Το κύμα εμψύχωσης του Φυσικού Μεταλλικού Νερού ΑΥΡΑ «έσπασε τον τοίχο» στον 37ο Αυθεντικό Μαραθώνιο της Αθήνας

Το κύμα εμψύχωσης του Φυσικού Μεταλλικού Νερού ΑΥΡΑ «έσπασε τον τοίχο» στον 37ο Αυθεντικό Μαραθώνιο της Αθήνας Facebook Twitter
0

Για 22η συνεχή χρονιά, και ακόμα πιο δυναμικά, υποστήριξε και φέτος το Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΑΥΡΑ, της Coca-Cola Τρία Έψιλον, τους 60.000 δρομείς του Αυθεντικού Μαραθώνιου της Αθήνας. Μέσα από την ενεργοποίηση του AVRA Wave, δημιουργήθηκε ένα μεγάλο κύμα εμψύχωσης για τους Μαραθωνοδρόμους, το οποίο είχε ως στόχο να τους οδηγήσει μέχρι το τέλος της διαδρομής.

Το κύμα εμψύχωσης του Φυσικού Μεταλλικού Νερού ΑΥΡΑ «έσπασε τον τοίχο» στον 37ο Αυθεντικό Μαραθώνιο της Αθήνας Facebook Twitter


Η μεγαλύτερη αθλητική γιορτή στην Ελλάδα πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία το Σάββατο 9 Νοεμβρίου, με τη διαδρομή των 10χλμ. και την Κυριακή 10 Νοεμβρίου, με τις διαδρομές των 5 και 42χλμ. Το Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΑΥΡΑ, ως το επίσημο νερό του Μαραθωνίου, φρόντισε για την ενυδάτωση των αθλητών σε όλους τους σταθμούς εφοδιασμού, ενώ φέτος προσκάλεσε για πρώτη φορά τους δικούς τους υποστηρικτές να βρεθούν στα πιο καίρια σημεία της μαραθώνιας διαδρομής για να τους εμψυχώσουν.

Καθ' όλη τη διάρκεια της Κυριακής, τα Αvra Wave mini buses, μικρά λεωφορεία των 10 ατόμων, εκτελούσαν συνεχή δρομολόγια, με αφετηρία τους σταθμούς μετρό «Δ. Πλακεντίας» και «Ευαγγελισμός», και κατεύθυνση το 31ο χλμ. της Μαραθώνιας διαδρομής (Στ. Αγίας Παρασκευής) και τον τερματισμό στο Καλλιμάρμαρο, αντίστοιχα. Μέσα από την ενέργεια του Φυσικού Μεταλλικού Νερού ΑΥΡΑ, περισσότεροι από 300 υποστηρικτές δημιούργησαν ένα δυναμικό κύμα υποστήριξης και με φωνές, μηνύματα και χαμόγελα «έσπασαν» τον τοίχο μαζί με όλους τους δρομείς, στο δυσκολότερο σημείο του αγώνα.

Το κύμα εμψύχωσης του Φυσικού Μεταλλικού Νερού ΑΥΡΑ «έσπασε τον τοίχο» στον 37ο Αυθεντικό Μαραθώνιο της Αθήνας Facebook Twitter

Δυναμικό «παρών» έδωσε φυσικά για ακόμη μία χρονιά και η AVRA Running Team, η οποία, με τη συμμετοχή περισσότερων από 600 δρομέων, εργαζόμενων και φίλων της Coca-Cola Τρία Έψιλον, αγωνίστηκε σε όλους τους αγώνες.

Η Άννα Κοκκάλη, μέλος της AVRA Running Team και δρομέας των 42χλμ. δήλωσε: «Η Μαραθώνια Διαδρομή ήταν για ακόμη μία φορά καθηλωτική, από την αφετηρία στον Μαραθώνα μέχρι και τον τερματισμό στο Καλλιμάρμαρο. Η κορύφωση όλης της προετοιμασίας μου ήρθε στο 31ο χλμ., όταν είχα αρχίσει να νιώθω τις δυνάμεις μου να με εγκαταλείπουν και για μερικά δευτερόλεπτα σκέφτηκα να τα παρατήσω. Εκείνη ακριβώς ήταν η στιγμή που είδα τους δικούς μου ανθρώπους να ζητωκραυγάζουν για μένα και γέμισα και πάλι ενέργεια.

