Δείτε φωτογραφίες από την επέκταση του Μετρό στον Πειραιά

Δείτε φωτογραφίες από την επέκταση του Μετρό στον Πειραιά Facebook Twitter
Σταθμός Αγίας Βαρβάρας
0

Στο τελικό στάδιο έχει μπει η επέκταση του Μετρό προς τον Πειραιά. Σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα εντός του 2019 (κατά τη διάρκεια του πρώτου εξαμήνου) αναμένεται να παραδοθούν οι τρεις πρώτοι σταθμοί της επέκτασης της γραμμής 3 του μετρό προς τον Πειραιά (Αγία Βαρβάρα, Κορυδαλλός και Νίκαια), ενώ και το έργο του τραμ αναμένεται να ολοκληρωθεί και να φτάσει μέχρι τον Πειραιά, διευκολύνοντας αποφασιστικά περιοχές που έχουν έντονο κυκλοφοριακό πρόβλημα.


Συγκεκριμένα, ο σταθμός Αγία Βαρβάρα θα βρίσκεται στη λεωφόρο Ελευθερίου Βενιζέλου (Αγία Ελεούσα), του Κορυδαλλού στην πλατεία Ελευθερίας και της Νίκαιας στην πλατεία Ελ. Βενιζέλου.

Αργότερα, το 2021, θα ακολουθήσουν οι σταθμοί στα Μανιάτικα (Αιτωλικού και Μαυρομιχάλη), στον Πειραιά (Λιμάνι, πλησίον σταθμού ΗΣΑΠ) και στο Δημοτικό Θέατρο (Ηρώων Πολυτεχνείου & Βασιλέως Γεωργίου).

Σύμφωνα με τις μελέτες, από την κατασκευή της επέκτασης του μετρό στον Πειραιά υπολογίζεται να εξυπηρετούνται καθημερινά 132.000 επιβάτες, ενώ ο συνολικός χρόνος από το λιμάνι έως το αεροδρόμιο θα διαρκεί μόλις 45 λεπτά.

H παράδοση της λειτουργίας του τραμ αναμένεται να μειώσει τα οχήματα κατά 15.000, ενώ με τη φύτευση των δέντρων θα περιοριστεί η ατμοσφαιρική ρύπανση και θα βελτιωθεί σημαντικά το αστικό μικροκλίμα.


Επιπρόσθετα, με τη λειτουργία του έργου θα κυκλοφορούν καθημερινά περίπου 23.000 οχήματα λιγότερα, επιφέροντας αντίστοιχα μείωση των ρύπων κατά 120 τόνους ημερησίως.

Μάλιστα, στον σταθμό του Πειραιά προβλέπεται να δημιουργηθεί ένα ιδιαίτερα σημαντικό συγκοινωνιακό κέντρο που θα συνενώνει λειτουργικά δύο γραμμές μετρό (γραμμή 1 και γραμμή 3), το λιμάνι, τον προαστιακό σιδηρόδρομο και το τραμ, το οποίο προβλέπεται ότι θα διέλθει επίσης από την περιοχή αυτή, διευκολύνοντας έτσι τις μετεπιβιβάσεις ανάμεσα σε όλα τα μέσα μεταφοράς και συμβάλλοντας ουσιαστικά στην τουριστική και εμπορική ανάπτυξη της ευρύτερης περιοχής.


Επίσης, η παράδοση της λειτουργίας του τραμ αναμένεται να μειώσει τα οχήματα κατά 15.000, ενώ με τη φύτευση των δέντρων θα περιοριστεί η ατμοσφαιρική ρύπανση και θα βελτιωθεί σημαντικά το αστικό μικροκλίμα.

Σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα, το έργο βρίσκεται στην τελική του φάση, αφού έχει ολοκληρωθεί το 100% της κατασκευής του τροχιόδρομου, ενώ συνολικά το έργο έχει φτάσει στο 75% και το μόνο που απομένει είναι ο ηλεκτρομηχανολογικός εξοπλισμός. Πιθανολογείται ότι η δοκιμαστική λειτουργία του θα έχει πραγματοποιηθεί ως το τέλος του έτους.

