.6. Η καθημερινή του εκπομπή είναι από τις 12 έως τις 2 το μεσημέρι.

@ilias.zoumpoulis

 

Μόδα & Στυλ
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Νύχια

Μόδα & Στυλ / Τα μακριά νύχια και το slut shaming στην εργασία

Τρεις γυναίκες δημοσιογράφοι συζητούν για τα αρνητικά σχόλια και τις προκαταλήψεις που συνοδεύουν ακόμα τη γυναικεία εμφάνιση και για το γεγονός πως οι περισσότερες στερεοτυπικές απόψεις στον χώρο εργασίας έχουν να κάνουν με το φύλο.
ΤΑΤΙΑΝΑ ΤΖΙΝΙΩΛΗ
Έκανε ο Marc Jacobs καλύτερα τη δουλειά της Anna Wintour;

Μόδα & Στυλ / Έκανε ο Marc Jacobs καλύτερα τη δουλειά της Anna Wintour;

Ο Marc Jacobs υπογράφει το τεύχος Δεκεμβρίου της αμερικανικής «Vogue», κατακτώντας άλλη μια πρωτιά στην παθιασμένη καριέρα του, που ταυτίστηκε με επιδείξεις-υπερθεάματα, το grunge των ’90s και το fusion της πολυτελούς μόδας με την τέχνη.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Ode to socks: Δείξε μου τις κάλτσες σου να σου πω ποιος είσαι

Radio Lifo / Δείξε μου τις κάλτσες σου να σου πω ποιος είσαι

Πότε ακριβώς οι κάλτσες, από ασήμαντη λεπτομέρεια, έγιναν οι πρωταγωνίστριες στο ντύσιμο; H Μερόπη Κοκκίνη μιλά με την Ξένια Βανικιώτη, τη δημιουργό της πιο δημοφιλούς ελληνικής εταιρείας cool καλτσών, της Ode to socks.
ΜΕΡΟΠΗ ΚΟΚΚΙΝΗ
Η Άνοιξη του 2025

Μόδα & Στυλ / Άνοιξη 2025: Τα ντεφιλέ δεν κράτησαν χαμηλό προφίλ

Στα ατέλειωτα χιλιόμετρα πασαρέλας των περασμένων ημερών, η χειροποίητη δεξιοτεχνία, η πυκνή σημειολογία, οι μεταγραφές και οι επέτειοι προσέφεραν συγκινήσεις σε μια μεταβατική περίοδο για το σύνολο της βιομηχανίας του high fashion.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
We Will Always Have London: Η νέα καμπάνια του οίκου Gucci πρωταγωνιστεί η Debbie Harry

Μόδα & Στυλ / Η Nan Goldin φωτογραφίζει την Debbie Harry για τη νέα καμπάνια του οίκου Gucci

Η Debbie Harry και η Kelsey Lu, φωτογραφημένες από την οραματίστρια Nan Goldin, είναι οι πρωταγωνίστριες μιας ιστορίας ανθρώπων, τόπων και στιγμών: μια ωδή στη διαχρονική γοητεία του Λονδίνου και τη βαθιά σύνδεση του Οίκου με την πόλη.
THE LIFO TEAM
Το μέλλον της μόδας; Ρούχα από ανθρώπινα μαλλιά

Μόδα & Στυλ / Ρούχα από ανθρώπινα μαλλιά: Το μέλλον της μόδας;

Η Zsofia Kollar, ιδρύτρια της εταιρείας Human Material Loop, εξηγεί στη LiFO πώς φιλοδοξεί να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο σχετιζόμαστε με τα ρούχα μας, επαναπροσδιορίζοντας αυτό που εννοούμε όταν λέμε «ύφασμα».
ΛΑΣΚΑΡΙΝΑ ΛΙΑΚΑΚΟΥ