Ο πατέρας της Μέγκαν Μαρκλ απαντά για το γράμμα της: «Καταρρακώθηκα και θύμωσα»

Ο πατέρας της Μέγκαν Μαρκλ απαντά για το γράμμα της: «Καταρρακώθηκα και θύμωσα» Facebook Twitter
0

Πριν από μερικές ημέρες, οι πρίγκιπας Χάρι και Μέγκαν Μαρκλ έκαναν μήνυση στην Mail on Sunday επειδή δημοσίευσε αποσπάσματα ιδιωτικής επιστολής της Δούκισσας στον πατέρα της. Και τώρα ο Τόμας Μαρκλ αποφάσισε να εξηγήσει γιατί έδωσε στην εφημερίδα το γράμμα της κόρης του.

Ο πατέρας της Μέγκαν Μαρκλ παραδέχθηκε πως ήταν εκείνος που διέρρευσε αποσπάσματα του γράμματος, αλλά αρνείται πως πληρώθηκε σχετικά, εξηγώντας πως το έκανε απλώς και μόνο για να απαντήσει σε ένα άρθρο του περιοδικού People. Το συγκεκριμένο άρθρο ανέφερε πως ο Τόμας είχε απορρίψει επανειλημμένες προσπάθειες της κόρης του να συμφιλιωθούν. 

Η όλη ιστορία ξεκίνησε την περασμένη Τρίτη όταν ο πρίγκιπας Χάρι ανακοίνωσε την απόφαση της Μέγκαν να μηνύσει την μητρική εταιρία της βρετανικής Mail, Associated Newspapers, κάνοντας λόγο για «συνεχείς παραποιήσεις» και μια «αδίστακτη εκστρατεία» εναντίον την Δούκισσας του Σάσεξ.

Η πέντε σελίδων επιστολή -που έστειλε η Μέγκαν στον πατέρα της μετά τον βασιλικό γάμο- ερμηνεύθηκαν από ανώνυμους φίλους της Δούκισσας ως μια προσπάθεια επανόρθωσης της σχέσης τους. Την Κυριακή, ο Τόμας Μαρκλ είπε στην Mail on Sunday πως σκόπευσε να κρατήσει κρυφό το γράμμα, αλλά εξαγριώθηκε από το άρθρο του People.

«Αποφάσισα να δώσω στη δημοσιότητα μέρη του γράμματος λόγω του άρθρου των φίλων της Μέγκαν στο περιοδικό People. Πρέπει να υπερασπιστώ τον εαυτό μου. Κυκλοφόρησα μόνο αποσπάσματα επειδή το υπόλοιπο μέρος ήταν πολύ οδυνηρό. Το γράμμα δεν ήταν πολύ τρυφερό απέναντί μου. Με πλήγωσε», είπε ο Τόμας Μαρκλ. Επιπλέον διέψευσε τις φήμες πως προσπάθησε να επικοινωνήσει με την Μέγκαν μετά τον γάμο της. 

Το αρχικό άρθρο του People ανέφερε πως ο Τόμας είχε προσπαθήσει να εκμεταλλευτεί το όνομα της κόρης του, και επικαλούμενο φίλο της Μέγκαν είχε γράψει πως στην επιστολή η Δούκισσα έλεγε στον πατέρα της να σταματήσει να την στοχοποιεί μέσω των μίντια ώστε να διορθωθεί η σχέση τους. Ο πατέρας της ωστόσο χαρακτήρισε το γράμμα ως «τελευταίο αντίο». «Όταν το άνοιξα, ήλπιζα πως ήταν ο κλάδος ελιάς που περίμενα τόσο. Περίμενα πως θα ήταν ένα βήμα προς την συμφιλίωση. Αντιθέτως με πλήγωσε πολύ. Καταρρακώθηκα τόσο που δεν μπορούσα να το δείξω σε κανέναν και δεν θα το έκανα ποτέ, αν δεν ερχόταν εκείνο το άρθρο του People που σήμαινε πως έπρεπε να υπερασπιστώ τον εαυτό μου», δήλωσε ο Τόμας Μαρκλ.

Με πληροφορίες από Vanity Fair

Πολιτισμός
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΛΕΞ: Έβγαλε το νέο άλμπουμ και αποθεώθηκε - «Παπαλουκάς, Διαμαντίδης και Σπανούλης μαζί» γράφουν

Πολιτισμός / ΛΕΞ: Έβγαλε νέο άλμπουμ και αποθεώθηκε - «Παπαλουκάς, Διαμαντίδης και Σπανούλης μαζί» γράφουν

Τα χρόνια έχουν περάσει, οι καιροί έχουν αλλάξει και ο καλλιτέχνης της ραπ σκηνής με τα γεμάτα γήπεδα «σα να παίρνουμε πρωτάθλημα» φροντίζει να εξελίσσεται και να μην μένει στα παλιά
LIFO NEWSROOM
Η έκθεση «Οι Έλληνες: Από τον Αγαμέμνονα στον Μέγα Αλέξανδρο» εγκαινιάστηκε στο Πεκίνο

Πολιτισμός / Η έκθεση «Οι Έλληνες: Από τον Αγαμέμνονα στον Μέγα Αλέξανδρο» εγκαινιάστηκε στο Πεκίνο

«Οι επισκέπτες θα κατανοήσουν καλύτερα γιατί ο ελληνικός πολιτισμός δεν είναι μόνο η κοιτίδα του Δυτικού Πολιτισμού, αλλά έχει τεράστιο αποτύπωμα και στην Ασία» τόνισε ο πρέσβης της Ελλάδας στην Κίνα
LIFO NEWSROOM
Μουσείο Prado: Tα αληθινά χρώματα της γλυπτικής φωτίζουν την «χρυσή εποχή» της Ισπανίας

Πολιτισμός / Μουσείο Prado: Tα αληθινά χρώματα της γλυπτικής φωτίζουν την «χρυσή εποχή» της Ισπανίας

Η έκθεση «Χέρι με χέρι: Γλυπτική και Χρώμα στην Ισπανική Χρυσή Εποχή», καταδεικνύει ότι ο δυτικός καλλιτεχνικός κανόνας δεν έκανε διακρίσεις σε βάρος ορισμένων καλλιτεχνών μόνο λόγω γεωγραφίας και φύλου, αλλά και λόγω των υλικών που χρησιμοποιούσαν
LIFO NEWSROOM
Κίλιαν Μέρφι

Πολιτισμός / Ο Κίλιαν Μέρφι, ο Νόμος του Μέρφι και η Μαριόν Κοτιγιάρ από αύριο στους κινηματογράφους

Η κινηματογραφική μεταφορά των «Μικρών Πραγμάτων σαν κι Αυτά», ένα εγχώριο εμπορικό στοίχημα από τον σκηνοθέτη της «Ευτυχίας» και τρεις ακόμα επιλογές.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