Τα 3 βασικά χαρακτηριστικά μιας επιτυχημένης στρατηγικής στα social media

Τα 3 βασικά χαρακτηριστικά μιας επιτυχημένης στρατηγικής στα social media Facebook Twitter
0

ADVERTORIAL

Μέσα στα επόμενα δύο χρόνια, το budget των online διαφημίσεων αναμένεται να φτάσει τα 329 δισ. δολάρια έναντι των 246 δισ. δολαρίων το 2018 (Social Media Today, 2019), ποσό που αντιστοιχεί στο 49% του συνόλου των διαφημιστικών δαπανών παγκοσμίως.

Η διαφήμιση στο Ίντερνετ είτε έχει να κάνει με τη διαφήμιση Google είτε με τη διαφήμιση social media, σιγά σιγά αναμένεται να αντικαταστήσει τις παραδοσιακές μεθόδους. Η αυξητική αυτή τάση έρχεται να επιβεβαιώσει την πρόθεση των περισσότερων επιχειρήσεων και επιχειρηματιών που σκοπεύουν να αυξήσουν το ποσό που επενδύουν για διαφημίσεις online για φέτος. Με άλλα λόγια, ο ανταγωνισμός αναμένεται να είναι σκληρός.


Το να κάνετε πίσω τώρα, ίσως αποτελεί μια σκέψη για την αποφυγή αύξησης των εξόδων σας. Κάνοντας πίσω όμως, το μόνο που θα καταφέρετε είναι να αφήσετε το πεδίο ελεύθερο για τους ανταγωνιστές σας. Βασικό σας στόχος από δω και πέρα θα πρέπει να αποτελεί η βελτιστοποίηση των καμπανιών που τρέχετε ήδη και εάν για οποιοδήποτε λόγο δεν διαφημίζεστε ήδη online ή δεν κάνετε οποιαδήποτε διαχείριση social media, τώρα είναι η καλύτερη στιγμή για να ξεκινήσετε.


Για να εξασφαλίσετε ότι το brand σας θα μπορέσει να ξεχωρίσει στο νέο τοπίο που διαμορφώνεται θα πρέπει να είστε ενήμεροι για το ποια χαρακτηριστικά ορίζουν μια επιτυχημένη στρατηγική.


Τι είναι αυτό που θα σας κάνει να πετύχετε; Σίγουρα τόσο ο σχεδιασμός όσο και η κατασκευή ιστοσελίδας αλλά και η κατασκευή λογοτύπου παίζουν πολύ σημαντικό ρόλο, όμως από μόνα τους δεν αρκούν. Διαβάστε παρακάτω τις 3 βασικές συμβουλές που θα σας βοηθήσουν:

1. Θα πρέπει να είστε εκεί που είναι οι πελάτες σας

Και όταν λέμε εκεί, εννοούμε παντού. To 2019 ο μισός πληθυσμός της χώρας διατηρεί ήδη λογαριασμό στο Facebook (51,06%) ενώ το 1/3 στο Instagram (28,78%). Τι μας λέει αυτό; Πως αν δεν διαθέτουμε ως επιχείρηση λογαριασμό σε αυτά τα μέσα, τότε σίγουρα χάνουμε δυνητικούς πελάτες.


Το ίδιο ισχύει και για τους λογαριασμούς με ελάχιστη ή καθόλου δραστηριότητα. Ο αλγόριθμος του Facebook θεωρεί τη μη ενημερωμένη σελίδα σας ως μη χρήσιμη και αναπόφευκτα την περιορίζει.


Η διαχείριση των σελίδων σας τόσο στο Facebook όσο και στο Instagram δεν είναι απλή υπόθεση. Απαιτεί χρόνο και γνώση που εάν δεν έχετε, δεν θα μπορέσετε να αποκομίσετε τα μέγιστα από τα δυο αυτά μέσα. Ένα digital agency που εξειδικεύεται στο social media marketing, το social media photography, τη βελτιστοποίηση ιστοσελίδων, τη δημιουργία eshop & προώθηση seo είναι βέβαιο πως θα σας δώσει την λύση ενώ θα σας γλυτώσει πολύτιμο χρόνο που μπορείτε να αφιερώσετε στην επιχείρησή σας.

2. Πειθαρχία και συνέπεια

Τα 3 βασικά χαρακτηριστικά μιας επιτυχημένης στρατηγικής στα social media Facebook Twitter

Τα social media μπορούν να αυξήσουν τις πωλήσεις σας και να δημιουργήσουν ένα πιστό κοινό που θα επιστρέφει σε εσάς ξανά και ξανά. Αυτό όμως δεν θα συμβεί απευθείας. Θα χρειαστεί να το πετύχετε μέσω μιας μακροπρόθεσμης στρατηγικής που απαιτεί οργάνωση και συνέπεια.


Για μία σωστή και επαγγελματική σελίδα Facebook οργανώστε το υλικό σας (φωτογραφίες, βίντεο, γραφιστικά κ.ά.) και δημιουργήστε ένα πλάνο με τα posts που θα ανεβάζετε σε όλα τα social media –μαζί με το copy και τις λεζάντες– για όλο τον επόμενο μήνα. Προγραμματίστε τα posts συγκεκριμένες ώρες και μέρες ώστε να μην χρειάζεται να είστε διαρκώς απασχολημένοι με αυτήν τη διαδικασία.


Tip: Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε online πλατφόρμες όπως το Hootsuite ή το Buffer που θα σας βοηθήσουν να κερδίσετε χρόνο, μια και μπορούν, βάση προγραμματισμού, να κάνουν τα posts για εσάς. Και τα δυο προσφέρουν δωρεάν accounts που καλύπτουν τις απαιτήσεις των περισσότερων επιχειρήσεων.


