Καλωσήρθατε στο online casino της Stoiximan

Καλωσήρθατε στο online casino της Stoiximan Facebook Twitter
0

ADVERTORIAL

Πώς θα σου φαινόταν να είχες το δικό σου καζίνο; Μεγαλειώδες; Συναρπαστικό; Σίγουρα. Αδύνατο; Αποκλείεται, γιατί η Stoiximan το κάνει πραγματικότητα.


Με σημείο αναφοράς την τηλεοπτική ταινία, μεταφερόμαστε σε μια ολόφωτη πόλη για να την παρακολουθήσουμε καθώς ζει και αναπνέει. Κάτι διαταράσσει όμως την ήρεμη καθημερινότητα. Φώτα εμφανίζονται ξαφνικά σε διάφορα σημεία για να της δώσουν μια γοητευτική ομορφιά. Στην αρχή δεν γνωρίζουμε τι τα προκαλεί ή από πού προέρχονται.

Κάθε πλάνο όμως, κάθε κίνηση των πρωταγωνιστών και κάθε δευτερόλεπτο μάς φέρνει όλο και πιο κοντά στη λύση του συναρπαστικού μυστηρίου: ολόκληρη η πόλη έχει γεμίσει με προσωποποιημένες πινακίδες casino, μία για το username κάθε παίκτη του online casino της Stoiximan. Το ταξίδι στην πόλη συνεχίζεται και μας επιτρέπει να ρίξουμε κλεφτές ματιές στο εσωτερικό αυτών των προσωπικών casino, αποδομώντας την παραδοσιακή εικόνα που όλοι έχουμε στο μυαλό μας όταν ακούμε τη λέξη casino.


Με τη συγκεκριμένη καμπάνια, η Stoiximan δημιουργεί μια νέα οπτική παρουσίαση του προϊόντος, τις πολύχρωμες και φωτεινές πινακίδες (Casino Signs) με στόχο την προστιθέμενη αξία στην προσφορά του προϊόντος της, το οποίο μαζικά ενισχυμένο με νέους παρόχους, ολοκαίνουργια παιχνίδια & Live τραπέζια (Ρουλέτα και Blackjack) και εντυπωσιακές καθημερινές προσφορές*, το διαφοροποιούν και το καθιστούν ψηλά σε σχέση με τον ανταγωνισμό.

 


Ως εκ τούτου, η καμπάνια απλώνεται επικοινωνιακά και δημιουργικά σε μια ποικιλία Μέσων. Ξεκινά από ραδιόφωνο και outdoor για να φτάσει έως το digital και το print αγκαλιάζοντας έτσι, όπως ακριβώς και οι προσωποποιημένες πινακίδες της κεντρικής ιδέας, ολόκληρο τον κόσμο.


Οι ειδικά σχεδιασμένες 3D πινακίδες αποπνέουν έναν neo-futuristic αέρα και αποτελούν το κύριο όχημα της εικαστικής ταυτότητας. Παντρεύουν πρωτότυπα την κομψότητα του casino με χαρακτηριστικά στοιχεία του UΙ της εφαρμογής της Stoiximan για να επικοινωνήσουν τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του κάθε παίκτη.


Με σαφή, έξυπνο αλλά και relatable ταυτόχρονα τρόπο, η καμπάνια επικοινωνεί το πως για να ζήσεις την πρωτοποριακή εμπειρία του online casino της Stoiximan δεν χρειάζεται να πας κάπου συγκεκριμένα. Αρκεί η συσκευή της επιλογής σου (σταθερός υπολογιστής, laptop, smartphone ή tablet) και το παιχνίδι στην πλατφόρμα του casino ξεκινά για να σε μεταφέρει σε έναν κόσμο όπου είναι προσιτός σε όλους και προσφέρει χιλιάδες επιλογές. Σε έναν προορισμό απόλυτης διασκέδασης τον οποίο ο παίκτης χτίζει εξ' ολοκλήρου στα μέτρα του.

 

*Ισχύουν όροι & προϋποθέσεις

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Επιχειρείν/Market / 50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Με κεντρικό μήνυμα το “Express your true colours” και με τη βιτρίνα να μεταμορφώνεται σε καμβά δημιουργικότητας, ο street artist Soteur αναλαμβάνει να αναδείξει την αισθητική της πολύχρωμης επετειακής συλλογής
THE LIFO TEAM
H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Επιχειρείν/Market / H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο χώρο εκδηλώσεων Solid Events, στο Νέο Ψυχικό, που με την επίπλωση και τη διακόσμηση αποκλειστικά των προϊόντων της JYSK μεταμορφώθηκε για λίγο σε ένα σκανδιναβικό Χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν 
THE LIFO TEAM
Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Επιχειρείν / Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Οι ιδρυτές του GGFI, μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του LAGFF Lia Bozonelis και Έρση Δάνου και ο Διευθυντής του LAGFF Άρης Κατωπόδης, θα έχουν την υποστήριξη ενός Συμβουλίου Trustees και μιας ομάδας αξιωματούχων, αποτελούμενης από τους πιο έμπιστους χορηγούς και κορυφαίους επαγγελματίες του Hollywood,
THE LIFO TEAM