Τα έσοδα από διαφημίσεις στο YouTube της Google ξεπέρασαν το 1 δισεκατομμύριο δολάρια το μήνα κατά το 2019, ανακοίνωσε η εταιρεία τη Δευτέρα, ενώ αυτή είναι η πρώτη φορά που αποκάλυψε πόσα χρήματα κερδίζει η υπηρεσία streaming.
Η Αlphabet δημοσιοποιεί για πρώτη φορά το μέγεθος διαφόρων επιχειρηματικών μονάδων εντός της Google, συμπεριλαμβανομένης της διαφήμισης στο YouTube, η οποία το 2019 έφερε συνολικά λίγο πάνω από 15 δισ. δολάρια σε έσοδα από διαφημίσεις. Οι πωλήσεις διαφημίσεων του YouTube αυξήθηκαν κατά 36% από το 2018 και κατά 86% από το 2017, καθώς η ανάπτυξη διαφημιστικής δραστηριότητας της εταιρείας συνεχίζει να επιβραδύνεται.
Τα συνολικά έσοδα της Alphabet αυξήθηκαν 17% σε ετήσια βάση στα 46 δισ. δολάρια - ο βραδύτερος ρυθμός εδώ και δύο χρόνια. Ενώ το YouTube αναπτύσσεται ταχύτατα, η επιχείρηση cloud της Alphabet βρίσκεται πίσω από τον ανταγωνισμό. Η Αlphabet δήλωσε ότι κέρδισε 2,6 δισ. δολ. σε έσοδα από cloud για το πιο πρόσφατο τρίμηνο - σε σύγκριση με τα σχεδόν 10 δισ. δολάρια της Amazon. Ωστόσο, αναπτύσσεται με ταχείς ρυθμούς, σημειώνοντας άνοδο άνω του 50% σε ετήσια βάση.
Παρά το γεγονός ότι η ανάπτυξη δεν έφτασε τις προβλέψεις των αναλυτών, η Alphabet παραμένει ισχυρή, δήλωσε ο Nicholas Hyett, αναλυτής μετοχών στο χρηματιστήριο Hargreaves Lansdown. Στην πρώτη τριμηνιαία ανακοίνωσή του ως επικεφαλής της Alphabet, ο Sundar Pichai αποκάλυψε ότι το YouTube είχε έσοδα ύψους 15,15 δισ. δολαρίων το 2019. Τα ποσά δεν περιλαμβάνουν τα έσοδα μη διαφημίσεων του YouTube, όπως οι συνδρομές για το YouTube TV, τα οποία περιλαμβάνονται σε άλλο τμήμα εσόδων της Google.
Η ταχέως αναπτυσσόμενη επιχείρηση cloud της Google, όπου αγωνίζεται για μερίδιο αγοράς με την Amazon και τη Microsoft, απέφερε συνολικά ετήσια έσοδα ύψους 8,92 δισ. δολ. Η έντονη ανάπτυξη της επιχείρησης διαφημίσεων του YouTube κατά τη διάρκεια του έτους οφειλόταν κυρίως στο brand advertising, αλλά και στη διαφήμιση «άμεσης ανταπόκρισης», όπως οι διαφημίσεις «click-to-buy» που κυκλοφορούν στα βίντεο παρουσίασης προϊόντων.
Το YouTube έχει πλέον περισσότερους από 20 εκατομμύρια συνδρομητές σε υπηρεσίες μουσικής και premium. Με περισσότερα από 15 δισεκατομμύρια δολάρια για το 2019, οι διαφημιστικές επιχειρήσεις του YouTube αντιπροσώπευαν το 10% περίπου των συνολικών εσόδων της Alphabet το περασμένο έτος. Αλλά, η εταιρεία δήλωσε επίσης ότι μοιράζεται μεγάλο μέρος των εσόδων από διαφημίσεις στο YouTube με άτομα που δημοσιεύουν βίντεο. Ο Pichai δήλωσε ότι η εταιρεία βλέπει την ευκαιρία να κερδίσει περισσότερα χρήματα από τις διαφημίσεις στο YouTube, με μεγαλύτερη στόχευση. «Το βλέπουμε ως μια μεγάλη ευκαιρία και επενδύουμε σε αυτό», είπε.
Με πληροφορίες από BBC/ CNN
σχόλια