Αθήνα

Αθήνα Facebook Twitter
0
Παλιά/ δηλαδή, πριν από οκτώ-δέκα χρόνια / τοπρώτο πράγμα που έκανα φτάνοντας στοΛονδίνο ήταν να χωθώ σ' ένα από τα μεγάλαβιβλιοπωλεία / και τώρα κάνω το ίδιο /αναπόφευκτα μπαίνω στο τριπάκι τηςσύγκρισης / πολύ άδικη σύγκριση γιατίτι πας να συγκρίνεις... / δεδομένων τωνσυνθηκών, τα ελληνικά βιβλιοπωλείαέχουν κάνει άλματα / ακόμα υστερούν σεζεστασιά και ανεμελιά, αλλά πού θα πάει/ το θριλεράκι με το πού θα ανοίξει τοFnac στο κέντρο συνεχίζεται / αν το έβαζεο ΟΠΑΠ στο Στοίχημα θα έβγαζε τα κέρατάτου / κάτι ακούστηκε για προνομιακή θέσηστο νέο Μινιόν που θα ανοίξει μέσα στο2008 / την ίδια στιγμή το σενάριο για τοπαλιό κτίριο του Habitat στην Κολοκοτρώνηεπανέρχεται με φόρα / το θέμα είναιχωράει η αγορά πέντε μεγάλα βιβλιοπωλείασε ακτίνα 100 μέτρων; / η πυκνότητα, ήαλλιώς η προσφορά, θεωρητικά δημιουργείζήτηση / και η Πατησίων στις παρυφές τηςΟμόνοιας δεν ακούγεται καθόλου άσχημηιδέα / η Ομόνοια δεν διαθέτει μεγάλοβιβλιοπωλείο, ούτε υπερκατάστημαηλεκτρονικών / μοναδική πηγή ανταγωνισμούτο Metropolis με τα cd και τα dvd / για να δούμεπού θα κάτσει η μπίλια / μέσα στο Bordersξεφυλλίζω την ετήσια έκδοση του«Economist» «Ο κόσμος το 2008» πουβγαίνει και στα ελληνικά / ρίχνω μιαβιαστική ματιά στους οικονομικούςδείκτες και μου βγαίνουν τα μάτια ότανσυνειδητοποιώ ότι οι Άγγλοι μας βγάζουνπλουσιότερους από τους Ισπανούς / κάτιδολάρια παραπάνω στο κατά κεφαλήνεισόδημα / αποκαθίσταται η τάξη που είχεδιασαλευθεί επικίνδυνα τη δεκαετία του'80, όταν μας είχαν περάσει και οιΠορτογάλοι / εντάξει, οι αριθμοί δενλένε την αλήθεια γιατί η Ισπανία είναιαυτό που είναι και η Ελλάδα (επίσης) αυτόπου είναι / βλέπεις τις πόλεις τους καιβλέπεις και τις δικές μας / αλλά είναιμάταιο να πέφτεις ξανά και ξανά σ' αυτήτην παγίδα / δεν μπορείς να συγκρίνειςτο αστικό βάθος της Ισπανίας που χάνεταιστους αιώνες και τη βαλκανική Ελλάδαμε όσα κουβαλάει από πίσω της / κάποτε,βέβαια, τελειώνουν οι δικαιολογίες /όλα αυτά δεν μας εμποδίζουν να παρατηρήσουμεμία πρωτοφανή και ακατανόητη (ανπαρακολουθείς τα δελτία των οκτώ)ευμάρεια που δεν κρύβεται με τίποτα /ξοδεύουμε σαν να μην υπάρχει αύριο / στοΖόναρς δεν πέφτει καρφίτσα / καφέ,εστιατόρια, club, πίστες, μπαρ, όλα ξέχειλααπό κόσμο, ουρές, πανδαιμόνιο / ναι,υπάρχει πολύς κόσμος στριμωγμένος /αυτός είναι ένας κανόνας του καπιταλισμού/ και στον νέο καπιταλισμό οι στριμωγμένοιδεν είναι μόνο οι παλιοί στριμωγμένοιαλλά κι ένα μεγάλο κομμάτι της μεσαίαςτάξης που στριμώχνεται με καινούργιουςτρόπους, το πλαστικό χρήμα και τα δάνεια/ γνωστά πράγματα / με τη διαφορά ότι οινεο-στριμωγμένοι μπορούν να συνεχίζουννα ξοδεύουν και να ξοδεύουν γιατί μόνοέτσι λαδώνεται η μηχανή / αν είσαι κομμάτιτης μηχανής (δεν γνωρίζω πολλούς που ναμην είναι) προσπαθείς για το καλύτερο/ κι αν είσαι Αθηναίος υπάρχουν πολλάπεριθώρια για προσπάθεια / όπως προσπάθησανοι κάτοικοι και οι φορείς της Κυψέληςπου κράτησαν την Αγορά τους ζωντανή έναχρόνο τώρα (το γιόρτασαν λίγο πριν ταΧριστούγεννα) / όπως το προσπάθησαν οικάτοικοι της οδού Δημητρακοπούλου πουφύτεψαν μόνοι τους δύο αγριομουριέςκαι δύο μανταρινιές στο γυμνό από δέντραοικοδομικό τους τετράγωνο / πολλάγίνονται / αρκεί να βάλουμε κι εμείςλίγο το χεράκι μας / Καλή μας χρονιά!
Αθήνα
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Δεν πεθαίνουν μόνο οι μουριές στην Αθήνα. Tώρα πεθαίνουν και οι όμορφοι συριακοί Ιβίσκοι

Αστικό πράσινο / Δεν πεθαίνουν μόνο οι μουριές στην Αθήνα. Tώρα πεθαίνουν και οι συριακοί ιβίσκοι

Εκατοντάδες δέντρα της Αθήνας πεθαίνουν. Είναι συριακοί ιβίσκοι που ξεραίνονται ο ένας μετά τον άλλο, από μια ασθένεια που πρώτη φορά επελαύνει στο αστικό πράσινο. Η LiFO έμαθε ποια είναι η μυστηριώδης ασθένεια που αποδεκατίζει τους ιβίσκους και ρώτησε τον δήμο τι κάνει γι' αυτό.
ΝΤΙΝΑ ΚΑΡΑΤΖΙΟΥ
Φαληρικός Όρμος: Δυναμική επανεκκίνηση για τη μεγαλύτερη αστική ανάπλαση της Αττικής

Αθήνα / Φαληρικός Όρμος: Δυναμική επανεκκίνηση για τη μεγαλύτερη αστική ανάπλαση της Αττικής

Στην τελική τροχιά για την υλοποίησή του μπαίνει το πρότυπο πάρκο στον Φαληρικό Όρμο, το μεγαλύτερο έργο αστικής ανάπλασης που έχει γίνει ποτέ στην Περιφέρεια Αττικής. Ποιο είναι το χρονοδιάγραμμα για την ολοκλήρωσή του, πώς διασώθηκε στο παρά πέντε και ποιο θα είναι το προφίλ του έργου.
LIFO NEWSROOM