Αθήνα

Αθήνα Facebook Twitter
0
Μικρόςμισούσα το Πάσχα / δεν μου άρεσε τίποτα/ μόνο ότι έκλειναν τα σχολεία / και θαξανάβλεπα τον Ιησού από τη Ναζαρέτ /είχε κάτι καθησυχαστικό αυτή η διαρκήςεπανάληψη / είναι όπως γυρνάς στο σπίτισου ύστερα από ένα μεγάλο ταξίδι καιχαίρεσαι που τα βρίσκεις όλα στη θέσητους / δεν μου άρεσαν οι λαμπάδες και τ'αυγά και η έμφυτη εφηβική μουαντικοινωνικότητα έπρεπε να τα βγάλειπέρα με τις οικογενειακές υποχρεώσεις,τα τραπέζια και όλα αυτά / μεγαλώνοντας(λίγο) το Πάσχα έχει αρχίσει να «κάθεται»διαφορετικά πάνω μου / ξέρετε, ο συνδυασμόςΠάσχα και άνοιξη, δεν λέω κάτι καινούργιο,μου τον θύμισε τις προάλλες ο Νίκος,έχει μια σχεδόν μαγική χροιά / η γλυκάδααυτής της εποχής με κάνει να την περιμένωκάθε χρόνο και να με συμφιλιώνει με ό,τιέμαθα να μην πολυσυμπαθώ / τις θρησκευτικέςτελετουργίες, τις γαστρονομικέςβαρβαρότητες, την ίδια την Ελλάδα πουείναι σαν να αλλάζει δέρμα κάθε Απρίλη/ δέρμα δεν θα αλλάξει το ΕθνικόΑρχαιολογικό Μουσείο, αλλά θα επεκταθείυπογείως, κάτω από τον κήπο / μεγάληυπόθεση / που θα ήταν μεγαλύτερη αν είχεπροχωρήσει το πολύ πιο φιλόδοξο σχέδιογια ενοποίηση με το συγκρότημα τουΠολυτεχνείου / φαίνεται, όμως, να προχωράειη λιγότερο μαξιμαλιστική λύση που θα«ξεμπουκώσει» κάπως το υπάρχονκτίριο / ας ελπίσουμε πως η νέα προσπάθειαθα συμπαρασύρει ολόκληρη την περιοχήπου σήμερα έχει τα μαύρα της τα χάλια /ο περιβάλλων χώρος με τον οποίο έρχονταισε άμεση οπτική επαφή χιλιάδες τουρίστεςκάθε χρόνο είναι για κλάματα και απορείκανείς που δεν γίνεται τίποτα / κιεπίτηδες να το κάναμε, η εικόνα τηςΠατησίων βγαίνοντας από το Μουσείο δενθα ήταν τόσο, μα τόσο, φρικτή / από τημαυρίλα σε κάτι πιο ανοιξιάτικο / άρχισανοι εργασίες στο Πεδίον του Άρεως! / ηπλατεία στο Μοναστηράκι φυσικά και δενθα είναι έτοιμη το Μάιο όπως είχανυποσχεθεί / Ιούλιος και βλέπουμε / έξαλλοιοι κάτοικοι του Κολωνακίου με τον ΔήμαρχοΑθηναίων γιατί, όπως λένε, το υπηρεσιακότου αυτοκίνητο και τα οχήματα τηςσυνοδείας του καταλαμβάνουν θέσειςστάθμευσης στην οδό Σέκερη / τύπωσανκαι αφίσα με σειρά αιτημάτων / οι πεζοίστα άρματα / πριν δύο Σάββατα έκανανσυγκέντρωση και πορεία στους δρόμουςτων Εξαρχείων ζητώντας τα αυτονόητα /ως πότε παλικάρια; / στη φωτογραφία τονέο κτίριο του Μπάμπη Βωβού στη λεωφόροΣυγγρού, χαμηλά κοντά στο Ωνάσειο / τοπρώτο καθαρόαιμο εμπορικό κέντρο τηςΣυγγρού / καλό Πάσχα, σε όλους! / τρέχωνα δω τον Ιησού από τη Ναζαρέτ.
Αθήνα
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Λόφος Φιλοπάππου: Ξερά δέντρα, παραίτηση και παρακμή

Αθήνα / Λόφος Φιλοπάππου: Ξερά δέντρα, παραίτηση και παρακμή

Ένα άψυχο φυσικό τοπίο με ξερά δέντρα και κομμένους κορμούς είναι η δυσάρεστη έκπληξη που αντικρίζει κανείς ανεβαίνοντας στον λόφο του Φιλοπάππου. Ποια είναι η ευθύνη του δήμου, τι καταγγέλλουν οι πολίτες, τι λέει το υπουργείο Πολιτισμού και τι δηλώνει η Αγνή Πικιώνη, πρόεδρος της ΑΜΚΕ «Δημήτρης Πικιώνης».
ΝΤΙΝΑ ΚΑΡΑΤΖΙΟΥ
«Athens Talks»: Μια πλατφόρμα διαλόγου για τη βιωσιμότητα και τη συμπερίληψη

Αθήνα / «Athens Talks»: Μια πλατφόρμα διαλόγου για τη βιωσιμότητα και τη συμπερίληψη

Η Περιφέρεια Αττικής δημιούργησε μια νέα πλατφόρμα, μέσω της οποίας υποστηρίζει ότι θέλει να φέρει κοντά ανθρώπους και πρωτοβουλίες που έχουν κοινό σημείο προβληματισμού τη βιωσιμότητα του Λεκανοπεδίου.
LIFO NEWSROOM
Δεν πεθαίνουν μόνο οι μουριές στην Αθήνα. Tώρα πεθαίνουν και οι όμορφοι συριακοί Ιβίσκοι

Αστικό πράσινο / Δεν πεθαίνουν μόνο οι μουριές στην Αθήνα. Tώρα πεθαίνουν και οι συριακοί ιβίσκοι

Εκατοντάδες δέντρα της Αθήνας πεθαίνουν. Είναι συριακοί ιβίσκοι που ξεραίνονται ο ένας μετά τον άλλο, από μια ασθένεια που πρώτη φορά επελαύνει στο αστικό πράσινο. Η LiFO έμαθε ποια είναι η μυστηριώδης ασθένεια που αποδεκατίζει τους ιβίσκους και ρώτησε τον δήμο τι κάνει γι' αυτό.
ΝΤΙΝΑ ΚΑΡΑΤΖΙΟΥ
Φαληρικός Όρμος: Δυναμική επανεκκίνηση για τη μεγαλύτερη αστική ανάπλαση της Αττικής

Αθήνα / Φαληρικός Όρμος: Δυναμική επανεκκίνηση για τη μεγαλύτερη αστική ανάπλαση της Αττικής

Στην τελική τροχιά για την υλοποίησή του μπαίνει το πρότυπο πάρκο στον Φαληρικό Όρμο, το μεγαλύτερο έργο αστικής ανάπλασης που έχει γίνει ποτέ στην Περιφέρεια Αττικής. Ποιο είναι το χρονοδιάγραμμα για την ολοκλήρωσή του, πώς διασώθηκε στο παρά πέντε και ποιο θα είναι το προφίλ του έργου.
LIFO NEWSROOM