Το ΔΣ της Αττικό Μετρό προχώρησε στην έγκριση του πρακτικού της τεχνικής αξιολόγησης για την πρώτη φάση της γραμμής 4 (Άλσος Βείκου - Γουδή), ύψους 1,8 δισ. ευρώ.
Αυτό σημαίνει πως πλέον οι δύο συμμετέχουσες στο διαγωνισμό κοινοπραξίες Άκτωρ-Ansaldo-Hitachi-Rail Italy και J&P Άβαξ-Ghella-Alstom προχωρούν στην επόμενη φάση του διαγωνισμού, όπου θα αξιολογηθούν οι οικονομικές προσφορές, μετέδωσε το capital.gr.
Ουσιαστικά πρόκειται για βήμα που θα καθορίσει ποιο σχήμα θα αναλάβει το έργο, με την κοινοπραξία J&P Άβαξ-Ghella-Alstom να διαθέτει προβάδισμα στη φάση της τεχνικής προσφοράς.
Το τμήμα Άλσος Βεΐκου – Γουδή είναι μήκους 12,8 χλμ. και περιλαμβάνει 15 υπόγειους σταθμούς (Βεΐκου, Γαλάτσι, Ελικώνος, Κυψέλη, Δικαστήρια, Αλεξάνδρας, Εξάρχεια, Ακαδημίας, Κολωνάκι, Ευαγγελισμός, Καισαριανή, Πανεπιστημιούπολη, Ιλίσια, Ζωγράφου, Γουδή).
Συμβατικά ο χρόνος ολοκλήρωσης των εργασιών είναι οκτώ χρόνια αλλά ενδεχόμενες αντιδράσεις σε περιοχές όπως τα Εξάρχεια, είναι πιθανό να φέρουν καθυστέρηση. Ειδάλλως εκτιμάται πως θα μπορούσε η νέα γραμμή του μετρό να βρίσκεται σε λειτουργία το 2030, εάν κι εφόσον ξεκινήσει ο κύριος όγκος των εργασιών τέλη 2020.
Να σημειωθεί πως στο έργο δεν κατέθεσε προσφορά η κοινοπραξία ΤΕΡΝΑ-Vinci-Siemens, ενώ άγνωστο παραμένει το τι θα γίνει με την προσφυγή που κατέθεσε ο όμιλος Μυτιληναίου στο Συμβούλιο της Επικρατείας.
σχόλια