Δείτε φωτογραφίες από την επέκταση του Μετρό στον Πειραιά Facebook Twitter
Σταθμός Αγίας Βαρβάρας
Δείτε φωτογραφίες από την επέκταση του Μετρό στον Πειραιά Facebook Twitter
Σταθμός Δημοτικό Θέατρο
Δείτε φωτογραφίες από την επέκταση του Μετρό στον Πειραιά Facebook Twitter
Σταθμός Δημοτικό Θέατρο
Δείτε φωτογραφίες από την επέκταση του Μετρό στον Πειραιά Facebook Twitter
Σταθμός Κορυδαλλός
Δείτε φωτογραφίες από την επέκταση του Μετρό στον Πειραιά Facebook Twitter
Σταθμός Κορυδαλλός
Δείτε φωτογραφίες από την επέκταση του Μετρό στον Πειραιά Facebook Twitter
Σταθμός Μανιάτικα
Δείτε φωτογραφίες από την επέκταση του Μετρό στον Πειραιά Facebook Twitter
Σταθμός Μανιάτικα
Δείτε φωτογραφίες από την επέκταση του Μετρό στον Πειραιά Facebook Twitter
Σταθμός Νίκαια
Δείτε φωτογραφίες από την επέκταση του Μετρό στον Πειραιά Facebook Twitter
Σταθμός Νίκαια
Δείτε φωτογραφίες από την επέκταση του Μετρό στον Πειραιά Facebook Twitter
Σταθμός Πειραιάς
Δείτε φωτογραφίες από την επέκταση του Μετρό στον Πειραιά Facebook Twitter
Χάρτης της επέκτασης της γραμμής τραμ
Δείτε φωτογραφίες από την επέκταση του Μετρό στον Πειραιά Facebook Twitter
Χάρτης της επέκτασης της γραμμής μετρό
Αθήνα
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Αθήνα: Πως γλύτωσε από την μπουλντόζα ένα ιστορικό κτίριο της πόλης

Πολιτισμός / Πώς ένα ιστορικό κτίριο της Αθήνας γλίτωσε από την μπουλντόζα

Όσα αναφέρουν στη LiFO επιστήμονες από τις δύο οργανώσεις που προσέφυγαν στο ΣτΕ, ζητώντας να αποτραπεί η κατεδάφιση μιας μεσοπολεμικής κατοικίας και να χαρακτηριστεί το κτίριο διατηρητέο.
ΝΤΙΝΑ ΚΑΡΑΤΖΙΟΥ
Αυτοψία Μπακογιάννη σε «πάρκο τσέπης» στο Παγκράτι: «Θύμωσα πολύ με την εγκατάλειψη»

Αθήνα / Αυτοψία Μπακογιάννη σε «πάρκο τσέπης» στο Παγκράτι: «Θύμωσα πολύ με την εγκατάλειψη»

Με ένα βίντεο – αυτοψία σε ένα από τα πάρκα τσέπης που δημιουργήθηκαν επί των ημερών του, ο πρώην δήμαρχος Αθηναίων, Κώστας Μπακογιάννης, καταδεικνύει ότι έχουν αφεθεί χωρίς φροντίδας
LIFO NEWSROOM
Το 28ο Παζάρι Βιβλίου επιστρέφει στην Πλατεία Κλαυθμώνος

Αθήνα / Το 28ο Παζάρι Βιβλίου επιστρέφει στην Πλατεία Κλαυθμώνος

Με την υποστήριξη του Οργανισμού Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας του Δήμου Αθηναίων (Ο.Π.Α.Ν.Δ.Α.), το παζάρι συνεχίζει την παράδοσή του για 28η χρονιά, προωθώντας την πρόσβαση στη γνώση και την ανάγνωση
LIFO NEWSROOM
Λόφος Φιλοπάππου: Ξερά δέντρα, παραίτηση και παρακμή

Αθήνα / Λόφος Φιλοπάππου: Ξερά δέντρα, παραίτηση και παρακμή

Ένα άψυχο φυσικό τοπίο με ξερά δέντρα και κομμένους κορμούς είναι η δυσάρεστη έκπληξη που αντικρίζει κανείς ανεβαίνοντας στον λόφο του Φιλοπάππου. Ποια είναι η ευθύνη του δήμου, τι καταγγέλλουν οι πολίτες, τι λέει το υπουργείο Πολιτισμού και τι δηλώνει η Αγνή Πικιώνη, πρόεδρος της ΑΜΚΕ «Δημήτρης Πικιώνης».
ΝΤΙΝΑ ΚΑΡΑΤΖΙΟΥ
«Athens Talks»: Μια πλατφόρμα διαλόγου για τη βιωσιμότητα και τη συμπερίληψη

Αθήνα / «Athens Talks»: Μια πλατφόρμα διαλόγου για τη βιωσιμότητα και τη συμπερίληψη

Η Περιφέρεια Αττικής δημιούργησε μια νέα πλατφόρμα, μέσω της οποίας υποστηρίζει ότι θέλει να φέρει κοντά ανθρώπους και πρωτοβουλίες που έχουν κοινό σημείο προβληματισμού τη βιωσιμότητα του Λεκανοπεδίου.
LIFO NEWSROOM