Iron Maiden και Slipknot το καλοκαίρι στην Αθήνα

Iron Maiden και Slipknot το καλοκαίρι στην Αθήνα Facebook Twitter
0

Μεγάλα ονόματα της μέταλ μουσικής αναμένονται στο πλαίσιο του Sonisphere Festival που θα διεξαχθεί για 2η χρονιά στη χώρα μας και στο Terra Vibe Park. Το μεγαλύτερο, βέβαια, όνομα είναι οι Iron Maiden που το Φεβρουάριο τιμήθηκαν με Grammy για την "Best Metal Performance" για το τραγούδι "El Dorado". Οι Maiden θα έρθουν στο πλαίσιο της περιοδείας τους The Final Frontier Tour που συνεχίζεται και το 2011, πετώντας με το ειδικά διαμορφωμένο αεροσκάφος τους, Boeing 757 airliner Ed Force One, το οποίο πιλοτάρει ο ίδιος ο τραγουδιστής τους, Bruce Dickinson.

Οι Ιron Maiden φτάνουν με το αεροπλάνο τους στο Μάντσεστερ- και αναχωρούν :


Το άλλο μεγάλο όνομα είναι οι Slipknot, ενώ στη σκηνή θα ανέβουν και οι πρωτοπόροι της αμερικανικής new wave metal σκηνής Mastodon. Στο Sonisphere θα είναι ακόμη οι γάλλοι Gojira και οι Νορβηγοί Virus.




Παρασκευή 17 ιουνίου

TERRA VIBE PARK, ΑΘΗΝΑ

Η προπώληση ξεκινά

Τετάρτη 2 Μαρτίου, στις 10:30

ΤΙΜΕΣ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ (τσιμπημένες λίγο?)

Η τιμή των εισιτηρίων γενικής εισόδου είναι 59 €

Μετά την εξάντλησή τους η τιμή των εισιτηρίων γενικής εισόδου θα διαμορφωθεί στα 65 €

Η τιμή των εισιτηρίων για το Pitch A είναι 80 €

Η τιμή των εισιτηρίων της διακεκριμένης θέσης είναι 100 €

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΕΠΕΞ Ρόμπερτ Πάτινσον, Πανελλήνιον και September 5 από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Ρόμπερτ Πάτινσον, Πανελλήνιον και September 5 από αύριο στους κινηματογράφους

Η νέα σάτιρα επιστημονικής φαντασίας του Μπονγκ Τζουν-Χο, το σφιχτοδεμένο δημοσιογραφικό θρίλερ «September 5» και ένα καταπληκτικό ντοκιμαντέρ με αντικείμενο το ιστορικό σκακιστικό καφενείο των Αθηνών ξεχωρίζουν από το πρόγραμμα αυτής της εβδομάδας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Μια σημαντική έκθεση στο Παρίσι με τη συνδρομή του Μουσείου Μπενάκη

Πολιτισμός / Μια σημαντική έκθεση στο Παρίσι με τη συνδρομή του Μουσείου Μπενάκη

Η συνεργασία του Μουσείου Μπενάκη με το Musée du Quai Branly στο Παρίσι φέρνει στο σήμερα το μεγάλο ερώτημα, που προέκυψε τη δεκαετία του 1930 και απασχόλησε τους σουρεαλιστές αλλά και την επιστημονική κοινότητα της εποχής, σχετικά με το τι θεωρούμε αντικείμενο τέχνης. 
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