Η φωτογράφηση του Ντάνιελ Κρεγκ για το GQ: «Ύμνος» στον απερχόμενο Τζέιμς Μποντ

Η φωτογράφηση του Ντάνιελ Κρεγκ για το GQ: «Ύμνος» στον απερχόμενο Τζέιμς Μποντ Facebook Twitter
GQ
2

«Περισσότεροι άνθρωποι έχουν πατήσει στη Σελήνη, απ'ό,τι παίξει τον Τζέιμς Μποντ» σημειώνει εύγλωττα το αφιερωματικό κείμενο - ύμνος στον άνθρωπο που αναμόρφωσε έναν εμβληματικό ρόλο: τον απερχόμενο Τζέιμς Μποντ, Ντάνιελ Κρεγκ.

Ήταν 37 χρόνων και ξανθός όταν επιλέχτηκε για το ρόλο του πιο διάσημου κατασκόπου, το 2005. Σήμερα, είναι 52, με γκρίζα κόμη και πόνους αρθρίτιδας. Ενώ οδεύει προς «συνταξιοδότηση» από το δύσκολο επάγγελμα του κινηματογραφικού πράκτορα, το GQ φωτογραφίζει τον Ντάνιελ Κρεγκ, πιστώνοντάς του την επιτυχία πως κατάφερε να επανανακαλύψει το ρόλο και να του «επιβληθεί». 

Ο Τζέιμς Μποντ του Ντάνιελ Κρεγκ υπέκυψε στη νομοτέλεια του χρόνου και της ανθρώπινης φύσης: Μεγάλωσε, κουράστηκε, ερωτεύτηκε, έκλαψε για πρώτη φορά. Έγινε λιγότερο άτρωτος και περισσότερο ανθρώπινος. Παρόλα αυτά, παρέμεινε ο ανυπέρβλητος ήρωας του Ίαν Φλέμινγκ στη μεγάλη οθόνη, αλλά με τους δικούς του όρους. Παρά το «στραπάτσο», κάθε άλλο παρά έχασε την αίγλη του. Απόδειξη γι'αυτό; Τα 3 δισεκατομμύρια δολάρια που απέφερε στα «ταμεία» του franchise στα 14 χρόνια και τις πέντε ταινίες ως Τζέιμς Μποντ.

Η φωτογράφηση του Ντάνιελ Κρεγκ για το GQ: «Ύμνος» στον απερχόμενο Τζέιμς Μποντ Facebook Twitter
GQ

Στην ερώτηση πώς θα τα καταφέρει χωρίς Κρεγκ, η Μπάρμπαρα Μπρόκολι, η πανίσχυρη παραγωγός των ταινιών Μποντ και κληρονόμος της αυτοκρατορίας από τον πατέρα της Άλμπερτ, κομπιάζει... «Ειλικρινά, δεν ξέρω. Δεν μπορώ... Δεν θέλω να το σκέφτομαι» λέει.

Η φωτογράφηση του Ντάνιελ Κρεγκ για το GQ: «Ύμνος» στον απερχόμενο Τζέιμς Μποντ Facebook Twitter
GQ

Ο μυθιστορηματικός ήρωας του Ίαν Φλέμινγκ ήταν πάντα αινιγματικός - άλλο ένα χαρακτηριστικό που «έθρεφε» τον μύθο του. Ωστόσο, ένα ήταν σίγουρο για αυτόν: Τα πυκνά σκούρα μαλλιά του - σε αντίθεση με τον ξανθό Κρεγκ. Η είδηση πως θα ενσάρκωνε τον μελαχρινό Τζέιμς Μποντ έγινε παγκόσμια είδηση, εξοργίζοντας τους «ορκισμένους» θαυμαστές που έφτιαξαν ακόμα και ιστοσελίδες για να αποτρέψουν το αναπότρεπτο. Ο Κρεγκ έγινε Τζέιμς Μποντ και στα γυρίσματα του Casino Royal επικρατούσε φρενίτιδα τόσο από τους παπαράτσι όσο και από τους κινηματογραφόφιλους. «Όλα κραύγαζαν πως δεν ήταν ο κατάλληλος για τον ρόλο» θυμάται η Μπρόκολι. Όταν το έμαθε ο Κρεγκ, τηλεφώνησε στη μητέρα του, Ολίβια: «Θυμάμαι να ρωτάω τη μητέρα μου, 'μπορώ να παίξω τον Τζέιμς Μποντ;'» ανακαλεί ο Κρεγκ για να λάβει την απάντηση: «Ασφαλώς και μπορείς. Όμως, εγώ είμαι η μητέρα σου...».

