Γαλλική εταιρεία πουλάει κρασί για τον εορτασμό του Brexit, σε αριθμημένες φιάλες με νιφάδες χρυσού

Γαλλική εταιρεία πουλάει κρασί για τον εορτασμό του Brexit, σε αριθμημένες φιάλες με νιφάδες χρυσού Facebook Twitter
0

Μία γαλλική εταιρεία, η Gold Emotion, λανσάρισε κρασί για τον εορτασμό του Brexit και το εμφιάλωσε σε φιάλες που περιέχουν νιφάδες χρυσού 24 καρατίων. 

Στην ετικέτα του κρασιού  φιγουράρει η «Γιούνιον Τζακ», και η φράση "Brexit, we made history", ενώ το μπουκάλι περιέχει Chardonnay. Παρότι δεν είναι σαφές πώς το Brexit θα επηρεάσει το εμπόριο ανάμεσα στη Μεγάλη Βρετανία και την Ευρώπη, προς το παρόν το κρασί πωλείται έναντι 157 ευρώ, ενώ η ροζέ εκδοχή του αγγίζει τα 168 ευρώ. «Γι αυτούς που θέλουν να γιορτάσουν το Brexit», διαβάζει κάποιος στην ανάγλυφη ετικέτα, όπου αναγράφεται και ο αύξων αριθμός του κάθε μπουκαλιού. 

Η εταιρεία παράγει αρκετά διαφορετικά προϊόντα, με το συγκεκριμένο κρασί, που φτιάχτηκε για τους εορτασμούς «ενός ορόσημου στην ιστορία της Βρετανίας», να είναι το πιο αμφιλεγόμενο από όλα. Ένα στέλεχος της εταιρείας, ο 
Olivier Pocholuk, ανέφερε ότι από την προηγούμενη εβδομάδα που παρουσιάστηκε το κρασί υπάρχει αρκετά μεγάλο ενδιαφέρον γι αυτό. Ανάμεσα σε όσους ενδιαφέρονται και ένας Γάλλος επιχειρηματίας που θέλει να το αγοράσει για τους Βρετανούς πελάτες του. 

Γαλλική εταιρεία πουλάει κρασί για τον εορτασμό του Brexit, σε αριθμημένες φιάλες με νιφάδες χρυσού Facebook Twitter

Σύμφωνα με τον ίδιο οι φιάλες με τις νιφάδες χρυσού 24 καρατίων αγοράζονται για γάμους, τον εορτασμό της πρωτοχρονιάς, τις μεγάλες εμπορικές συμφωνίες «και γιατί όχι και για το Brexit;». 

«Μερικοί πελάτες μας αγοράζουν τα μπουκάλια μας και τα κρατάνε ως ένα κομμάτι τέχνης», προσθέτει. «Είναι κάτι το μοναδικό, όπως άλλωστε και το Brexit». 

Με πληροφορίες από CNN

Διεθνή
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Υπερτουρισμός: Το καλοκαίρι που η Ευρώπη γύρισε την πλάτη στους τουρίστες - Ανάλυση της Washington Post

Διεθνή / Υπερτουρισμός: Το καλοκαίρι που η Ευρώπη γύρισε την πλάτη στους τουρίστες - Ανάλυση της Washington Post

«Με τον αριθμό των επισκεπτών να αυξάνεται στα ύψη σε κορυφαίους προορισμούς όπως η Βαρκελώνη και η Βενετία, οι ντόπιοι το λένε δυνατά και καθαρά: Αρκετά», γράφει η αμερικανική εφημερίδα - Τι επισημαίνει για την περίπτωση της Ελλάδας
LIFO NEWSROOM