Ενέργεια να τρέξω για να τους συναντήσω στον τερματισμό και να τους ευχαριστήσω που μέσω των AVRA Wave minibuses βρέθηκαν στο πλευρό μου στα σημαντικότερα σημεία της διαδρομής. Η υποστήριξη από τους δικούς μας ανθρώπους είναι πολύ σημαντική για όλους τους δρομείς και κανένας μας δεν θα μπορούσε να τα έχει καταφέρει χωρίς τη δύναμη που λαμβάνει από τους δικούς του ανθρώπους».

Το κύμα εμψύχωσης του Φυσικού Μεταλλικού Νερού ΑΥΡΑ «έσπασε τον τοίχο» στον 37ο Αυθεντικό Μαραθώνιο της Αθήνας Facebook Twitter

Αθλητές και μη, όλοι οι επισκέπτες του Αυθεντικού Μαραθωνίου είχαν τη δυνατότητα να επισκεφθούν το περίπτερο του Φυσικού Μεταλλικού Νερού ΑΥΡΑ, στο Χωριό των Χορηγών, το οποίο τους καλούσε να φροντίσουν την ΑΥΡΑ τους, μέσα από διασκεδαστικές δράσεις. Από το περίπτερο δεν έλειπαν και καλεσμένοι-έκπληξη, όπως οι αθλητές της ΚΑΕ Παναθηναϊκός ΟΠΑΠ Rion Brown και Κώστας Παπαδάκης καθώς και της ομάδας Volley Ανδρών του Παναθηναϊκού Αθλητικού Ομίλου Axel Jacobsen και Lucas Rangel, οι οποίοι φωτογραφήθηκαν με τους παρευρισκόμενους.

Το κύμα εμψύχωσης του Φυσικού Μεταλλικού Νερού ΑΥΡΑ «έσπασε τον τοίχο» στον 37ο Αυθεντικό Μαραθώνιο της Αθήνας Facebook Twitter

Μαζί και οι δρομείς, Αναστασία Μαρινάκου, μέλος της Εθνικής Ομάδας και νικήτρια στα 5χλμ διαδρομής του Αυθεντικού Μαραθωνίου (2015 και 2019) και ο Χριστόφορος Μερούσης, Μαραθωνοδρόμος, μέλος της Ολυμπιακής ομάδας στο Ρίο ντε Τζανέιρο το 2016 και νικητής του πανελληνίου πρωταθλήματος Μαραθωνίου από το 2013ως και το 2016.

Επιχειρείν/Market
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Επιχειρείν/Market / 50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Με κεντρικό μήνυμα το “Express your true colours” και με τη βιτρίνα να μεταμορφώνεται σε καμβά δημιουργικότητας, ο street artist Soteur αναλαμβάνει να αναδείξει την αισθητική της πολύχρωμης επετειακής συλλογής
THE LIFO TEAM
H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Επιχειρείν/Market / H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο χώρο εκδηλώσεων Solid Events, στο Νέο Ψυχικό, που με την επίπλωση και τη διακόσμηση αποκλειστικά των προϊόντων της JYSK μεταμορφώθηκε για λίγο σε ένα σκανδιναβικό Χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν 
THE LIFO TEAM
Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Επιχειρείν / Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Οι ιδρυτές του GGFI, μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του LAGFF Lia Bozonelis και Έρση Δάνου και ο Διευθυντής του LAGFF Άρης Κατωπόδης, θα έχουν την υποστήριξη ενός Συμβουλίου Trustees και μιας ομάδας αξιωματούχων, αποτελούμενης από τους πιο έμπιστους χορηγούς και κορυφαίους επαγγελματίες του Hollywood,
THE LIFO TEAM