Ο Κριστόφ Μπύχελ είναι γνωστός για τις εννοιολογικές δημιουργίες και τις μεγάλες εγκαταστάσεις του, ενώ τη δουλειά του διαπερνά μια ξεκάθαρη πολιτική αντίληψη. Ο Μπύχελ εξερευνά την ασταθή σχέση μεταξύ ασφάλειας και εγκλεισμού, τοποθετώντας το κοινό στον ταυτόχρονο όσο διφορούμενο ρόλο θύματος και ηδονοβλεψία. Στο πλαίσιο του Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου o Σουηδός καλλιτέχνηςπαρουσιάζει μια σύνθετη -εντυπωσιακή- εγκατάσταση με τίτλο «Unplugged (Simply Botiful)», στην οποία υποχρεώνει τον θεατή να συμμετέχει σε σενάρια σωματικά απαιτητικά και ψυχολογικά άβολα, υποβάλλοντάς τον σε μια περιπλάνηση μέσα από στενά τούνελ και κλειστοφοβικά δωμάτια. Η εικόνα που αντικρίζει στην είσοδο της εγκατάστασης είναι χιλιάδες αντικείμενα, σκουπίδια του πολιτισμού μας συσσωρευμένα σε σωρούς ή παραταγμένα σαν να βρίσκονται σε πάγκο ρακοσυλλέκτη, ενώ στη διαδρομή συναντάει τροχόσπιτα και κοντέινερ -που δίνουν την εντύπωση πως κατοικούνται-, αλλά και κρυφά περάσματα. (Αυτό που οδηγεί στο χαμηλοτάβανο δωμάτιο με παραταγμένες καρέκλες δεξιά και αριστερά και σκονισμένες βίβλους στο τραπέζι ξεκινάει μέσα από μια τουαλέτα!).

ΠΟΤΕ06/06/2010 - 06/07/2010
Οδηγός Τέχνες & Πολιτισμός