Η φωτογράφηση του Ντάνιελ Κρεγκ για το GQ: «Ύμνος» στον απερχόμενο Τζέιμς Μποντ Facebook Twitter
GQ
Η φωτογράφηση του Ντάνιελ Κρεγκ για το GQ: «Ύμνος» στον απερχόμενο Τζέιμς Μποντ Facebook Twitter
GQ
Η φωτογράφηση του Ντάνιελ Κρεγκ για το GQ: «Ύμνος» στον απερχόμενο Τζέιμς Μποντ Facebook Twitter
GQ
Η φωτογράφηση του Ντάνιελ Κρεγκ για το GQ: «Ύμνος» στον απερχόμενο Τζέιμς Μποντ Facebook Twitter
GQ
Η φωτογράφηση του Ντάνιελ Κρεγκ για το GQ: «Ύμνος» στον απερχόμενο Τζέιμς Μποντ Facebook Twitter
GQ
Η φωτογράφηση του Ντάνιελ Κρεγκ για το GQ: «Ύμνος» στον απερχόμενο Τζέιμς Μποντ Facebook Twitter
GQ
Πολιτισμός
2

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΛΕΞ: Έβγαλε το νέο άλμπουμ και αποθεώθηκε - «Παπαλουκάς, Διαμαντίδης και Σπανούλης μαζί» γράφουν

Πολιτισμός / ΛΕΞ: Έβγαλε νέο άλμπουμ και αποθεώθηκε - «Παπαλουκάς, Διαμαντίδης και Σπανούλης μαζί» γράφουν

Τα χρόνια έχουν περάσει, οι καιροί έχουν αλλάξει και ο καλλιτέχνης της ραπ σκηνής με τα γεμάτα γήπεδα «σα να παίρνουμε πρωτάθλημα» φροντίζει να εξελίσσεται και να μην μένει στα παλιά
LIFO NEWSROOM
Η έκθεση «Οι Έλληνες: Από τον Αγαμέμνονα στον Μέγα Αλέξανδρο» εγκαινιάστηκε στο Πεκίνο

Πολιτισμός / Η έκθεση «Οι Έλληνες: Από τον Αγαμέμνονα στον Μέγα Αλέξανδρο» εγκαινιάστηκε στο Πεκίνο

«Οι επισκέπτες θα κατανοήσουν καλύτερα γιατί ο ελληνικός πολιτισμός δεν είναι μόνο η κοιτίδα του Δυτικού Πολιτισμού, αλλά έχει τεράστιο αποτύπωμα και στην Ασία» τόνισε ο πρέσβης της Ελλάδας στην Κίνα
LIFO NEWSROOM
Μουσείο Prado: Tα αληθινά χρώματα της γλυπτικής φωτίζουν την «χρυσή εποχή» της Ισπανίας

Πολιτισμός / Μουσείο Prado: Tα αληθινά χρώματα της γλυπτικής φωτίζουν την «χρυσή εποχή» της Ισπανίας

Η έκθεση «Χέρι με χέρι: Γλυπτική και Χρώμα στην Ισπανική Χρυσή Εποχή», καταδεικνύει ότι ο δυτικός καλλιτεχνικός κανόνας δεν έκανε διακρίσεις σε βάρος ορισμένων καλλιτεχνών μόνο λόγω γεωγραφίας και φύλου, αλλά και λόγω των υλικών που χρησιμοποιούσαν
LIFO NEWSROOM
Κίλιαν Μέρφι

Πολιτισμός / Ο Κίλιαν Μέρφι, ο Νόμος του Μέρφι και η Μαριόν Κοτιγιάρ από αύριο στους κινηματογράφους

Η κινηματογραφική μεταφορά των «Μικρών Πραγμάτων σαν κι Αυτά», ένα εγχώριο εμπορικό στοίχημα από τον σκηνοθέτη της «Ευτυχίας» και τρεις ακόμα επιλογές.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ

σχόλια

2 σχόλια
πως εισαι ετσι,ανθρωπε μου;! σαν ζιγκολο φωτογραφηθηκες! εισαι ο james bond,δεν μοιραζεις φωτο σε γραφειο συνοικεσιων για να βρεις νυφη,συνελθε! ασε που σ' αυτην την φωτογραφιση εχεις περισσοτερη ζωντανια απ'ο,τι στις δυο τελευταιες ταινιες του 007! πωπω,το no time to die θα 'ναι απαισιο!
Για μενα αυτο που με εκανε να γουσταρω τον Μποντ του Κρεγκ ειναι οτι εγινε οντως πιο ανθρωπινος και τρωτος. Πιο σκοτεινος, σκληρος, αλλα με μια εμφανη πικρα. Ναι σιγουρα οπως αρκετοι διαπιστωσαν, αυτος ο Μποντ ηταν πιο μπρουταλ, αλλα θεωρω οτι οντως στη πραγματικοτητα θα ειχες εναν κατασκοπο ικανο να χρησιμοποιησει ωμη βια, χρηση πολεμικων τεχνων, και οχι κινητο να οδηγαει BMW πανω σε παγο..Ο Μπροσναν ειχε γινει πολυ αστυνομος Σαινης, ενω ο Μουρ ηταν αρκετα χιουμοριστικος. Τον Νταλτον δεν τον εζησα πολυ, και ο Λαζενμπι απλα ξεχνιεται.Εαν μου αρεσει πιο πολυ ο Κρεγκ απο Κονερυ ειναι πιθανως λογω ηλικιας, αλλα νομιζω αυτοι οι 2 ειναι οι καλυτεροι Μποντ.