Τέλος, για το Instagram προτείνεται η χρήση εφαρμογών που σας επιτρέπουν να οργανώνατε από πριν το aesthetic feed του προφίλ σας. Οι δημοφιλέστερες από αυτές είναι το Unum & το PlanOnly.


3. Διατηρήστε το brand σας εντός των τάσεων

Επιλέξτε την τάση που ευθυγραμμίζεται με τους επιχειρηματικούς σας στόχους και μείνετε συνεπής μαζί της. Ένα από τα πρωταρχικά χαρακτηριστικά μιας επιτυχημένης και αποτελεσματικής παρουσίας στα social media είναι η ικανότητά σας να αξιοποιείτε τις τελευταίες τάσεις για να παραμείνει το brand σας «επίκαιρο».


Μια καλή τακτική θα ήταν να παρακολουθείτε τον ανταγωνισμό σε διεθνές επίπεδο ώστε να μένετε ενημερωμένοι. Ακολουθήστε τα σχετικά με το brand σας hashtags σε Facebook και Instagram και πάρτε ιδέες.


Branding Bonus Tip: Γνωρίζετε τα Instagram Story Stickers και gifs; Το ξέρετε ότι μπορείτε να φτιάξετε και να δημοσιεύσετε τα δικά σας branded gif stickers και στη συνεχεία να τα προσθέσετε στις ιστορίες σας δημιουργώντας μοναδική αλληλεπίδραση με το κοινό σας; Εάν όχι, μπορείτε να επισκεφθείτε τα διαφημιστικά γραφεία της InYourCity, έτσι ώστε μέσα από συνεργασία να βρείτε τον τρόπο για να δημιουργήσετε εξατομικευμένα gif stickers για το brand σας βασισμένα εξολοκλήρου πάνω στην δική σας εταιρική ταυτότητα.

Εν κατακλείδι

Τα 3 βασικά χαρακτηριστικά μιας επιτυχημένης στρατηγικής στα social media Facebook Twitter

Ακολουθώντας τι παραπάνω συμβουλές στα social media με συνέπεια θα καταφέρετε να ξεχωρίσετε έναντι των ανταγωνιστών σας και να κερδίσετε μια περίοπτη θέση στο μυαλό των πελατών σας. Μαζί με μια συνεπή στρατηγική για δημιουργία ιστοσελίδας, σχεδιασμό ιστοσελίδας, κατασκευή eshop, δημιουργία λογοτύπου, φιλοξενία ιστοσελίδων και προώθηση ιστοσελίδων, θα φτάσετε στην επιτυχία.


Δεν είστε σίγουροι ακόμα για το πώς να ξεχωρίσετε στα social media; Η διαφημιστική εταιρεία InYourCity, μια από τις καλύτερες εταιρείες digital marketing σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, είναι εδώ με την εξειδικευμένη ομάδα της για να σας βοηθήσει να χτίσετε μια δυνατή παρουσία στον πολυσύνθετο κόσμο των social media αυξάνοντας παράλληλα τις πωλήσεις σας.


Θέλετε να μάθετε να διαχειρίζεστε αποτελεσματικά τα social media της επιχείρησής σας; Κλείστε θέση σε ένα από τα σεμινάρια digital marketing που προσφέρει η εταιρία.


Μπορείτε να καλέσετε και να κλείσετε ραντεβού σε Αθήνα (210 2203215) και Θεσσαλονίκη (2310529700) και να χαράξετε από την αρχή την στρατηγική σας στα social media.

TV & Media
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Μπέζος, Μελέτης Ηλίας και Γκοτσόπουλος θυμούνται τα Χριστούγεννα που πέρασαν στον στρατό

TV & Media / Μπέζος, Μελέτης Ηλίας και Γκοτσόπουλος θυμούνται τα Χριστούγεννα που πέρασαν στον στρατό

Οι καλεσμένοι,  Γιάννης Μπέζος, Μελέτης Ηλίας, Δημήτρης Γκοτσόπουλος, μιλούν στην κάμερα της εκπομπής για τις εμπειρίες τους από τα χρόνια που υπηρέτησαν τη θητεία τους
LIFO NEWSROOM
Λαζόπουλος για Νίκο Ρωμανό: «Όλοι έχουν δικαίωμα ν' ακούγονται, ιδιαίτερα όσοι έχουν εκτίσει την ποινή τους»

TV & Media / Λαζόπουλος για Νίκο Ρωμανό: «Όλοι έχουν δικαίωμα ν' ακούγονται, ιδιαίτερα όσοι έχουν εκτίσει την ποινή τους»

«Ήταν πολύ μικρός το βράδυ που σκοτώθηκε ο φίλος του, Αλέξανδρος Γρηγορόπουλος» - Aιχμές για το επιλεκτικό δημόσιο βήμα που συνοδεύεται από δημοσιογραφική επιείκεια σε άλλα πρόσωπα
LIFO NEWSROOM
«Να αντισταθούμε στην κακιστοκρατία»: Μετά από 25 χρόνια, ο Πολ Κρούγκμαν αποχαιρετά τους New York Times

Media / «Να αντισταθούμε στην κακιστοκρατία»: Μετά από 25 χρόνια, ο Πολ Κρούγκμαν αποχαιρετά τους New York Times

Στην τελευταία του στήλη για την εφημερίδα ο επιφανής αρθρογράφος και κάτοχος του Νόμπελ Οικονομίας αναζητά την ελπίδα σε μια εποχή βαθιάς πικρίας και δυσαρέσκειας.
THE LIFO TEAM